Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
Do they have similar eyes or am i tripping asf

At least the eye color is the same huoh everyone has brown eyes




Bruh like i even care about either of those men

Although i do:)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
Ffs why are they both soft and tiny

At least timpan ääni on niin soft i will never understand
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
Mikä hätänä

Sitä luulis et ois timpast yli mut ilmeisesti ei

Sitä luulis et olis kwangist yli mut ilmeisesti ei

Ja psykoosit jatkunee tästä eteenpäinKIN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
En kyllä millään pysty ymmärtämään että nää kaks keissiä on edes samaa elämää :DDDDDDDDDDD liian psykoositasoa ja vaikka tässä nyt ei niin kauan aikaa oo välissä ollutkaan niin silti.......... Nykyhetki on niin sellasta että en tosiaan tienny löytäväni itteeni täältä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
Oon jopa oikeesti vajonnu sille tasolle et luen ficcejä niiku mitä HITTOO koska en pitkään aikaan ennen tätä mun mielestä edes lukenut

Varmaa viimeks joskus yläasteella harrastanut niiden lukemista????? Apua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
Outoa että oon kuullu tänki biisin vasta viime kesänä. Ku kuuntelee tätä ni huomaa miten paljon asiat on muuttunu esim siit timppa-ajast, niiku esim 2021 alkuvuodest. Hyi, i hate change. Official change hater ✌️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
Onkse outoo että pelkästään ton vuosiluvun näkeminen saa mut muistaa heti timpan, mut toisaalta tulee mieleen myös heti outsider era...... Normaalia.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
En pysty ajattelemaan vuosia ilman että jokainen liittyy jotenki noihin ahahaha

Ensimmäisenä tulee mieleen et mikä btob era se on ollu 😶😶😶😶😶 tyyliin jos näkee 2014 ni ensimmäinen ajatus on beep beep 🤔 normaalia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
AHA

katoin leikin varjolla vähän aikaa (en kokonaan hhdjdjfjfkfkfk) ja katoin timppaa ja hymyilin kuin IDIOOTTI

yli on siis päästy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
En voi oikeesti uskoo tätä

How is god going to save me now

Eihän tästä tuu ikinä hevonhelvettiäkään xd

Jos on näin vaikeeta päästä yli nii joo tell me again how love is a choice oh my GOSH

It's not a choice lmao

Miks oikee elämä ei oo koskaan sellast niiku saduissa

Et sä oikeessa elämässä näköjään voi ikinä saada mitään mitä haluut

Millonkoha mä oisin edes kertaakaan saanu mitään mitä oon halunnu?

No siis materiaa jos ei lasketa koska se ny on ollu helppoo jos oon halunnu vaik ostaa jtn mut. Okei pääsin siihe lukioo mihi halusin? (Ja sinne on viel kai aik vaikee päästä)
Mut... Mitä muuta sellast mä oisin koskaan saanu mitä oon halunnu. No joo ehkä jotai. Mut rakkauden suhtee en kyl mitää. Oon saanu aina vaa sen mitä en oo välttämättä halunnu (esim v ja kaikki random tyypit snsnsnsn)

Random people touching my private areas and trying to kiss me when all i can think about is ewwww how can i tell him to stop kissing me

Thats all i got :DDDDDDDDD

Ja kaikki ne ketkä oon halunnu on ollu pelkkää uneksintaa XDDDDDDDDDDDDDDDD

"Vaikka siinä maailmassa
Missä mä käyn mun unissa
Me kyllä saatiin rakastaa" jne :D hmm hmm.



Seriously ottoke kun en nyt tiedä mitä ja ketä ajatella

Huoh the flame is still burning me alive please HOW

ja äläkä nyt vaan sano et tää uteliaisuus timppaa kohtaa palaa ko en oo aikoihin aatellu siit varmaa mtn seksuaalist hhhhhfkfkfk
Tai niiku ainakaa sillee kunnolla ya know
Back then i used to be curious mut en nyt ihan niin curious ku eunkwangin suhteen hmhm
Nojaa
Mutta molemmat kyllä näköjään kiduttaa mut hengiltä i'll SUE THEM

ja taeil :((((((( that one gif ooooofffffff i smiled so much omggggfgggg that was so cute

See? Three tiny men. No. Four tiny men. Koska hui. Yuto nyt on giant. D: i'm serious they give me headache
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
Pahinta on että näin gifin cl:stä ja lankesin taas siihen en tiiä sil on ihana hymy joten mitä vittua??????

Tai siis... Ei, se ei oo pahinta:D mut kamalaa sekin silti on.

Apua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
pretty boy cl GIF

Nii mitä nyt taas

I repeat: mitä nyt taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
Shit eikö tämäkin biisi ole aika täydellinen mun heartache ulinoita ajatellen:

Sen tahtiin voi velloa tuskassa ☺️

Katoin vain yhden ainoan pentagoniin liittyvän videon ja yuto tappo mua nii pahasti et aloin taas itkee (tai ainakin silleen melkein)

Hehe

It's not funny but still hehe:)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
Mun mieli: eunkwang.. changsub.. hui..💕😔 yuto 😔💔 kino.. taeil.. timppa D: villu.. tõnu 😒 eunhyuk 😑 cl 😒 dahyun 😭




Kiva kun ei saa rauhaa. Villukin tuli mieleen vaan yhden ihan täysin turhan asian takia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
En oikeesti ymmärrä miten en pääse yli. Ihan ku kwang ei olis jo vittu tarpeeks. Jos kerran rakastan sitä niin helvetisti niin miks mä sit en pääse yli kenestäkään muustakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
Vittu joka saatanan kerta ku katon yutoo se tappaa mun sisimmästä kaiken onnellisuuden voi vittu oikeasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
It reduces me to a non-functioning pile of sadness and emptiness who sees no reason to live and can't feel attracted to anyone else. Worst of all, I am essentially no one to my crush. I hate this. I've fought these feelings hard but here they are. This is hell. Pure fucking hell. Makes life seem entirely pointless.

VIHDOINKIN joku joka tajuu mua. Kaikki suhtautuu niin huolettomasti ihastuksiinsa etten jaksa tollasta hölöhölöä enää vittu xD

Ainoastaan yks kohta tossa ei pidä paikkaansa and everyone knows what part.

In fact, how i wish it was only that ONE person. Would be easier than having one hundred million people who all mean the world to ya :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
This is my depression aesthetic

Lets just listen to ohio is for lovers and cut my wrists and black my eyes 😌

Except oon liian pelkuri viiltelee

Joten ei oo siis mitään mitä voisin tehä ahahaha

Honestly mun kiinnostus kaikkeen on nolla ja ahdistus on voimakasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893

Edelleen tää biisi mut ainoo vaa et tää ei oo ero mutta muuten toi biisi sopii niin täydellisesti, kuin täysin mua varten tehty tai jotain

Ja auttaa enemmän kuin moni muu biisi koska kuvailee niin todenmukaisesti sitä milt tää tuntuu


Obviously tuo mieleen eunkwangin mut.. myös hoseok koska silloin tää oli siihen liittyvä biisi. Myös hui koska obvious reasons. Ja niinku.. ketä nyt ei tulis mieleen tost.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
Ei hyvää päivää miten tulee mieleen se kun näin hobist unii ja ajattelin sitä 24 vitun 7.

Mutta ei vissiin vielkää olla yli.

Muistan vielki kirkkaasti sen unen mis etin sitä jostai kauppakeskuksest tai jtn. En muista löysinkö koskaan.

Muistan sen päivän ku katoin sen yhen vidin ja se keissi rupes pahenee. Olihan se jo vähintään vuodesta 2019 mut sillon marraskuussa? 2021 se meni paljon pahemmaks kun aikasemmin viel. Enkä vieläkään näköjään oo toipunu ihan. Vaikka välillä oonki sillee että vitut mä sitä rakastan enää

No jaa

Jos ei hobista oo tässä ajassa päästy yli ni turha kuvitellakaan että oon edes muutaman vuoden päästä yli kwangista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
On se pitkä
on pitkä elämä
Noin se ohi suhahtaa
On se kaunis
On kaunis elämä
Kuinkapa se kuluttaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
On se pitkä
on pitkä elämä
Noin se ohi suhahtaa
On se kaunis
On kaunis elämä
Kuinkapa se kuluttaa
Mitä aktuaalista vittua miks muistin ihan täysin et se ois ollu näin. Oliks ne muka oikeesti eri järjestyksessä :DDDDD miten en vittu käsitä siis.. what.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893

Älä vittu jaksa oon näköjään kattonu ton ekaa kertaa 22.11.2021 :DDDDDDDDDDD ja siis mun mielestä se oli se päivä kun se pahentu. Lol eunkwangs birthday lmao. Sillon ku se oli viel edelleen täys stranger mulle. :] ainoastaan joku random tyyppi josta mulla oli tullu fiilis et tullaan olee yhes joskus :))))))) mistähän siin oli kyse :)))) rn vieläkään tiedä :))))))))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,535
Reaktioarvo
2,893
Apua :DDD ku katon tota nii pystyn muistaa kaiken mitä ajattelin silloin. PAITSI että nyt kaikki on sata kertaa trippaavampaa kaiken tän jälkeen.

Extra trippi: toi biisi tuo mieleen timpan koska kuuntelin sitä paljon siin sen keissin alus. Tai niiku ehk tammikuus -21? Ihmettelin nimittäin äsken et miks mulle tulee yhtäkkiä mieleen Timppa näin vahvasti.... Noh, that's why :D that's it, just kill me already







Ja oikeest jos ihan rehellisiä ollaan niin eikse oo muka niin.... Et hobi oli mun ensimmäinen kpop ihastus. Ainakin ensimmäinen isompi. En ainakaan muista ennen sitä ketään. Great. Hobista TÄHÄN. Voiko paskemmin enää mennäkään.
 
Ylös Pohja