Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
Hetkonen

how can i masturbate then though??????

I mean ofc it disgusts me but i still do it???? Cause i kinda have to sometimes 🙂🙂🙂🙂🙂

Enkö mÀ silloin voisi harrastaa seksiÀkin??

YhdyntÀÀ, GOD NO, mut kuka siitÀ edes puhui.

Ootko muka oikeesti sitÀ mieltÀ ettet pystyis esim harrastaa suuseksiÀ? :D tai jtn. Hmmmmm. I am definitely not sure.

qualitymonkey

ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
LMAOOOOOOOO im saying asexual but with a twist 💀

So basically asexual

For now

qualitymonkey

ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
Oota

Eikös mun bmi oo korkeimmillaan ollu noin 29

Niin sitÀ mÀ vaan ihmettelen ettÀ miten ihmeessÀ jotkut ihmiset saa niin paljon yli sen

MÀ ymmÀrrÀn ton 29 ainakin hyvin koska oon ite ollu siinÀ, mut en ymmÀrrÀ miten joku voi saada siitÀ vielÀ paljon ylemmÀs sen

Mut en tuomitse

Ku tÀÀ on vaan se ettÀ en ite osaa kuvitella omalle kohdalleni ettÀ mulla ois ikinÀ NIIN korkea bmi. Mutta se on vaan mÀ. Mua ei haittaa eikÀ mua ees kiinnosta mut en osaa kuvitella omalle kohdalleni ettÀ ikinÀ ainakaan se nousisi mihinkÀÀn 30:een mulla. Mutta mistÀpÀ sitÀ tietÀÀ. Vai olikohan se 30. Saattopa ehkÀ ollakin. Mutta tuskin se siitÀ korkeempi oli missÀÀn vaiheessa? Saattoi olla just tuon 30 mutta tuskin siitÀ enempÀÀ.

En usko sen ikinÀ menevÀn yli 30. Ei haittais vaikka menis mutta en vaan usko, koska en vaan nÀe sen tapahtuvan. Varsinkin nyt kun oon tÀllÀ hetkellÀ jo noin 25:ssÀ.

qualitymonkey

ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
HÀmmentÀÀ vain kun jotenkin sitÀ ajattelee sillein ettÀ mulla ois varmaan aika vaikea edes pÀÀstÀ sinne yli 30 enÀÀ tai tulee vain mieleen ettÀ miten ihmiset tekee sen

En kyllÀ tajua sitÀkÀÀn miten laihduin kun en yrittÀnyt laihtua

Ja nykyÀÀn (tai no, aina oon tehny niin) elÀn vaan ihan normaalia elÀmÀÀ eikÀ mun tarvitse edelleenkÀÀn ajatella mitÀ syön ja miten liikun. Senkun elÀÀ! Helppoa. Ihmettelen kyllÀ nÀitÀ dieettisekopÀitÀ jotka on hurahtanut ihan helvetisti siihen hommaan, en tajua ollenkaan mutta siinÀhÀn ovat.

qualitymonkey

ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
Se on jÀnnÀ ettÀ oon nÀinkin alhaisessa bmi:ssÀ eikÀ mun tarvitse kirjaimellisesti ajatella yhtÀÀn mitÀ syön ja mitÀ liikun ja mitÀ teen

qualitymonkey

ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
EikÀ se paino nouse ollenkaan. Tai siis nyt 65 taas mutta sehÀn nyt sahaa koko ajan siinÀ 63-68 vÀlillÀ noin suurinpiirtein. SiinÀhÀn se on sahannu varmaan noin vuoden ainakin, ei mee yli eikÀ ali tuon. Ilmeisesti tykkÀÀ pysytellÀ keho tuossa painossa juuri.

qualitymonkey

ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
EikÀ mun tarvitse tehdÀ kirjaimellisesti mitÀÀn pysyÀkseni siinÀ, senkun elÀn vaan

qualitymonkey

ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
Im ashamed of:
- boobs
- periods

Does that make me nonbinary/agender or something

No? If not, then WHAT is wrong with me. Haluan selvyyden tÀhÀn paskaan, hÀiritsee jatkuvasti.

qualitymonkey

ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
Well ok

As cute as he is (eunkwang) i just realized something

I was looking at tzuyu and then i was like "oh god it would be so much easier to be with a girl"

Id be less insecure

With a boy id always be more insecure

Lmao it was such a relaxing thought fr

Olin vaa sillee....... Niin söpö kun eunkwang onkin i think i want to be with a girl 😐😐

Tai no siis ainut syy on just se et se ois helpompaa tai oisin vÀhemmÀn epÀvarma

Muuten sil ei ois mitÀÀ vÀlii

Ja kirjaimellisesti i did die because of eunkwangs cuteness

Fr đŸ« đŸ˜­

Mut tavallaan

I should be with a girl lmao imagine how insecure id feel with a guy

Silleen

THAT WOULDNT FEEL GREAT đŸ„Ž

Sit oisin vaa vÀhemmÀn ahistunu koska sil tytöl ois kaikki samat ku mullaki kuten tissit ja menkat ja muutenkin kaikki samanlaiset kokemukset ja enemmÀn samantyyppinen sielunmaisema kinda

Ajattele kuinka inferior must tuntuis miehen kaa

I would automatically feel inferior frfrfrfrfrfr you cant convince me otherwise

Miehet on kuitenkin aina parempia kun naiset (mun mielestÀ) joten i would feel inferior for sure

You cant even tell me otherwise

Naisen kanssa ajattelisin ettÀ ollaan samalla tasolla mutta miehen kanssa tuntisin itteni aina huonommaksi.

qualitymonkey

ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
EikÀ mun tarvis samalla tavalla hÀvetÀ naisen kanssa kun miehen kanssa

Harmi etten ole lesbo vaan bi...

qualitymonkey

ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
Mul on ihan hirvee ocd mun vaatteista

Nyt kun on nÀin kuuma niin oon pitÀnyt tÀtÀ paljastavaa toppia ja yksinkertaisesti vihaan tÀtÀ

En tÀtÀ vaatetta se on ihana vaan vihaan tÀtÀ vaikeutta

Eilen pidin tÀtÀ pelkÀstÀÀn ja tÀnÀÀn pidÀn tÀtÀ pelkÀstÀÀn ja mulla on kamala olo jatkuvasti siitÀ etten pukeudu oikein

Mun ocd sekoaa niinku tÀysin pukeutumisesta

qualitymonkey

ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
Ja mietin ja muistelen koko ajan et mitÀ mul oli eilen ja toissapÀivÀnÀ ym pÀÀllÀ et olikse varmasti ok ja mitkÀ vaatteet on ok

Kiitos varmaankin random incelit vai ketÀhÀn mÀ tÀstÀ voisin syyttÀÀ

EhkÀ random incelit ja sitte omat vanhemmatkin ja kukkahattutÀdit ja mitÀ nÀitÀ nyt on

Mut se ei oo ees pelkÀstÀÀn paljastava toppi vaan se on osa sitÀ mut sit mietin muutoinkin et onks tÀÀ ja tÀÀ asu varmasti ok vai onkse jotenkin liian oudon nÀkönen tai jotain tollasta

qualitymonkey

ViestejÀ
64,261
Reaktioarvo
2,958
Mut mÀ nyt en jaksa miettiÀ muuten niitÀ vaatteita ku siltÀ kantilta et mahdollisimman vÀhÀn vaatetta koska en kestÀ tÀtÀ lÀmpötilaa muuten henkilökohtaisesti

Ylös Pohja