Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Okei..... Rakastan: eunkwang

Ja rakastan: eunhyuk. 😩

Ja emt red muhly on: ihana biisi 😭💕

Tietenkin myös: be.

Kiitos kaikille 😩😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
......

En kestä: i mean Nevermind..... Se yks biisi jonka nimeä en osaa kirjoittaa koska se on japaniksi.... Korean kirjoittamisessa mulla ei varsinaisesti oo ongelmaa mutta en vieläkään ymmärrä japanilaisista kirjaimista edes piirun vertaakaan :D mitä vittua sanon minä :DDDDDDD onko niitä oikeasti noin paljon??????? Siis mitä helvettiä???????? Korealaiset kirjaimet on helppoa kuin mikä mut japani........ Bye mitä vittua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
VITTU donghae ja eunhyuk nyt hiljaa yritän keskittyä aivan muuhun kuin teihin (ei sillä että olisin donghaeen rakastunut en tietenkään ole)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei vittu on kyl tosi outoo et nykyää tajuun koreast jotai...... 😭😭😭😭 Itken. En tiä miks mut ahistavaa et aiemmin en osannu kirjoittaa sitäkään mut nyt se on niin helppoo... Tai siis nii, helppoo ja helppoo mut. Ainakin helpompaa kuin JAPANI 😆

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Noniin.

Okei taas kerran vuosisadan pahin breakdown :D näitä tulee aina välillä.

Siis ihan vaa siks kosk aloin miettimään menneitä ja pohtimaa et mite helvetissä oon voinu päätyy tähän tilanteeseen.

Ja sillee emt mietin tätä vuotta ja viime vuotta.

...... Ja 2020.......

Timppaa.....
Eunkwangii...

Eunhyukii...

Huita.... Yutoo...... Chris...... Hobii..... Kaikkee ja kaikkii.... Ja yritin jäsennellä mun elämää kokonaiseks mut kaikki mitä saan kokoon on aivan random palasia joista ei saa yhtenäistä sitte millään

Jos totta puhutaan niin i'm losing my mind.

Nää asiat on sellasia et vaikka ne periaatteessa on vaan ihastuksia

Niin en olis ikinä uskonu

En ois voinu arvata et rakastun koskaan johonki random lee hyukjaeen??????

Niiku MITEN mä oisin voinu sen tietää? Tai eunkwang? Vaikka aavistuksia sinänsä btob:st olikin... Mut niiku???????????????????? On aivan vitun ABSURDIA siis absurdia ajatella mitään.

Siis mä niinku OIKEESTI sekoon. (Aha tätä boldausta ei taas saa pois päältä enää mutta ei se mitään :D se ei oo niin justiinsa:Dddd)

Mutta mä siis oikeasti sekoon ja en oikeesti enää edes..... En viitti edes kirjottaa okei???? :D turhaa sellanen ku oot tällee: 🤯 ni se kirjottaminen ei siinä vaiheessa enää auta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kaikki mitä voin sanoo: pääni on sekoamassa ja pahasti :D vinkki kaikille: älkää ikinä miettikö mennyttä tai tulevaa, niiku yhtään. D: se on kyllä mahdotonta.. mutta sitten kun miettii esim menneitä niin ollaan tässä. Esim mietin ripariaikoja vähän liikaa (+ kuuntelin yhtä niihin liittyvää biisiä) niin se nyt on aivan selvä että jos alat käymään läpi että miten sieltä päädyttiin TÄHÄN nii oot sillee aha mental breakdown. Tottakai jos sä rupeet miettimään yhtäkkiä vuotta 2013 ja sitten oot sillee aa nyt on -22 ja missä ollaan nyt : DDDDDDD niin rupeehan SIINÄ EHKÄ HIEMAN PÄÄSSÄ NAPSAHTELEMAAN?? :D

EIKÄ VITTU IHAN NIIN VÄHÄÄKÄÄN.

ihmettelen sitä miten muut ihmiset ei muka koskaan saa tämmösiä sekoomiskohtauksia eikö ne ikinä käy vuosia läpi ja oo sillee "..... Mitä VITTUA" :DDDD

tai en tiedä onko muilla yhtä sekava elämä kun mulla mut tää nyt on taas niit hetkiä kun tuntuu vähän epätodelliselta ehkä.

I mean. Jos vertaa riparii ja niit aikoi:D joka sekin oli ihan HUUTISTA, niiku ??????? Se oli HUUTISTA siis oli mulla sillonki ihastussekoiluja ja muuta.... Mutta verrataan niitä aikoja tähän........ Joka on yhtä lailla huutista...... Niin mä en oikeesti enää tiedä...................

siis jos täysin rehellisesti sanon niin välillä tuntuu kyllä että koko mun elämä on ollu aivan alusta lähtien...

.. ei mitään muuta kun HUUTISTA ja siis basically aivan tolkutonta sekoilua vuodesta toiseen ja en vaan niiku itse ainakaan ymmärrä ollenkaan mitä vittua tapahtuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja siis kun se on ollu oikeest aina.... Aivan vitun outoa :DDDDDDDDDD kun en ymmärrä vittu alkuunkaan mitä täällä tapahtuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No vittu :D

Mutta niin, kuuntelin tätä äsken ja ABOUT HUUTOITKIN, siis melkeinpä:

Ja tottakai heti sen jälkeen vaihtui tää joten:

Mitä vittua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
AND SHUT THE FUCK UP KOSKA KUUNTELIN MYÖS YHEN HOBIIN LIITTYVÄN BIISIN (sarparanta - rakkauslaulu) JOTEN SHUT UPPPPPPPPPPPPPPPP

shut up, shut up, shut upppppp

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
SEIS MUN PÄÄSSÄ PYÖRII TOTTAKAI SIITÄ TULEE MIELEENI MYÖS YUTO JA MUN SYDÄN PETTÄÄ KOHTA :DDDDDDDDDDDDDDDD TAI SILTÄ TUNTUU EHKÄ HIEMAN

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
OLKAA HILJAA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 NAURAN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
MITÄ VITTUA NYT

se tunne kun kuuntelet musiikkikappaletta ja sun mieli on silleen: eunkwang timppa changsub eunhyuk yuto hui hobi

Ooon UNCOMFORTABLE

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
OOTA

TAPAHTUKS CASE HUI JA CASE YUTO OIKEESTI?????

tapahtuks ne oikeesti???????????? Mä en tiedä enää........ Muistan vaa ku olin meiän "mökillä" (ei se oo mökki tai no siis sen tapanen se kyl on joten kai voin sanoo niinkin, emt mikä se on :D) ja mietin sillon niitä niin törkeen paljon ja okei apua en muisya mitään tärisen

Siis kun........... Apua 😭 mitä vittua sekin oli

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis mun aivoihin on nyt hakattu se matka sinne "mökille" ja aina kun käydään siellä niin muistan sen reitin ja sen AJAN. SEN AJAN KU VITTU SEKOSIN HUISTA NIIN SOOTANASTI

niin ihan ku en nykyää sekoo siit mut siis

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Niinku??????? Hui????????? Onks tää nyt taas se jamais vu kun se tuntuu täysin vieraalta tai oon vaa sillee: hui???????? Onks se oikeesti tapahtunu???? Mikä case sekin oli???????

Vittu mun aivot on just tämmöset.................. Ei luoja

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Aika siis varmaankin kuunnella jamais vu HEHE :D vaikka yleensä aika harvoin sitä ees kuuntelen mutta nyt vois :]

VITTU

harmittaa mutta ei harmitaonneks

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Miks oon tahrannu koko mun elämäni KAUTTAALTAAN tämmösellä turhuudella??

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
VITTU HARMITTAA MUTTA EI HARMITA ONNEKS

voiks kukaa ees tajuta milt se tuntuu ku oot tahrannu jonkun paikan (esim se meiän "mökki") kokonaan huihin ja yutoon liittyvillä muistoilla Etkä voi olla siellä miettimättä niitä.
.. enää koskaan :D joten sekin oli sitten siinä...... Ja hups vaan. Näin taas pilattiin sekin paikka :D koko mun koti on jo at this point tahrattu samanlaisilla muistoilla kuten kaikki kaupatkin ja kaikki paikat mis käyn kävelyil lmao on se yks kohta mistä tulee mieleen timppa ja yks kohta mist tulee mieleen kwang....... Ja niin edelleen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oikeest en voi uskoa että tämmöstä voi olla. Mitä vittua. Miten voi olla niin... Että en voi olla missään ilman että sata ja yks muistoo tulvii mieleen samantien?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Eunkie voit olla nyt ihan hiljaa vaan 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 vittu mää menehdyn kyllä tän koko homman kanssa where the hell is my own head even

Ylös Pohja