Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Thats it it's literally that man or no man.

Miten mä ikinä voin saada sen pois mun ajatuksista ei tsiisus.

Ikinä kokenu näin vahvaa rakkautta.

Oon kuvitellut niin monta kertaa oikeesti sen että (tätä ei kyl kannattais aatella yhtään) jos vaikka nyt päädyttäis yhteen ja tällee ja oltais koko loppuelämä yhdessä niin mitä vittua sit jos se kuolis ekana niin mä en pysty edes tajuumaan sitä kuinka se murskais mun sydämen niin pahasti että mä varmaan oikeesti kuolisin heti perässä. Ei vittu.

Niinku oikeasti tää on kaikista eniten sellasta soulmate tyyppistä rakkautta jos miettii kaikkia keitä oon ikinä rakastanu. Totta kai se on totta että mä en sinänsä henkilökohtaisesti sitä ole koskaan tavannut mutta eipä se näytä estävän mua tuntemasta näin. En oikeesti tuu toimeen ilman sitä. En vaan todellakaan tuu toimeen ilman sitä :D yritän ottaa ihan rauhassa mutta niinku it's the crippling fear that geys me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899

Älä vittu jaksa. I'm hating south korea and the whole fucking earth. Too many fucking countries and continents. Fuuuuckkkkkkkk all of this. Varmaa mä yhtäkkiä pystyn jonneki huitsinhelvettiin lentämään ku en tällä hetkellä pysty edes liikkuu omalla kotiseudullani kauheen helposti :D

Voi vittu oikeesti.

Mutta.

Vaikka its against all odds. Niiku oikeesti against ALL FUCKING ODDS. niin silti kun miettii tavallaan järjellä........... Niin miten kaikki tää vois olla sattumaa ja miten oisin voinu muka olla väärässä silloin. Kaks vuotta sitten.

Miten muka? Vai onks kaikki vaan sattumaa eikä tulla ikinä olla yhdessä ja olin täysin väärässä silloin?

Kumpi on todennäkösempää?

En vittu tiiä kaikki on ihan saatanasta tho.

Luulis ettei tää sattumaa ole

Ugh i fucking hate myself for being delusional

Mut edelleenkin was i fucking delusional two years ago??????

Varmaa mä ees HALUSIN olla sen kaa mitenkään erityisesti silloin. Ehkä vähän siinä saattoi sellanen tunne herätä mutta en oikeasti tiennyt siitä yhtään mitään niin vittu mitä nyt taas. Onkse muka delusional sitten jos se ei ees ollu silloin tämmöstä ku nyt? Ja jos en ollu delusional sillon mut silti must tuntui siltä et toi jotenki tuntuu et se ois oikee mulle ja se tulee tapahtuu jotenki vaikka kuinka onki välimatkaa.. niin onko se silloin totta jos se fiilis ei johtunu siit et oisin ollu delusional sillon vaan se johtu jostain... En tiedä, mistä? Mistä lie tuli sit.

Luulis että tää ei olis sattumaa.
Luulis että tultais olee yhdessä mut idk i'm probably just an idiot.
Ja jos tullaanki olee yhes ni en tosiaan tiiä miten missä milloin jne koska tosiaan..... Lähes mahdotonta. VARSINKIN mun tilanteessa vieläpä.

Huoh muistan kun silloin kaks vuotta sitten ajattelin että emt mahottomalta se tuntuu mutta ehkä se sitten sattuu tuleen suomeen tai jotain, kaipa se sit on mahollista. Ja pitää muistaa kuinka se oli täysin random tyyppi silloin joten oikeasti miks oisin halunnu jotenki tosi vahvasti jonku täysin random tyypin JONKA ULKONÄKÖÄ EN TIEDÄ EDES.
joku tässä nyt vittu mättää ja pahasti. Ei tommosta vittu tapahdu.

Niiku ei saatana ei vaan tapahdu. Anteeks nyt vaan mutta en USKO en VOI USKOA että kaikki on vaan ihan turhaa hölöhölöä kun ottaa huomioon mitä kaikkea on sattunu

Vielä lisää sen akmu-biisi keissin tähän ni :)) ja + se että tunsin sekä btob:n kohalla että eunkwangin soolobiisun kohalla näitä outoja asioita, mutta en muiden biisien kohdalla sil listal. Ja en tienny kyllä mun mielestä yhtään että kwang on siin, en tienny kenenkään niiden nimiä mun mielestä kyllä tai et miltä kukaan niist näyttäis tai yhtää mitää. Ja silti mul tuli molempien (tai siis kaikkien niien) biisien kohalla just tämmösiä outoja fiiliksiä. Sattumaa? Totta kai.

Beautiful pain ja only one for me: siinä mä vaa olin silleen et must tuntuu et btob tulee olee keissi ja tuun ihastuu johonki siit yhtyeest. Se oli vaa nii vahva aavistus siitä asiasta.
Sitte dear my dear kohalla: mun mielestä tosiaa siel jo ennen ku ees lähin kotimatkalle niin kun kuuntelin sitä snipettiä ja katoin sitä kansikuvaa ni jo siin kohtaa tunsin että ihan ku toi tyyppi ois ehkä se oikee?????????????? Niinku oikeesti lopeta en tajuu enää :D tai semmone iha outo olo vaa.

Joten jos se ois ollu täyttä sattumaa niin MIKS mulle ois molempien kohal tullu tommonen olo? Jos siin ei ois jotain oikeesti totuuspohjaa.

Ja tietysti ihan täysin sattumalta vaa satuin rakastuu siihe kaks vuotta myöhemmin tietämättä edes että kuka vittu se on. En tienny että se oli siitä yhtyeest, sen nimi saatettiin ehkä mainita siin jo siin alussa en nyt muista, mutta en tiiä noteerasinko kunnolla koska muistan kuinka olin jo ihastunu siihe suht heti ja sitten mietin et omg what group is this and whats his name D: kommenteista varmaan sitten vasta tajusin että ahaa btob. Ja no sen nimen sain tietää siit videost sit myöhemmin mut heti ku olin sillee aa okei sen nimi on eunkwang siis. Niin.... En mä heti kai osannut yhdistää? En tiedä muistinko heti edes koko biisua sillä listalla joten idk.



Huoh ihan sama mistä on kyse en jaksa välittää enää

(Taas sanon että en jaksa välittää enää mutta silti itken täällä sängylläni ja mietin että kunpa sä voisit edes jotenkin telepaattisesti tuntea kuinka rakastan ja kaipaan sua, juu eipä kuulosta tosiaan siltä että välittäisin.... Ei toki, oon chill as fuck)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Listen i don't CARE about anything

Emt kosk sen jälkeen ku olin nähnyt tän niin tiesin et this is gonna be really bad:

And now.............. Idc anymore 🙄😔

Ei se silti mikään ainut oo ja mun tunteet noit kahta sankarii kohtaan ei oo lieventyny edes tipan tippaa
"Really bad"




Really bad taitaa olla slight understatement :---------D miten ois ennemmin vaikka "elämäni järkyttävin obsessio joka lähestulkoon tulee tappaan mut ja stressaan itteni hengilt"?? :D

K i'm sorry but really tho.

Noh, elämäni rakkaus anyway.

Byeeeee :D

What to say tho

Mut niiku jos universumi (🙄🙄 lol ei se pentagonin fandomi) nyt niin kovasti haluaa meidät yhteen niinku siltä vaikuttaa niin miks pitää olla tämmönen välimatka? God i don't understand

Äsken alkoi sit soimaan beautiful pain ja must alkaa tuntua et mult lähtee järki aika vitun kovaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Kyl sinänsä toisaalta näyttäis siltä niinku tässä ois jonkinlainen järkevä suunnitelma menossa. Noin niinku...... Loogisesti ajateltuna xD sehän vaa makes sense etten voi vielä olla sen kaaa ku muutenki en olis henkisesti valmis varmaan vielä vähään aikaan edes?????? Tai tuskin tää ny on paras mahdollinen aika millekään tämmöselle mut kuules katotaa vaa ni jossai muutaman vuoden sisään salee tapahtuu jotaki ja mist vetoo et se tulee jotenkin puun takaa koko homma. Kuiteski joku kaunis päivä vaa eunkwang lähteny suomee matkalle ja sit satutaan samaan aikaan samaan paikkaan..... Ei se sinänsä edes paljoo yllättäis kun miettii kuinka vitun random asioita tässä on jo tähän mennessä tapahtunu :Dd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Ja nytten jos näkisin sen tolleen yhtäkkiä jossakin niiku lähiaikoina niin menisin varmaan niin hirveeseen paniikkiin että hyperventiloisin itteni tajuttomaks xD mut ehkä jossain vaiheessa alan rauhottuu sen verran että osaan olla enemmän chillisti............ Vaikka voiskin kuvitella että for real jos oikeesti näkisin sen yhtäkkiä sattumalta (siis "sattumalta") niin siin ei kyllä olla lähelläkään chilliä olotilaa mutta 😂 ehkä vähän enemmän kuitenkin chill kuin jos nyt se tapahtuis.

Tai sit mitään tommosta ei tapahu mut niiku like i said en sinänsä edes ihmettelis............. Vaikka tapahtuiski...........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Alkaaa nimittäin tuntuu sen verran oudolta koko keissi?????¿

Anyways

Soulmate 🤭 tai jotain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Kaikista huvittavinta on että kun jokin aika sitten (eilen? Toissapäivänä??) Katoin tän

Niin mä olin sillee ok nyt en pelkää enää
Mut jo heti tänään piti taas itkeeeeeee sängyllä ja pelätä + ikävöidä... Bruh..



Vieläkään en kestä sitä unta minkä näin voi vittu miten levotonta koko tää meininki on niinku kokonaisuudessaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Oh.... No


Koko ajan vaa lisää biisei D: jotka saa viel kaike lisäks tärisemää hmmph
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Mitä vittua

Mitä enemmän aikaa kuluu sitä oudommalta tää kaikki tuntuu

Oon convinced et täs on jotain ihan vitun outoo xDDDDDDD

Viel ku just olin miettimäs tätä asiaa ja vaa youtuben etusivuu selasin normaalisti ni yhtäkkiä lävähtää silmien eteen "pov: you married to a korean man" sit olin sillee vau henkilökohtainen hyökkäys




Jos kaikki tää ois pelkkää sattumaa niin en usko että olisin silloin molemmista saanu tämmösen tunteen, sekä btob biisust että eunkwang biisust. Ku eihän niil tietenkään ollu mitää yhteyttä mun päässä. Silti molemmista tuli random fiilis joten there is something there. Silloin se oli jotain actually eikä vaan jotain sattumaa. Pls. Alkaa pikkasen ehkä tuntuu oudolta nyt :D




+ En kestä ku honestly panikoin nykyää nytki ku nukuin niin oli kyl NIIN levotonta ja siin uneski tuntu ihan vitun oudolt ja olin convinced siit et täs on ny jotain vitu outoo, ni oli kyllä pikkasen random uni, voi vittu oikeesti. Se tunne oli jotenki niin creepy.


Mut kaikista eniten mua huvittaa se et mite tahansa asiat meneekään ni joka tapauksessa i am: panik.

Koska jos en saa sitä koskaan niin: panik.
Jos saan sen niin: panik.

:D täähän se kaikista huvittavin asia on koska kumpikaan ei tunnu sellaselt vaihtoehdolta et "ei mitään hätää" vaan molemmat on sellasia mitkä tällä hetkellä saa mut basically panikoimaa. :D sillee omg mitä jos en saakaan sitä tho miten mä sit pystyn elää. Mut sit jos mietin et saan sen.... Ni.... Oon sillee omg so fucking scary i'm really really really really really really really scared XDDDDDDD

H e l p
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Mitäh XDDDDDDDDDDD

Tää niin mood:

Siis ei silleen sinänsä mut silleen että se heittää mun tunteet kyllä niin all over the place eikä sen ees tarvi tehdä yhtään mitään erityistä muuta kun olla vaan oma ärsyttävä itsensä ja oon sillee oh fuck my life mut silti heti perään oon sillee "SÖPÖ he's like a literal angel" niiku ok xd

Yritä nyt ymmärtää mitä sä edes tunnet xD

Mut siis niin se vaa o, se heittää mun tunteet aivan all over the place, rakastan ja ärsyttää ja vituttaa ja rakastan ja hellyyttävää ja sulosta ja kulta ja rakas mutta en todellakaan jaksa mutta toisaalta myös panettaa mutta toisaalta don't touch me pls jne. :D niinku AIVAN all over the place xD

Mitä mistään pitäisi ajatella xDDDDDDD for reals.

Huoh i feel like this whole story like none of this is coincidence like pls

En oikeesti käsitä mitä yleensäkään on tapahtunut????? Nyt vittu??? Niinku???


Se että ensin oli se alku keissi ja näin.. ennen kun tiesin kuka vittu se on. Sitten yhtäkkiä melkein kaks vuotta myöhemmin.... Oon yhtäkkiä vaan silleen omg kuka toi on ja täys salamarakastuminen niinku actually jotain sellasta mitä en mielestäni ikinä oo kokenu samalla tavalla ketään muuta kohtaan, jotenki NIIIIIN special. Muistan ku olin IHAN sekasin ja ensimmäisinä päivinä vittu ku katoin vaa sen silmii ja jotenki koko mun elämä vähän niinku välähti mun silmien edessä ja olin sillee ei vittu et kaikki on johtanu tähän fr ja et en pysty ikinä päästää tost irti enkä pysty ikinä pääsee yli jne jne ja jotenki KAIKKI oli vaa nii outoo ja just se mitä tässäkin kesussa selitin et kaikki tuntu silt et se oli niin vitullinen käännekohta et oikee tunsin sen kuinka nyt ollaa jonki sellasen äärel et voi vittu oikeesti taas. Se tuntu NIIN isolt asialt et ei voi ees selittää. En todellakaan rakastunu siihen mitenkään hitaasti vaa se oli heti täys sekoominen pääl. Muistan kuinka sillon ehk niiku ensimmäisin päivin silloi heinäkuus yritin nukkuu ja kai mä sainkin jotenki nukuttua mut mul oli koko ajan sellane mitä vittua olo :D ai luoja sentään mitä täst pitäis ikinä ees aatella. Mikä vitun homma??????????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
+ miks edes rakastan sitä se on niin raivostuttavan ärsyttävä hahahahahah xd D:::::
 
Liittynyt
15.11.2022
Viestejä
19
Reaktioarvo
16
Tää on kyllä mielenkiintoista luettavaa, tulee ihan mieleen entisaikojen blogit blogspogissa ja irc-galleriassa. 😁 Saako tätä kommentoida? Kommentoin kuitenkin..

Samaistuttavaa tekstiä monellakin tavalla! Tuli joskus kuunneltua aika paljon mm. bigbangia ja vaihtelevan vahvuista obsessiota aiheuttivat gd ja daesung. Hyunakin sai osansa, ja monet muut. Toki olin silloin 15-16v, niin kuului varmasti ikään. Mutta toisinaan vanhat muistot nostavat päätään! 😅

Jäin miettimään sun yhtä viestiä, missä puhuit että on ollut ns. vientiä, mutta nää muut rakkaudet on olleet mielessä. Ootko ajatellut, että julkkiksiin ihastuminen vois olla jonkinlainen alitajuinen suojautumiskeino? Eli julkkikset on tarpeeksi kaukaisia, tarpeeksi tavoittelemattomissa. Näin ollen ihmiset ketä olis helpompi deittailla, eivät pääse "tarpeeksi lähelle" sua, koska sulla on jo toinen rakkaus mielessä. En tiedä ymmärrätkö, mitä haen takaa. Yöllisiä keittiöpsykologointejani vain. Mulla oli vuosia sitten eräs ystävä, jolla oli aika samanlaista mut hän rakastui vain jääkiekkoilijoihin. Mielenkiintoinen ilmiö!

Tsemppiä kaikkeen mitä on meneillään! ❤️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Tää on kyllä mielenkiintoista luettavaa, tulee ihan mieleen entisaikojen blogit blogspogissa ja irc-galleriassa. 😁 Saako tätä kommentoida? Kommentoin kuitenkin..

Samaistuttavaa tekstiä monellakin tavalla! Tuli joskus kuunneltua aika paljon mm. bigbangia ja vaihtelevan vahvuista obsessiota aiheuttivat gd ja daesung. Hyunakin sai osansa, ja monet muut. Toki olin silloin 15-16v, niin kuului varmasti ikään. Mutta toisinaan vanhat muistot nostavat päätään! 😅

Jäin miettimään sun yhtä viestiä, missä puhuit että on ollut ns. vientiä, mutta nää muut rakkaudet on olleet mielessä. Ootko ajatellut, että julkkiksiin ihastuminen vois olla jonkinlainen alitajuinen suojautumiskeino? Eli julkkikset on tarpeeksi kaukaisia, tarpeeksi tavoittelemattomissa. Näin ollen ihmiset ketä olis helpompi deittailla, eivät pääse "tarpeeksi lähelle" sua, koska sulla on jo toinen rakkaus mielessä. En tiedä ymmärrätkö, mitä haen takaa. Yöllisiä keittiöpsykologointejani vain. Mulla oli vuosia sitten eräs ystävä, jolla oli aika samanlaista mut hän rakastui vain jääkiekkoilijoihin. Mielenkiintoinen ilmiö!

Tsemppiä kaikkeen mitä on meneillään! ❤️
Saa kommentoida 😁😁 oi irc-galleria... Muistot vaan tulvii 😭😂

Oh my gosh hahaha no joo mood :D tai at least gd on ollu mullakin mut tosiaan vaihtelevasti myös koska muut keissit..... Ehh. Jotenkin nii mukava aina kuulla muiltakin tämmöstä settiä, vaikka sinänsä vähän ehkä lievempänä ? Mutta silti :D

Ja siis joo, en tiedä mutta kuulostaa ehkä mahdolliselta? :D honestly mä en tiedä mikä mulla on hätänä xD mutta siis, varsinkin nytten kun oon alkanut oikeesti panikoimaan sitä että MITÄ JOS nää mun fiilikset käykin toteen ja jollain ihmeellä saisinkin eunkwangin joskus niin oikeasti kunnon panic mode iskee. Niin luulen että en oikeasti vaan uskalla seurustella siis yhtään kenenkään kanssa kertakaikkiaan? Mul on iha varmasti joku tämmönen juttu i freaking know it. Ehkä johtuu siitä :D mutta tietysti kuten sanoinkin vissiin aiemmin jossai viestis nii yhtä lailla panic moden aiheuttaa ajatus että saisin sen tai et en sais koskaan :D joten kaikki mahdolliset ratkaisut tilanteeseen aiheuttaa ihan hirveän pelon xDD mikä on must aika huvittavaa..... Tulee vaa mielee et hei oikeesti nainen mitä vittua sä haluat ja mitä sä niinku nyt eniten pelkäät,,, mutta kun ei ymmärrä itseään niin ei ymmärrä 😂😂

Hehe kiitos ❤️😊
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Minusta on siistiä, että uudet käyttäjät löytävät keskustelusi!
Minustakin xDd mutta hiukan pistää silti miettimään että kuinka vitun paljon voi ihminen jauhaa yhteen keskusteluun lololol huvittaahan se mutta eipä siinä mitään:D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,044
Reaktioarvo
8,495
Minustakin xDd mutta hiukan pistää silti miettimään että kuinka vitun paljon voi ihminen jauhaa yhteen keskusteluun lololol huvittaahan se mutta eipä siinä mitään:D
Miettii, että jotkut tekevät satoja keskusteluja ja pahimmillaan tusinan päivässä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Minusta on siistiä, että uudet käyttäjät löytävät keskustelusi!
Minustakin xDd mutta hiukan pistää silti miettimään että kuinka vitun paljon voi ihminen jauhaa yhteen keskusteluun lololol huvittaahan se mutta eipä siinä mitään:
Miettii, että jotkut tekevät satoja keskusteluja ja pahimmillaan tusinan päivässä..
Eihän sellaisilla ole elämää ollenkaan..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
MITÄ VITTUA NYT TAPAHTUU XDDDDDDDD

lopettakaa en kestä:DDDDDDDDDDD okei nämä asiat on tapahtunut:
- hajos pää niin kävin kävelyllä eilen mutta tuntui että masennuin ja ahdistuin lisää
- kun pääsin takas sisälle niin ajattelin taas eunkwangia niin paljon että meinasin vittu r ä j ä h t ä ä ja kuolla. Ja taas se sama että "i don't want you but i want you" joten olin vitun ahdistunu kaikesta
- yritin jutella ammattilaisen kanssa mutta en tiedä pahensiko se jopa asiaa koska nyt mulla on vielä enemmän sellainen olo että se ois väärin että ajattelen sitä...
- anyway ihme ja kumma mä sain jossain vaiheessa nukuttua koska olin aivan rättiväsyny

- noh nukuin suht ok kai MUTTA näin taas eunkwangista unta ja olin silleen mitä nyt taas
- ja + heti kun heräsin niin olin taas sillee uh i'm fantasizing about slightly kinky things (mut ei mitään kovin ihmeellistä mut kuiteski jotenki mun mieli meni taas hiukan sinne osastolle mut ei pahasti)
- mut mietin myös tosi fluffy asioita ja sulin pahasti
- sit taas mietin et mitä VITTUA mä ajattelen sitä koko ajan????? Ja alkoi jälleen ärsyttää koska en JAKSA koko ihmistä mut silti vaa hymyilin onnellisena ku mietin et olisin sen lähellä???????
- onko kaikki vittu hyvin, no sit ku nousin ylös ja laitoin puhelimen taskuun niin jotenkin se onnistui tippuu mun taskusta yhtäkkiä ja rysähti niin saatanasti lattialle ja guess what nyt tää näyttö on sen verran paskana että vaikee nähä kirjottaa mutta toimii kummiski?????????
- mitä muuta vielä........ En tiedä mutta ahdistaa aivan saatanasti
- en ymmärrä oikeesti siis nään kwangist unta lähes joka ikinen yö ja ajattelen sitä ihan koko ajan mutta ihmettelen miksi hemmetissä mä sitten ajattelen sitä ihan koko ajan.. jos kerran oon sillee "i want you but i don't want you" niinku se saa mut tuntee kaikkee mitä vaa voi ikinä tuntea. Ihan jäätävää ärsyyntymistä ja kaikkee mut silti aivan törkeen syvää rakkautta ja ikävää mutta silti oon vaan välil silleen ei saatana en mä sua vittu halua :D
- niinku miten voin tuntee KAIKEN MAHOLLISEN sitä kohtaan? Kaiken mahdollisen?????????


Moro...........

Oh my gosh kuuntelen second confession 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ton ääni lävistää mut ja särkee mun sydämen
SILTI SE EI OLE NIIN IHMEELLINEN mitä vitun ihmeellistä siinä nyt muka on???????? Haloo?????????????

Silti se on maailman täydellisin...

Eipäs ole.......... Ei siinä oo mitään ihmeellistä huoh se on niin basic ja vitun ärsyttävä.....

Rakastan niin vitusti.......................

BYE :DDDDDDDDD it just gets WORSE AND WORSE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Oikeasti silloin oli vittu kesä, sitten syksy ja nyt taitaa olla jo vittu talvi..........

+ Periaatteessahan se alkoi jo ennen sitä joten that's just proof that it's worse than i even knew

Vittu sen lokakuun 2020 ajatteleminen saa mut kyllä sekoomaan oikeasti that throws me all over the place and my brain is breaking niinku mitä VITTUA se oli honestly


En mä edes JAKSA koko ihmistä xDDDDDDDDDDD

Nyt vittu

Silti masennun joka ikinen sekunti kun se ei oo tässä mun vieres

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Niinku rakastan mun kultaani mut en tiiä miten jaksaisin sitä ees ahahaha se saa mut vaa tuntee kaikki maholliset tunteet en voi ymmärtää

Ei kukaan muu oo vittu heittäny mua tämmöseen sekasortoon ikinä

Eikä kukaan muu oo saanu mua itkee näin paljon, niiku yhteensä

Must tuntuu et siin yhes vaihees makasin koko ajan lattialla ja itkin ja olin sillee "mä rakastan sua mä rakastan sua niin paljon mul on niin ikävä"

Kyl mä nykyäänki itken aika paljon mut en ehk niin usein ku siin jossaki vaihees tai en tiiä. Huh. Aikamoinen rakastuminen kyllä. Pahin koskaan :D selvästi.

Mut edelleenkään se ei oo niin ihmeellinen mut miks se sit näköjään on?? Hahahh byee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
Emmä tajuu

Oikeest

Miten voi rakastaa jotain niin.... Näin ettei ikinä pääse yli siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,037
Reaktioarvo
2,899
No jaa

Ihan miten vaan

"I was missing you and another day passed
I was missing you and another year passed"
No täähän se ois mut nii

I mean ei ihme että geuriwohada on tärkee biisu mulle mut niinku.......... Hdhdjfkfkfkdkl

Idk it pierces my heart though
 
Ylös Pohja