Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
They just look fucking disgustinggggg kenen mielestä muka sellaset tissit on hyvännäköset jotka on alhaalla tälleen. They don't even look like i'm a grandma trust me i have seen those too. Mine don't look like that. But they still hang low. Sitte ku pistää rintsikat nii ne on yhtäkkiä niin ylhäällä et oon sillee mitä vittuu tää näyttää luonnottomalta :DDDDDDD oon tottunu siihen et ne roikkuu alhaalla se oli oikeest outoa ku ne oli YLHÄÄL. En tiedä se on varmaa sit se mikä yleensä on emmä tiiä. Tai sittr pikkase alempana mut yleensä ne ei oo niin alhaal ku mulla. I know. I have seen enough tits. They are just like thesr super weird things like they hang low like for sure yes they are low, but they still look young you know??? They don't look OLD. (which makes sense since i'm not old)

But they are still fucking low? What the FUCK is that :D

Then they do have this bell shaped figure so like round but at the top you can see that it looks like its... Well at least it kinda looks slimmer. Like theres that curve. And they just fucking hang there???? XD that doesnt look normal give me a break 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Why do breasts like this exist???? They are HORRIBLE.

Well at least they don't look old but it looks fucking ugly and weird if they hang like that and also what the fuck is that shape anyway fucking hellllllllllllll. They just look so stupidddd :D

And don't get me started on my ass and hips i'm gonna fucking die if i start rambling about those 😌😌😌😌

How can someone look like this

My god like um yea okay?

First of all, i'm ALREADY not skinny, but when you put wide hips to that also its just 💀💀💀💀 like it looks so stupid when yo ass is so wide and just that you know it looks stupid af

Thankfully it's not the biggest because it could be even bigger but thank god it's not. This already kills me.

Oh my good god if i looked at myself naked rn i would probably pass out because of a crisis

It's a good thing that i'm clothed

Like i don't even care about my thighs or tummy rn it's just boobs and my bottom like those things can fuck right off???? Nothing else is bad????? :Dd i'm cool with everything else but my boobs can fucking go away and my ass could be small thank you mate

Oh voispa muokata silleen naps ees hetkeks noit asioit ni näkisin milt näyttäisin ja voisin hengittää rauhassa

Voispa shapeshiftata

Mut sit taas toisaalta........

As much as i hate my body i think i would still miss it right away because it's still my body.... And i fucking hate it xD like i do but it's kinda fun to hate it you know? I just have to deal with it. And i kinda want to just deal with it and not change it to something else
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Send help

Like i know this makes no sense but: why do i have the feeling that i need to change my boobs?????????

Kuinka saan itseni ymmärtämään että ne saa olla tollaset?

I mean they are even healthy like i don't have breast cancer or anything so isnt that all that matters? YES. Its all that matters. Literally nothing else. To be worried about anything else is just plain stupid i tell u that. Start worrying if you find a lump or something similar but not if they Fucking hang :DDDDDDD or are a "weird" shape. Or look "weird" in some way.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Honestly as long as theyre healthy (and they seem to be) then i don't care.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Of course, healthiness doesnt matter anywhere else in my body. I dont even worry if my tummy is too big to be healthy, or any other part is somehow not healthy. I really don't need to worry about THAT. cause thats too complicated to even take care of so i literally don't care. If something is simple, like breast cancer you can just go to the doctor right. Mut jos se on pikkasenki monimutkasempaa ni ei. Ja tällä tarkoitan muuten myös hammaslääkäriä koska se on kaikkea muuta kuin yksinkertaista 😂😂😂😂😂😂😂 mennä hammaslääkäriin.


Okei vedän sanani takaisin, mä en välttämättä välitä yhtään mistään mun terveydessä xDDDDDD can't be bothered so

Mut joka tapauksessa theres no reason to worry. About that or about anything else. Niiku voitsä lopettaa koska ihan ku sä et vois elää näin, näillä ominaisuuksilla mitä sulla on. Hyvin pystyy näköjään elää niin anna nyt vaan olla. Ei ketään kiinnosta miltä tissit ees näyttää ja jos jollain on jotain valittamista nii se ny kertoo enemmän siitä ihmisestä ku minusta :D lets be real
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
K i think my breasts are actually more like medium sized like they are not small but not large 🤔 pfffffftttt lmao actually

And still i feel that they are "too big" pleasw get a grip or somethinggg 🤭

They are not too big at all why do u panic xddd

Jaaa en mä tiiä oon siis kuullu pienistä ja isoista rinnoista pahanpuhumista mut en keskikokoisista 🤔🤔🤔🤔🤔 i guess we Don't have as much haters then idk

Mut kuka ees välittää koska any decent man is the kind of person who doesnt talk Bad about any size. Kyllä vituttaa sellaset.

Mut mä en tiedä miksköhän mun kaverit sit sanoo mun rintoja (ainakin osa) isoiks kun ne ei ees oo isot vaa keskikokoset 😅 weird.

Waaaaaaahhhh

Also, miks en kehtaa käyttää sellasia vaatteita joissa on iso kaula-aukko. Siis mul on sellai mekko mist näkyy aika paljon just tissivakoo mut en kehtaa käyttää sitä ilman t-paitaa siin päällä 🙃 en kehtaa käyttää sitä edes kotona??????????? Siis ainoastaan yksin kehtaisin mut en muiden seurassa. Plus siin on viel selkäkin sillee et se näkyy tooosi paljon se periaatteessa loppuu se kangas siihen hieman lanteiden yläpuolelle joten periaatteessa koko selkä näkyy. Tai et se on niiku aika tosi sellanen et ihoo näkyy and you can ofc see my bra if i wear that. Niik miksen kehtaa käyttää sitä?? Mä tykkään siitä ja mul on oikeua käyttää sitä mut mun pitää peittää se t-paidalla koska en kehtaa. Naurettavaa jos kerran ite siitä tykkään mut oon liian insecure ja pelkään kommentteja tai jotain. Varsinkin kotonani sil ei pitäs olla mitään väliä miten pukeudun, ei kyllä muutenkaan. Mut pelkään että muilta tulee kommentteja ja ihan helposti voi tullakin. Mun esim mummu ja äiti nyt on sen verran vanhanaikasia et ne varmaan saattaa arvostella joskus ehkä. En ymmärrä miks en kehtaa. Although mä kyl sain tän mekon äidiltä i think. Mut sitä on tarkotus käyttää eri tavalla, niin se on sillon vähemmän paljastava. Mut mun on pakko käyttää sitä tälleen kun ne olkaimet ei pysy ylhäällä, niin sitten sidoin ne mun rintsikoiden olkaimiin :DD jolloin tietenkin se on vähän paljastavampi kuin normaalisti mutta kivannäköinen. Mutta en vaan kehtaa. 😃😃😃😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Oho muute miks se on niin et vaa mun äidilt ja mummult voi odottaa kommentteja mut isält ja veljilt ei. Ei ne ikinä sano mulle mitään että näkyyks tost vähän liikaa. :D naiset pelkästään lol. Sitten taas tuntemattomat miehet esim nettikommenteist (ei mulle) oon kuullu sitä kuinka "ei naisten pitäis käyttää paljastavia vaatteita". Ja siellä taas harvemmin tulee tämmösiä naisia vastaan jotka sanoo näin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ja kuinka joillekin on vaikeaa ymmärtää etten edes pukeudu ollakseni seksikäs joillekin miehille en ajattele mitään et jos meen baariin (en toki oo käyny mut sillon joskus kun kävin) et "laitan tän siks et miehet kattois mua" ????? Tykkään vaa käyttää sellasii vaatteit mist mä tykkään ei se oo mitään kenenkään muun miettimistä siinä. Joillakin tuntuu olevan se käsitys (naisillakin myös joillain) että siksi pukeudutaan paljastavasti että kerätään miesten huomiota. Siis tiedän että jotkut naiset varmaan pukeutuukin sen takia niin. Mutta en minä :D varmasti jotkut yrittää sillä kerätä miesten huomiota. Mut en mä eikä moni muukaan varmana.

Sitten jotkut pitää sitä ihan mahdottomana ajatuksena xdddd

"Kyllä nainen pukeutuu siksi paljastavasti että hän haluaa että mies katsoo häntä!!!" Aha no sit se on just niin......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
"Kyllä nainen pukeutuu siksi paljastavasti että hän haluaa että mies katsoo häntä!!!" Aha no sit se on just niin......
Ja sitten ollaan vielä silleen "mikä muukaan syy siihen olisi????" No mikäköhän olis???????????? :D satun pitämään siitä vaatteesta vain.???????

Mutta kaikki liittyy aina miehiin eihän nainen voi muuta ajatellakaan. Joillakin taitaa olla liian suuret luulot itsestään.🤦🏻‍♀️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
No kyllähän se täytyy myöntää että jos ajatellaan kuvitteellinen tilanne missä olisin eunkwangin seuras nii okei se vois olla plussaa sinänsä jos se ois sillee "🤤" lmao xDDD mut en mä senkään TAKIA pukeutuis mitenkään erityisesti mut voishan se olla ihan mukavaaa

Huoh kuolaispa se mua tho

Huoh oispa

😔😔😔😔 I miss him too much



Mut joo yleensä silloin ku käytän paljastavia vaatteita (sillon ku oon kehannu) niin mä vaa heitän sen vaatteen päälle enkä mieti mitään miehiä 😂😂 seriously what do they think omg. "She must have thought oh this will make men look at me" well lmao no xDDD tbh id say to that i didn't really think anything when i put this on. But yea everything is always about and for men. Yeah no.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Oh my god stop thinking about eunkwang ajattele mieluummin vaikka huita 🙄🙄 tai idk ei sitä 😆 mieluummin kwang mut okei ei kumpaakaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ai ei se mekko pysyny siltikään ees tolla tyylillä

Mitenköhän se pysyis :)))

Ainoastaa sillee että sidon ne olkaimet yhteen ja käytän sitä hameena mut sitä ei oo tarkotettu käytettäväks niin..

Miten voi olla nii et olkaimet ei pysy xd ja kokeilen säätää kokoo mut mikään ei auttanu hehe
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
On niin ärsyttävää että suunnitellaan vaate joka ei pysy päällä??????? En vaan tajua. Miten edes se ei auta että säätää olkaimien kokoa? XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Siis kun se on sellainen kietasumekko niin varmaan siks että ne olkaimet tulee siihen etupuolelta niin se ei jotenkin pysy en mä tiiä en ymmärrä

Vai käytänkö sitä silti väärin

En tajua xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
No joo ihan sama

Mut mun aivot haluu tappaa mut tällä hetkellä näköjään

En ymmärrä miten tuun selvii koko elämäni näillä aivoilla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ei vittu tää on hirveetä

Ei vittu en tiiä mitä tehdä

Okei mutta sitten kans tää asia et huomasin just yhen btob vidin taustalla soivan biisin joka oli tää:

Et niinku toi oli siis jo kauan sitten eunkwangin listalla ja tälleen ni sit sekä toi että nää kaks on ollu jollain vidil tai no toi heaven tietysti se niien coveri:


Nii mitä vittuu se on että kaikki noi oon laittanut tolle listalle ja sit vasta myöhemmin löydän ne kaikista videistä. Se heaven-cover, sitte toi i'm so tired on siinä mikä se ny o, se joku mission vidi, sitte a thousand years soi siel taustal siin pariisi vidis 😆😆😆😆 lmaoooooo

I just think it's funny and weird

Oikeesti olin nii shokis ton i'm so tired takii äske :Ddddd hahahah

Kui monta tollasta biisii ja sit jos lasketaan vielä se yks :] akmu biisi.

Hirveetä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ei mut se oli vaa nii outo tunne ku olin sillee "mä tiiän ton biisin????? ......... I'm so tired??????????" 😂 Olin vaa nii shocked se on kuiteski nii vahvasti asiaan liittyvä biisi

Miks te teette näin mulle :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Olis ny ees jotai asiaan liittymättömiä biisejä lmfao mitä

Sitte pass me by soiminen taustalla oli kans henkilökohtainen hyökkäys ja play that song

Mut ne on siis vanhemmilta ajoilta mut silti henkilökohtasii hyökkäyksii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ainii kans simple plan take my hand seki aika henkilökohtainen hyökkäys ja sit ku olin tietysti kuunnellut sitä aiemmin obviously mut mul kesti kauan ennen ku muistin mikä vitu biisi se o ku kuulin sen pätkän siin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ei mut se oli vaa nii outo tunne ku olin sillee "mä tiiän ton biisin????? ......... I'm so tired??????????" 😂 Olin vaa nii shocked se on kuiteski nii vahvasti asiaan liittyvä biisi

Miks te teette näin mulle :D
Lmao olin basically vaa sillee miten voi olla tää biisi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
"You scored 38 out of the maximum total of 72.


Higher scores reflect greater distress and interference in your life and the likelihood of a diagnosis of BDD.



If you scored 40 or more, we would recommend that you seek an assessment, as you are likely to have BDD.



If you scored between 30 and 40, you may still have BDD and may still benefit from an assessment.



You are unlikely to have BDD if you scored below 30.



You can repeat the questionnaire at any time during treatment to see if there any changes
in your symptoms."




XDddddddd
No en oo ees yllättyny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Olkoon tai ei. Ei kiinnosta 🤭 se on kylläkin aika lamaannuttava tunne välillä tai aika useinkin mutta just smile through the pain xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
En tiedä edes milloin aloin keskittyä enemmän ulkonäkööni. Siis tarkotan nyt juuri että oikeesti keskittyä ja niinkun enemmän. Vannon että ei ollu vielä esim heinäkuussa tai elokuussa, syyskuussakaan, lokakuussakaan. Aikaisintaan marraskuussa mutta en oo varma siitäkään. Ja viimeistään huhtikuus ilmaantui mut varmaan aikaisemmin. Vaikea sanoa tarkalleen mut jossain siinä.

Niinkun siis tarkotan nyt sitä obsessointia koska se ei aikasemmin oo silti ollu obsessointia niu se o vähän eri asia.

Mut en todella tiiä syytä sille et miks nyt 🙄 hah??????? En edes..... Tiedä???????????? Siis en todellakaan tiedä yhtään. Jotenkin se varmaan on netistä lähtöisin oleva asia mut mietin et mikä niiku specifically?? Hm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
On se kiva asia kuinka et saa edes nukuttua kunnolla ja sitten vaan et ikinä pääse eroon näistä asioista.

Ku mä en siis pääse eroon. Vaikka menee vittu 20 vuotta niin mä oon edelleen silleen ah lapsuuden traumat. Tai en tiedä voiko niitä sanoa lapsuuden traumoiksi mutta tarkoitan siis sitä kaikkea just. Tänäänkin aikaisemmin ennek kuin menin nukkumaan niin hyperventiloin koska sain jonkun paniikkikohtaus tyyppisen niiden takia. On tässä nyt koko tähänastinen elämä jo odotettu että milloin niistä pääsee eroon mutta kun

Vittu niin antaa sitten olla en yritä enää edes mutta pakko on yrittää, paitsi että turhaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Joojoo ja just kun olin silleen "hyvin pystyy elää ocd:n kanssa" vittu en ees tiiä saatana

En edes muista mitä kaikkea oon yrittänyt kerta toisensa jälkeen mutta vittu mikään ei ikinä kestä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Muistan kun mulla tuli se että oli kertakaikkiaan pakko tehdä asiar tietyllä tavalla, just sillon 1.6. i think niin sit vaan tein niin enkä miettinyt enää mitään muuta. Mutta nyt en taas enää tiedä. Tää oli just se kun sanoin että vittu kuinka tää on suorastaan helppoa ja kevyttä liitelyä tämä oleminen. Mulla oli päässä vaan se pakkomielle että teen asiat näin ja tää tuntuu nyt hirveen helpolta. Sitten sekin luhistui ja mietin taas kerran että miksi mä tälleen teen, eihän se oo oikein?

Mutta en tiedä mikä on oikein

Muistan kun olin vaan silleen "jos se tuntuu oikeelta niin se on oikein" mutta

Ja voihan sen noin ajatellakin

Mutta

Mutta teen silti virheitä varmastikin

Oon tehny varmaan ihan sairaan monta virhettä elämässäni

Eikä ne oo mitään normaaleja virheitä

Tarkotan virheitä tämän suhteen

Kaiken pitää mennä oikein. Mutta kas kun en edes tiedä mikä se oikein on. No jos en tiedä niin mitäköhän vittua mä sitten teen? Niinku en jaksa enää elää kertakaikkiaan.
 
Ylös Pohja