Haiseeko kannabis vähän piparkakulle?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Onko se haju sellainen savuisa, jossa on joukossa piparia ja minttuakin?
Koska tää haju täällä on niin outo ja nyt tavallista voimakkaampi… ja täällä haisee aina välillä sellainen haju… kyseenalaistin mielessäni sen olevan kannabista… Koska en tiedä miltä kannabis haisee…
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Kuulostaa, että voisi olla kannabis. On sellainen makea savun haju. Kun kerran haistat sen, tunnistat sen hajun ikuisesti.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Polttaaks joku siellä kämpilläs? :o

Ja oon kuullut kannabiksen haisevan tyhjälle kaljatölkille. 🤔
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Polttaaks joku siellä kämpilläs? :o

Ja oon kuullut kannabiksen haisevan tyhjälle kaljatölkille. 🤔
Tiettyyn aikaan illasta tääl haisee sellainen haju joka tulee luultavasti kämppiksen huoneesta. Ei mua toisten polttelut kiinnosta, ei oo mun asia mut kyl se haju on aika häiritsevä. Enkä ole täysin varma et onko kannabista.
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Ei kannabis mun mielestä haise kyl piparkakuille tai makeelta noin muutenkaan. :D Musta se haju on enemmänki semmonen tosi pistävä ja semmonen et mä en ainakaa osais yhistää sitä mihinkään muuhun tuttuun hajuun. Mut se on just semmonen et ku sen kerran haistaa nii sen haistaa tosi herkästi jos vaik bussis joku kulkee ohi ja kuljettaa kannabista.

Tääl Turus tota tapahtuu tosi paljon ja viime vuoden kesänä melkein joka toises bussis hais kannabis. Nyt ei oo tullu haistettua sitä vähään aikaan.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ei kannabis mun mielestä haise kyl piparkakuille tai makeelta noin muutenkaan. :D Musta se haju on enemmänki semmonen tosi pistävä ja semmonen et mä en ainakaa osais yhistää sitä mihinkään muuhun tuttuun hajuun. Mut se on just semmonen et ku sen kerran haistaa nii sen haistaa tosi herkästi jos vaik bussis joku kulkee ohi ja kuljettaa kannabista.

Tääl Turus tota tapahtuu tosi paljon ja viime vuoden kesänä melkein joka toises bussis hais kannabis. Nyt ei oo tullu haistettua sitä vähään aikaan.
Turku on näköjää kannabis kaupunki. Tiedän et täällä koulussa on polteltu joskus ja paljon.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,382
Täällä moni sanoo, että yhden ostarin pihassa jossa käyn melkein päivittäin haisis aina kannabis, mutta siinä haisee niin moni muukin etten ikinä erota sitä. Kai se haisis vähän makealle mitä nyt jotkut sanoo.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
En osaa selittää hajua, mutta yleensä haju on niin vahva ja pistävä että sen kyllä tunnistaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Juu ei ollu kannabis. Koska oon oppinut miltä se haisee.
 
Ylös Pohja