Gallup Hessu vs Timppa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,465
Reaktioarvo
2,892
No seis mitä xd mikä draama ei tää ny mikään draama oo

Tai siis okei on mun ihastusasiat aina draamaa kai sitten

Sanoisin että timppa ja mp on että lol pahalta tuntuu
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Oon kyl hämmentyny täst keskustelusta tho.........
oon lukenu hessuu ja timppaa. välil tuntuu silt et seurais jotai laadukasta draamaa.

ite kannatan hessuu. vaikuttaa altavastaajalta ja kannatan usein altavastaajia. itsekin olen monis jutuis altavastaaja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,465
Reaktioarvo
2,892
oon lukenu hessuu ja timppaa. välil tuntuu silt et seurais jotai laadukasta draamaa.

ite kannatan hessuu. vaikuttaa altavastaajalta ja kannatan usein altavastaajia. itsekin olen monis jutuis altavastaaja
SEIS XDDDDDD älkää oikeest katoin just uudestaan kontio & parmas vikan jakson ja koht alan taas ajattelee hessuu joten älkää heittäkö bensaa liekkeihin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,465
Reaktioarvo
2,892
Khyl khyl, Timppa on selevästi sun sielunkumppanisi xD
Älä älä kuule nyt heitä bensaa xD i sure hope so mut vähän kyl toivottomalt näyttää, no jaa emt ehkä nään sen jossain joskus ja isken........ Tietenkin. Koska oon niin hyvä iskee ihmisii 🙄 ei vittu nauraisin kyl jos se joskus onnistuis ja täst tuliski jotain lmao
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Älä älä kuule nyt heitä bensaa xD i sure hope so mut vähän kyl toivottomalt näyttää, no jaa emt ehkä nään sen jossain joskus ja isken........ Tietenkin. Koska oon niin hyvä iskee ihmisii 🙄 ei vittu nauraisin kyl jos se joskus onnistuis ja täst tuliski jotain lmao
Elä oo pessimisti, eiköhän se Timppa haaveile susta päivin öin xD (Kyllä, heitän bensaa 😂✌🏻)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,465
Reaktioarvo
2,892
Mikäs se tämä on? En ole kuullutkaan...
Mun spämmit heikki silvennoisesta ja Timo kahilaisesta :----D kyllä, spämmäilen niistä, koska oon toivottoman kusessa niihin, tai no hessust en tiiä täl hetkel ku ajattelen niin paljon timppaa mut juuh jooh
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Ei se voi tietää mua mistään 😭 eikä asuta edes samalla suunnallakaan ku sen pitää asua jossai hevonhelvetissä nii ei se mitenkään voi tietää mua nyyh nyyh. Oikeest asuispa se täällä päin ni vois ehkä törmätä siihen joskus
Hankit sen kotiosoitteen tietoosi ja lähetät perinteisesti rakkauskirjeen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,465
Reaktioarvo
2,892
K

Kuitenkin käy täällä lukemassa näitä sun juttuja saadakseen sisältöä tyhjään elämäänsä eilispäivän kuuluisuutena.
Ei saatana jos oikeest lukis :Dddd mutta ei se mitään ku ei se kuitenkaan tiiä kuka oon, sit se vaa tietäis et aa joku random tyyppi o rakastunu muhu
 
Ylös Pohja