Hiusten värjäys

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,137
Reaktioarvo
1,047

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,137
Reaktioarvo
1,047
Lukeeko niis hiusväripakkuksis et onko ne kevytvärei tai sit kestoväri ja jos lukee niin millä kielellä?
Luulen et kaikissa pakkauksissa on pakko lukee suomeksi mikä se on. Kaupoissa kans lukee yleensä isolla ylhäällä missä on kevyt- ja ketovärit D:
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Luulen et kaikissa pakkauksissa on pakko lukee suomeksi mikä se on. Kaupoissa kans lukee yleensä isolla ylhäällä missä on kevyt- ja ketovärit D:
Juu ,ku rupesin enemmän kattoo asiaa niin kyl niis lukee onko kevytväri vai sit kestoväri ku netistä kattoo
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
mä oon värjänny mun hiukset 100 kertaa ja oon monta kertaa mustiksi värjänny et siitä vaa
Juu ,noh kattoo noh kattoo nyt värjäänkö mustal vai punasel ainakin eilen kysyin äitiltä et haluisin punaset tai punaruskeet hiukset värjää niin sano et mietitään koska en nyt täl kertaa viittis salaa värjää koska viimeks ku osan hiuksista värjäsin niin sit äiti oli silleen et ja milläs luval tai et anna olla viimenen kerta ku ilman lupaa värjäät noh ei se myt jälkeenpäin sit enää valittanu
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja ku se ois halunnu et kerran kerran ku värjään hiukset niin kävisin kampaajalla mut sit ku äiti oli reissussa ja olin jo puol vuot aikasemmin ostanu sen värin ja sit sanoin äitille et sol haluisin värjää sillon puol vuot aitte ku olin sem ostanu äiti ei tykänny ideasta jollonka se jäi sit kaappiin se väri ja en sit malttanu oottaa enempää niin sit värjäsin pari kuukautta sitte sil väril ku äiti oli työreissul mut en koko päätä vaan silleen alahiuksista tai silleen miten charlie d'amelliol oli ne pinkki mustat mut mul oli ruskee punaruskeet
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
837
Suosittelen tummanruskeaa, se näyttää mustalta aluksi ja kuitenkin kuluu kivemmin pois kuin musta. Jos pidät siitä minkälainen se on aluksi niin sitten voit jatkossa värjätä mustaksi.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mä sain synttärilahjaks läheiseen kampaamoon lahjakortin et pääsen sinne värjää hiuksia ja äiti sit sano jo etukäteen et jos tulee vähemmän joululahjoi ku yleensä tai muille tulee niin se on sit siitä et ku kampajalla hiusten värjäys maksaa paljon
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
837
Mä sain synttärilahjaks läheiseen kampaamoon lahjakortin et pääsen sinne värjää hiuksia ja äiti sit sano jo etukäteen et jos tulee vähemmän joululahjoi ku yleensä tai muille tulee niin se on sit siitä et ku kampajalla hiusten värjäys maksaa paljon
Lopputulos on kyllä sen arvoinen jos kampaajalla käy
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Äitille oon kyl nyt puhunu et haluisin punaruskeen tai sit jonkun punasem ei sois kunnon räikeetä punasta , ja äiti sit sano et mietitään viel asiaa niin kai se nyt ku osti sen hiusten värjäys lahjakortin niin antaa mun värjää punaruskeet tai punaset ja noh mul oli aikasemmin sellaset jotenki punaruskeet ,mut en sit tiiä et pitäiskö kampaajalta kysyy et mikä väri mulle sopis ku eiks ne just osaa sanoo et mikä väri sopis
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Äitille oon kyl nyt puhunu et haluisin punaruskeen tai sit jonkun punasem ei sois kunnon räikeetä punasta , ja äiti sit sano et mietitään viel asiaa niin kai se nyt ku osti sen hiusten värjäys lahjakortin niin antaa mun värjää punaruskeet tai punaset ja noh mul oli aikasemmin sellaset jotenki punaruskeet ,mut en sit tiiä et pitäiskö kampaajalta kysyy et mikä väri mulle sopis ku eiks ne just osaa sanoo et mikä väri sopis
Kannattaa ehdottomasti kysyä sen mielipidettä. Niillä on paljon kokemusta sekä koulutus ja ne tietää useasti itseä paremmin että mikä sopii kenellekin ja mikä ei
 
Ylös Pohja