Taivaansini
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 1,422
Ite en oo ikinä edes kokeillut, enkä varmaan aiokkaan, mutta eihän sitä toisaalta tiiä, jos joskus muutankin mieltäni.
Tuntuu että valitan turhasta mut voitasko lopettaa tämmönen että "ilman meikkiä en näytä ihmiselt" mun mielestä se vaa pahentaa kaikkien ulkonäköpaineita ja itsetunto-ongelmia..Joskus on päiviä kun vähän laittaa ripsaria ja kulmat näyttääkseen ihmiseltä :D
se on miten itse sen asia ottaaTuntuu että valitan turhasta mut voitasko lopettaa tämmönen että "ilman meikkiä en näytä ihmiselt" mun mielestä se vaa pahentaa kaikkien ulkonäköpaineita ja itsetunto-ongelmia..
Mietin vain sitä että on mahollista että tollaset sanavalinnat normalisoi sitä että kaikkien pitäis meikata. Vaikka toisaalta onhan sulla oikeus sanoa miten ite koet asian. Mut jotenkin ei vaan tuu kiva fiilis tollasesta. Eikä yleensäkää siitä kuinka meikkaaminen on aina (vieläkin) kaikille naisiksi oletetuille/mielletyille se normi (vihaan naisoletettu sanaa jotenkin todella paljon vaikka ei toikaan ilmasu hyvältä kuulosta, mut kuitenkin). Nojoo en tiiä, ehkä sitä pitäs iteki vaan alkaa meikkaamaan useammin eikä vinkua turhaase on miten itse sen asia ottaa
teet itse mikä tuntuu oikeelta. Itse en nyt henkilökohtaisesti ole ottanut tuota sanontaa mitenkään omaan itsetuntooni pahentavana asiana.Mietin vain sitä että on mahollista että tollaset sanavalinnat normalisoi sitä että kaikkien pitäis meikata. Vaikka toisaalta onhan sulla oikeus sanoa miten ite koet asian. Mut jotenkin ei vaan tuu kiva fiilis tollasesta. Eikä yleensäkää siitä kuinka meikkaaminen on aina (vieläkin) kaikille naisiksi oletetuille/mielletyille se normi (vihaan naisoletettu sanaa jotenkin todella paljon vaikka ei toikaan ilmasu hyvältä kuulosta, mut kuitenkin). Nojoo en tiiä, ehkä sitä pitäs iteki vaan alkaa meikkaamaan useammin eikä vinkua turhaa
Niin jos sä et ota nii se ei tarkota etteikö se vois jostain toisesta tuntua pahalta.teet itse mikä tuntuu oikeelta. Itse en nyt henkilökohtaisesti ole ottanut tuota sanontaa mitenkään omaan itsetuntooni pahentavana asiana.
meikkaaminen on kuin maalaamista: ei siinä oo mitään rajoja tai sääntöjä, kunhan nyt vain sudit sekaisin sitä mikä näyttää sun mielestä kivalta.Aika harvoin tulee tilanteita mihi meikkaisin. Lähinnä juhlia varten tulee tungettua naamaa jotain jos edes sillokaa.
Mun meikkaaminen on lähinnä vaa meikkivoide ja ripsiväri. Jos oikein villiinnyn nii saatan laittaa jopa luomiväriä ja ehkä huulipunaa.
En osaa yhtään meikata ja sen opettelu on kamalan vaivalloista ku on hirveesti kaikkia erilaisia tököttejä olemassa.