Aihe vapaa milloin laitatte villasukat jalkaan

milloin laitatte villasukat jalkaan


  • Ääniä yhteensä
    30

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,549
Reaktioarvo
2,893
Mitä olenko muka ainut joka käyttää ympärivuoden??? Tosin kesällä harvoin mutta silti joskus. Ja en neulo kun en osaa
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Ympäri vuoden tietenkin! Ja osaan kyllä neuloakin, mutta en ole nyt pariin vuoteen jaksanut.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mulla oli jist eilen villasukat jalas ku olin kylällä ajelemas kavereiden kaa mopolla ja ku ilalla / yöl on tosi kylmä olus sit ajoviima
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Keväällä, syksyllä ja talvella. Olen myös neulonut vähän sukkia ja aikomus ois neuloa lisää.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Silloin kun on kylmä, vuodenajasta riippumatta.

Ja neulon, mutta harvoin. Vieläkin on yhdet kesken, mitkä aloitin joskus alkuvuodesta.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mulla on ollut nyt ehkä kolmen viikon ajan jalassa aina aamuisin ja iltaisin. ikinä en oo käyttänyt päivisin esim luistinten tai talvikenkien sisässä. oon neulonut elämäni aikana kahdet sukat, joista ensin neulotut tuli omaan käyttöön. suunnitelmissa tehdä kolmannet, kunhan saan muut käsityöprokkikset nyt vain alta pois.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Tällä hetkellä mun kaikki villasukat on hukassa! Pitäis siivota vaatehione niin saattaisin löytää ne xD
Oon neulonu itse villasukkia, tosin viimeks yläasteella. Osaisinkohan vielä....
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Nyt mulla ainakin on villasukat jalassa (ja istun siis sisällä). :P
Pyrin nykyään käyttämään villasukkia aina, kun on niin kylmää, että niitä ✨terveydellisistä syistä✨ pitää käyttää. Kesällä en niitä käyttänyt.
 
Viimeksi muokattu:

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Enimmäkseen pidän niitä syksyllä ja talvella, mutta keväälläkin on usein vielä kylmää ja sit ne niinku vaan jää välillä kesälläkin jalkaan. Kesällä tosin yritän myös etsiä niitä mun muita sukkia. En neulo ite.
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Jokin vuosi sitten aloin pitämään villa- tai pörrösukkia aina pyjaman kanssa, siitä lähtien on tullut tavaksi.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Aloitan villa- tai pörrösukkien käytön syksyllä ja jatkan talven loppuun asti. Käytän niitä lähinnä koulussa ja lenkillä. C:

Nytkin mulla on jalassa vaaleanpunaiset pörrösukat. :D
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Mulla on ympäri vuoden. En voi elää ilman villasukkia, mun varpaita palelee aina :D
Joskus oon neulonut niitä, mutta useampi vuosi jo vierähtänyt.
 
Ylös Pohja