Pukeutuminen Minkälaisia vaatteita pitää nahkatakin kanssa?

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Kähvelsin tässä taannoin äitini vanhan nahkatakin ja olen nyt jo tovin pähkäillyt minkälaisia asukokonaisuuksia sen avulla voisin taiteilla. Yritin etsiä ideoita netistä, youtubesta ja jopa kaiken inspiraation alkulähteeltä pinterestistä, mutta siellä oli vain samanlaisia "musta toppi, ohuet farkut nahkatakkikokonaisuuksia". Lopulta keksin että Varasijassahan on varmasti aina muotitietoisia vaate-eksperttejä, ja niinpä päätin kysyä täältä!
Onko siis kellään minkäänlaisia ideoita siitä, minkälaisia vaatekaappaleita voisin nahkatakin kanssa pitää? D:
Tässä vielä kuva itse takista:
 

Liitteet

  • Nahkatakki.jpg
    Nahkatakki.jpg
    1,3 MB · Katsottu: 21

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Ruudullinen hame, musta/valkoinen t-paita ja punaiset nilkkurit

Kapeahkot (mutta ei tiukat) farkut, tennarit, huivi kaulaan (sellanen pieni, en tarkoita paksua villahuivia xD)

Kuviollinen kauluspaita, farkut, nilkkurit

Marilyn-tyylinen valkoinen villapaita, farkut


Tässä jotain mitä itse yhdistäisin tollaisen takin kanssa, toivottavasti näistä olis apua
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Ruudullinen hame, musta/valkoinen t-paita ja punaiset nilkkurit

Kapeahkot (mutta ei tiukat) farkut, tennarit, huivi kaulaan (sellanen pieni, en tarkoita paksua villahuivia xD)

Kuviollinen kauluspaita, farkut, nilkkurit

Marilyn-tyylinen valkoinen villapaita, farkut


Tässä jotain mitä itse yhdistäisin tollaisen takin kanssa, toivottavasti näistä olis apua
Kiitos! Kaapissa taitaakin olla jonkinlainen kauluspaita ja simppeleitä teepaitoja, tykkään myös tuosta huivi-ideasta! :D
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
En mää tiiä, mun yks kaveri ainakin pitää nahkatakin kanssa vaan tyylillä kollareita D: (Minun mielestä ihan hyvä yhdistelmä, kyllä.) Kollareita se kyllä käyttää lähes jatkuvasti muutenkin.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mitä vaina. Mustaan voi yhdistää. Sikaripöksyt eri väreissä ja toppi tai teeppari. Hame tai mekko kaikessa kuoseissa, ehkä kotelo tai skeitti mallinen. Jopa haalari menee!
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Onpa tosi kiva tuo nahkatakki<3 Ja siis nahkatakkihan on juuri siksi nerokas vaate, että se sopii aivan kaiken kanssa:D joten kasaa sun lemppari asukokonaisuus, heitä siihen nahkatakki ja ihastele itseäsi ja ihanaa tyyliäsi:)
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Onpa tosi kiva tuo nahkatakki<3 Ja siis nahkatakkihan on juuri siksi nerokas vaate, että se sopii aivan kaiken kanssa:D joten kasaa sun lemppari asukokonaisuus, heitä siihen nahkatakki ja ihastele itseäsi ja ihanaa tyyliäsi:)
Loistava idea, kokeilen pikimmiten! :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Erityisesti tuon nahkatakin kanssa sopisi tosi hyvin yhteen joku mekko sekä myös siniset farkut ja hame. mutta munkin mielestä nahkatakin kanssa käy mikä vaan.
tosi tyylikäs nahkatakki on <3
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
50
Reaktioarvo
41
mä laittaisin ton kanssa varmaan wide leg farkut ja sellasen pitkhihasen ihonmyötäsen vähän cropatun paidan, jos ymmärrät tosta mitä tarkotan.. sellasii paitoi on aika paljo erilaisii värei ja kuvioi
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Polven yläpuolelle ulottuva värillinen tai kuvioitu mekko ja pitkävartiset kengät, joiden väri mätsää mekkoon tai nahkatakkiin. Jonkinlainen päähinekin voisi sopia kokonaisuuteen
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Jos ite pitäisin vaikka mustaa nahkatakkia laittaisin valkoisen topin, mustat nilkkurit, joku hasu pipo ja mustat farkut
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Jos ite pitäisin vaikka mustaa nahkatakkia laittaisin valkoisen topin, mustat nilkkurit, joku hasu pipo ja mustat farkut
Voi perse nyt meni muuten ehkä maailman tylsin asu joten tässä sulle uusi! : nahka rotsi, vaikka punainen poolo paita, joku kiva hame vaikka sellane classy musta, punaset tennarit :S
 
Ylös Pohja