Montako pistettä saatte tästä testistä?

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Tykkään tehdä välillä kaikkia testejä ja tällä kertaa löyty tällänen. En tiennyt, että yksinäisyyttäkin voidaan tälleen mitata. Oma tulos oli 83 ja kuulostaa ihan järkevältä enkä sinänsä yllättynyt.

Nyt pitää taas toivoo, että linkki toimii.

 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
87 D: oli vähän vaikee vastata joihinkin, kun en osannu päättää kumman laitan. mutta sanoisin, että kyllä tuo aika paikkaansa pitävä tulos on D: tein tuon joskus aiemminkin, ja sillon tais tulla suurinpiirtein sama tulos.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
87 D: oli vähän vaikee vastata joihinkin, kun en osannu päättää kumman laitan. mutta sanoisin, että kyllä tuo aika paikkaansa pitävä tulos on D: tein tuon joskus aiemminkin, ja sillon tais tulla suurinpiirtein sama tulos.
Joo noihin joihinkin oli kyllä vaikee valita noista vaihtoehdoista. :/ Mä en oo aiemmin tehnyt, mutta luultavasti aika sama tulos olis kans tullut vuosi tai kakskin taaksepäin. Yksinäisyys on kyllä semmonen asia josta ei vieläkään puhuta tarpeeks. Enemmän oon kuullut, kun puhutaan vanhusten yksinäisyydestä, mutta ainakin ite oon huomannut, että se on lisääntynyt nuorempienkin keskuudessa. :(
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,155
Reaktioarvo
5,473
41. Moni varmasti kokisi itsensä todella yksinäiseksi minun tilanteessani, mutta itse olen todella introvertti ja en kauheasti kaipaa sosiaalisia kontakteja. Töissä näkee ihmisiä ihan tarpeeksi ja kavereiden kanssa näen joskus kerran-pari kuukaudessa, se riittää.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
57. Ainakin osa pisteistä selittyy ahdistuneisuudella. En koe olevani pääsääntöisesti kovinkaan yksinäinen, tosin elämässäni on ihmisiä ja ihmisryhmiä, jotka saavat minut kokemaan yksinäisyyttä silloin tällöin.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
57. Ainakin osa pisteistä selittyy ahdistuneisuudella. En koe olevani pääsääntöisesti kovinkaan yksinäinen, tosin elämässäni on ihmisiä ja ihmisryhmiä, jotka saavat minut kokemaan yksinäisyyttä silloin tällöin.
Toi on kyllä ikävää, kun joidenkin seurassa on yksinäistä. Mulla oli pari vuotta sitten muutama kaveri joiden seurassa oli lähes aina yksinäistä, kun mentiin eri kouluihin, niin yhteydenpitokin sitten jäi.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,952
Reaktioarvo
5,745
67.
Äh ja joo mulla on ehkä kolme ihmistä jotka on mun kanssa vapaa ajalla vapaaehtoisesti ja harvoin silloinkin.
Koulussa ei ole kuin yksi vaikka periaatteessa kuulun 8 henkilön porukkaan...
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
56 pistettä.
En koe olevani mitenkään erityisen yksinäinen. Koulussa on kaveriporukka, vapaa-ajalla ja harrastuksessa on kavereita. Oon vaan luonteeltani tosi introvertti ja sillä ja ahdistuksella saattaa olla osuutta asiaan, en kyl tiiä varmaksi.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
67.
Äh ja joo mulla on ehkä kolme ihmistä jotka on mun kanssa vapaa ajalla vapaaehtoisesti ja harvoin silloinkin.
Koulussa ei ole kuin yksi vaikka periaatteessa kuulun 8 henkilön porukkaan...
Silloin, kun olin yläasteella ja lukiossa olin kans sellasessa porukassa, mutta oli kyllä usein ulkopuolinen olo. Vapaa-ajalla harvoin näin ketään, joten tiedän tunteen. :/
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,789
Reaktioarvo
2,904
63

Kuulostaa kai totuudenmukaiselta koska oon hieman yksinäinen ja joskus se tuntuu tosi pahalt mut suurimman osan ajasta en koe itteeni mitenkään tosi tosi yksinäiseks. En juurikaan näe kavereita täl hetkel mut soitellaan välil ja asun mun perheen kaa. Mut onhan tää silti vähän tämmöstä kun en puhu ainakaan tietyistä asioista ääneen juuri kellekään. Ja yleensä silloin kun puhun niin tuntuu että kukaan ei ymmärrä.
 
Ylös Pohja