Tietää menevänsä ns. ygösel ineen.Miksei ole jännittämistä?
AaTietää menevänsä ns. ygösel ineen.
No ei oo kovin suurta mahollisuutta siihen että en pääsis :DMiksei ole jännittämistä?
Pintakäsittely (kaksoistutkinto)!Minne lopulta päädyit hakemaan?
Johtunee siitä, että jälkimmäisessä "koulussa" ei ole kovin sivistynyttä porukkaa.Siis mua jännittää nyt jo uuteen kouluun meneminen :D lukio jännittää kyllä vähemmän ku amis jostaki syystä.
Joo :D mä luulin eka että meinasit toisinpäin, että et tule pääsemään kuitenkaan :DNo ei oo kovin suurta mahollisuutta siihen että en pääsis :D
Oiii hyvältä kuulostaa!!!Pintakäsittely (kaksoistutkinto)!
minkä takkii sää aina jauhat sammaa juttua siitä kuinka ammattikoululaiset on juntteja tai jottain ja mitä vikkaa siinä o?Johtunee siitä, että jälkimmäisessä "koulussa" ei ole kovin sivistynyttä porukkaa.
Koska nehän ovat. Pohjasakkaa vailla yleissivistystä tai käytöstapoja.minkä takkii sää aina jauhat sammaa juttua siitä kuinka ammattikoululaiset on juntteja tai jottain ja mitä vikkaa siinä o?
en tiiä onks tän tarkotus olla humoristinen esitys ja hahmo jota esität vai ootko oikeesti noin kryppyperse-kiukkuvittuKoska nehän ovat. Pohjasakkaa vailla yleissivistystä tai käytöstapoja.
Näytä minulle yksikin amis, joka osaa kertoa jotain kirjallisuudesta, juoda muutakin kuin halvinta kurakaljaa ym. ym.en tiiä onks tän tarkotus olla humoristinen esitys ja hahmo jota esität vai ootko oikeesti noin kryppyperse-kiukkuvittu
eihän siitä mittää hyötyä oo tietää mittään kirjallisuuvesta?Näytä minulle yksikin amis, joka osaa kertoa jotain kirjallisuudesta, juoda muutakin kuin halvinta kurakaljaa ym. ym.
"Ruotsinkielistä hienostolaismaista", tuollainen kielenkäyttö kertoo kaiken tarpeellisen naisten sivistystasosta.eihän siitä mittää hyötyä oo tietää mittään kirjallisuuvesta?
kyllä mää voin muumikirjoista puhhuu enkä juo kaljaa ollenkaan, vaikka amiksessa oonnii.
aika klassistista ja ruotsinmielistä hienostolaismaista mielipiteistöä sulla.
mun mielestä se oli oikeinkin hupaisaa, enkä oo nainen"Ruotsinkielistä hienostolaismaista", tuollainen kielenkäyttö kertoo kaiken tarpeellisen naisten sivistystasosta.
Se on tullut selväksi.mun mielestä se oli oikeinkin hupaisaa, enkä oo nainen
mikä?Se on tullut selväksi.
Mikä sua nyt tossa kommentissa niin kiristää? Onhan se nyt fakta että amiksessa on keskimäärin huomattavasti tyhmempää ja sivistymättömämpää porukkaa. Vai ootko eri mieltä?minkä takkii sää aina jauhat sammaa juttua siitä kuinka ammattikoululaiset on juntteja tai jottain ja mitä vikkaa siinä o?
Skele on oikeassaminkä takkii sää aina jauhat sammaa juttua siitä kuinka ammattikoululaiset on juntteja tai jottain ja mitä vikkaa siinä o?
perseennuolijaSkele on oikeassa
Hyi mikä mielikuva.perseennuolija
Ahaa. Miksi kirjallisuustietous on mielestäsi turhaa?eihän siitä mittää hyötyä oo tietää mittään kirjallisuuvesta?
kyllä mää voin muumikirjoista puhhuu enkä juo kaljaa ollenkaan, vaikka amiksessa oonnii.
aika klassistista ja ruotsinmielistä hienostolaismaista mielipiteistöä sulla.
koska en keksi tilanteita joissa siitä olisi hyötyä. jos keksit niin kuuntelenAhaa. Miksi kirjallisuustietous on mielestäsi turhaa?
Kanssakäyminen toisten kanssa? Kaikki eivät nauti temppareista ja Pirkka-"oluesta".koska en keksi tilanteita joissa siitä olisi hyötyä. jos keksit niin kuuntelen
aijjaa, no itte en nauti mistään noista 3 tippaakaan, päinvastoin.Kanssakäyminen toisten kanssa? Kaikki eivät nauti temppareista ja Pirkka-"oluesta".
No näinhän se (yleistäen) menee. Fiksummat yleensä menee lukioon. Ei tietenkään kaikki, mutta suurin osa silti.Mikä sua nyt tossa kommentissa niin kiristää? Onhan se nyt fakta että amiksessa on keskimäärin huomattavasti tyhmempää ja sivistymättömämpää porukkaa. Vai ootko eri mieltä?