Pukeutuminen onko teillä jotain vaatetta/asustetta

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Joo. Itellä on 2 nomination korua, rippiristi, jostain syystä 2 samaa ponnaria ja pari sormusta jota pidän aina. Ja aina jos käytän farkkuja niin käytän samaa vyötä aina.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,885
Reaktioarvo
1,407
Joo, mulla on miltei aina musta paita jossa on valkonen kaulus, musta hännystakki, musta-harmaa raidalliset housut, mustat platform kengät ja silinteri.
 

keksikukka

Uusi
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
93
Reaktioarvo
68
melkei aina samat mustat farkut ja valkoset (aika rähjäset vähän pienet) lenkkarit :D
 

keksikukka

Uusi
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
93
Reaktioarvo
68
Joo. Itellä on 2 nomination korua, rippiristi, jostain syystä 2 samaa ponnaria ja pari sormusta jota pidän aina. Ja aina jos käytän farkkuja niin käytän samaa vyötä aina.
siis säilyykö ihmisillä ponnarit oikeesti niin et niitä voi käyttää aina samoja?? :D mulla on oikeesti jotain 70 ponnaria ja nytkin löysin vaan yhen :(
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
No aina talvella ja kylmällä säällä mulla on melkein aina säärystimet ja lähes päivittäin rannekorut/sormukset sekä niittivyö.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
siis säilyykö ihmisillä ponnarit oikeesti niin et niitä voi käyttää aina samoja?? :D mulla on oikeesti jotain 70 ponnaria ja nytkin löysin vaan yhen :(
Siis en käytä näitä ponnareita vaan oon alkanu pitää niitä kädessä vähän niinko ”kaiken varalle” älä kysy miks :D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Käytännössä kaikki mun vaatteet mitä käytän, niit o nii vähä et vaatteist kyl tunnistaa iha helpost et ahaa toi on taas toi :'D (juu pitäs käyä kaupas)
Ja on yks koru ain 24/7 kaulas kans ::D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Käärmeennahkakuvioinen hiusdonitsi D:
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Musta, vähän liian iso nahkatakki 70-luvulta. Talvea ja kuumimpia kesäpäiviä lukuun ottamatta käytän sitä melkein joka päivä
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Ei kyllä tule mieleen mitään yksittäistä vaatekappaletta tai asustetta, mutta noin niin kuin yleensä käytän lähes aina väljää yläosaa ja tykkään olla ns. "muodoton". :D Eli mitään tiukkaa/paljastavaa paitaa tai muuta yläosaa ei mun päällä koskaan näe.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Ykkösenä on varmaan mun ''jokakelin tohvelitennarit'', jotka päivitän uusiin vasta silloin, kun ne totaalisesti leviää käsiin : D Nyt kolmas pari viiden vuoden aikana menossa, ja niissäkin jo mm. sementtiläikkä toisessa. Yllättävän hyvin kestää jatkuvassa käytössä semmoset 10-15€ House-merkin markettitennarit läpi talven ja kesän

Toinen on mun korvarenkaat, joita käytän 24/7 365 :-) En kestä, jos lähtisin vaikka kauppaan ilman korviksia :D Varmaan vähän samanlainen mentaliteetti, niinku joillain, jotka ei voi ihmisten ilmoilla olla meikittä
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
villasukat 24/7 paitsi kesällä ja sillonki joskus
Mullakin 🤣 jopa kesällä. Ihmiset nauroi kun pakkasin villasukkia Afrikan matkalle. Äiti aina sanoi että se mikä pitää kylmän, pitää myös kuuman. Aidosta villasta tehdyt sukat hengittää paljon paremmin kun jotkut keinokuitu pikkusukat!
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Hiusrusetit joita käytän kun laitan ponihännän ja hiuspannat joissa on rusetit sillon kun on hiukset auki :D mulla on molempia lähes kaikissa väreissä ja sit mätsään värit asuun sopiviks :)
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mun kello oli tälläinen, mutta nyt se on ollut jo puoli vuotta rikki enkä ole saanut aikaiseksi viedä korjattavaksi D: silmälasit on varmaan toinen
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Vihreät cargohousut, olen pitänyt niitä vuoden päivät aina ulos mennessä ja nyt niissä on jo takapuoli puhki, mutta silti käytän niitä, koska ovat pehmeät ja mukavat päällä eivätkä purista.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Vihreät cargohousut, olen pitänyt niitä vuoden päivät aina ulos mennessä ja nyt niissä on jo takapuoli puhki, mutta silti käytän niitä, koska ovat pehmeät ja mukavat päällä eivätkä purista.
Hyi mikä pieruperse, takamuskin hajonnut housuista farttailun takia yök hyi
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
En tiiä lasketaanko mutta itellä aina nuttura, hopee koru kaulassa ja oversized t paita :O
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Farkkuhaalarit. Niitä on nyt noin neljä paria kaapissa, ja haalarit päällä harva se päivä. Niistä on tullut sellainen tavaramerkin tapainen elementti :D
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Musta poolopaita tai poolomekko, nahkatakki, maiharit ja kalevala-korut :D Kesällä harhaannun ja käytän kesämekkoja.
 
Ylös Pohja