onpa keväinen fiilis D:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
tää päivä tuntuu tosi keväiseltä D: oon jostai syyst oottanu maaliskuuta kuin kuuta nousevaa, ja vihdoin se on täällä! heräsin tänää vähän aikasemmin ku yleensä - varmaanki valon takia. nyt on jotenkin hirveesti energiaa! alan kohta lukemaan filosofiaa kirjotuksia varten ja sitten pitäs keksiä jotain muuta tekemistä D: oon hanin luona ja hän jää ylitöihin tänään, joten jos jollai on jotain ideaa, mitä voisin tehdä, niin kerropa ihmeessä 🌞

onkos kellään muulla kevättä rinnassa?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Aiemmin tänä vuonna oli keväinen fiilis, kun oli eka kunnon aurinkoinen päivä. Ja päivänvalon lisääntyminenkin on tuonut kevätmieltä.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
oli tosi lämmintä tänään aamulla parvekkeella, pian voinkin alkaa syömään taas aamupaloja siellä D: ja aamulla herää jo 9 aikaan kun aurinko paistaa kasvoille, onnea on asua sillä puolella taloa jonne paistaa aamulaurinko!!! yleensä kevät ahdistaa mua todella paljon ja koen että mun pahimmat hetket on olleet keväisin mutta nyt on oikeastaan ihan hyvä ja iloinen mieli keväästä, vaikka haluaisinkin vaan hypätä suoraan loppukevääseen/alkukesään!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Aiemmin tänä vuonna oli keväinen fiilis, kun oli eka kunnon aurinkoinen päivä. Ja päivänvalon lisääntyminenkin on tuonut kevätmieltä.
tässä on ollu jo jonkin verran aurinkoisia päiviä, niin kieltämättä mielialakin kohenee kevätmielen kanssa D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
oli tosi lämmintä tänään aamulla parvekkeella, pian voinkin alkaa syömään taas aamupaloja siellä D: ja aamulla herää jo 9 aikaan kun aurinko paistaa kasvoille, onnea on asua sillä puolella taloa jonne paistaa aamulaurinko!!! yleensä kevät ahdistaa mua todella paljon ja koen että mun pahimmat hetket on olleet keväisin mutta nyt on oikeastaan ihan hyvä ja iloinen mieli keväästä, vaikka haluaisinkin vaan hypätä suoraan loppukevääseen/alkukesään!
yksi syy, miksi haluisin parvekkeen, on juuri aamupalat parvekkeella 🥺 kuulostaa mukavalta D: ja ihana kuulla, että sul on hyvä fiilis keväästä! :3 varsinkin, jos/kun kevät on yleensä ahdistavaa aikaa, niin tosi ihana juttu, että nyt ei oo sellainen olo. D: kieltämättä haluisin itsekin, et ois jo loppukevät vähintään - mut ennen kuin huomataankaan, niin pian on jo toukokuu!
 

monanyymi

Uusi
Liittynyt
16.2.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
38
Kevät on ihanaa aikaa :D
Meillä laulaa jo osa linnuistakin. Saisi tuo koulunpiha vielä sulaa, nimittäin osista kohdin se on peilijäässä ja osaa ei ole ollenkaan aurattu. D:
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
No täällä ainakin on kevättä rinnassa. 🌼 Ite oon aina tykännyt siitä kun kevät tulee, koska se on uudelleen elämisen ja kesän tulon merkki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Joo onhan tää keväistä mutta ei mulla silti mikään helppo olo oo 😃 mut ehkä kuitenkin helpompi olla kuin eilen.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Kevät on ihanaa aikaa :D
Meillä laulaa jo osa linnuistakin. Saisi tuo koulunpiha vielä sulaa, nimittäin osista kohdin se on peilijäässä ja osaa ei ole ollenkaan aurattu. D:
niin on! D:
hyh, jäistä koulupihaa ei oo kyllä miulla ikävä 🥺 toivottavast pian tulee lämmintä niin sulaa D::
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
No täällä ainakin on kevättä rinnassa. 🌼 Ite oon aina tykännyt siitä kun kevät tulee, koska se on uudelleen elämisen ja kesän tulon merkki.
samassa veneessä ollaan! 🌞

Joo onhan tää keväistä mutta ei mulla silti mikään helppo olo oo 😃 mut ehkä kuitenkin helpompi olla kuin eilen.
se on jo hyvä, että on helpompi olla ku eilen D: tsemppiä!!
 
Ylös Pohja