Pelottava ulkoilu.. D:

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Pieni muotoinen storytime:
Olin ulkona äidin ja koiran kanssa, käveltiin syrjäisemmässä paikassa ja ympärillä oli pientä metsikköä. Sen metsikön ympäri menee sellanen hiekka tie, kun oltiin kävelty se kierros ympäri niin yhtäkkiä meidän eteen "hyppäs" pusikoista sellanen arabi taustaisen näköinen mies. Ihan tosta noin vaan, mun äiti käveli mun vasemmalla puolella ja vähän kauempana musta. Se mies jäi tuijottamaan mua siihen eteen ja sit ku mun äiti tuli siihen mun viereen, tää mies käveli mun vierestä meidän taakse. Säikähdin aika paljon mutta esitettiin ettei huomattais häntä ja käveltiin sen edessä, kunnes hän oli ehtiny jo meitä n. 5m kauemmas. Jäi epäilyttävä fiilis joten päätin kääntyä kesken kävelyn ja vilkaista taaksepäin ja huomasin et tää mies oli kävelly lähemmäs meitä ja kun se huomas et katoin sitä se jäi pyörimään meidän taakse kädet selän takana ja katteli ympärille.. :D ihan ku ei oltais huomattu mitä tapahtui.
Tän jälkeen hän hyppäs paketti autoon ja jäi vielä vilkuilemaan mua siitä auton ikkunasta, sitten kun oltiin kävelty jo kauas sen auton ohi ja oltiin jo meidän kerrostalon edessä nähtiin kun se lähti pois. Otin kaiken varalta auton rekkarin ylös ja auton tuntomerkit. Oli kyllä vähän omituinen tyyppi, tuli mieleen se kun nyt viime aikoina on uutisoitu siitä aurinkolahdessa tapahtuneesta kaappaus yrityksestä. Jos olisin ollut yksin ulkoilemassa, en tiiä mitä tää mies olis tehnyt. D:
 
Ylös Pohja