kappas kappas, unohin ihan tän keskustelun! D: tää ei oo vielä valmis, mutta menköön.
hän on robin one piecestä, miun lempparihahmo. D: tämä on sellanen kohtaus, jossa hän näkee mielestään soman lohikäärmeen ja miettii itsekseen, että onpa söpö. "kawaii" lukee siis tuossa vieressä (ka-wa-i-i) D: mun ensisijainen tarkotus oli vähän leikkiä väreillä ja muutenkin omalla tyylillä. omasta mielestäni tein juuri niin eli onnistuin tavoitteessani! also koen, että oon kehittynyt paljon tissien piirtämisessä 😎 ok, tykkään oikeesti piirtää tissejä jostain syystä. mut niin, vaikka silti ihan tarpeeksi usein lähen vielä korjaamaan yms., niin selvästi helpommin ja ns. varmemmin piirrän ne kuin joskus - niin ja, toki ihan muutenkin lol D: tykkään myös sekotella tusseja ja värikyniä samaan työhön. tätä oli oikeesti tosi hauskaa tehdä :3
sain myös pienen inspiksen keskeneräiseen animal crossing-työhöni, johon aattelin sekotella vesivärejä ja tusseja. en tiiä edes, tuleeko semmosesta mitään D: vesivärit on aina ollu musta kivoja, mut vähän niin kuin unohdin, että meillä on niitäkin kotona hirveesti. aijai, oon vasta viikon päästä menossa kotiin, ja nyt jo sormet syyhyää D::::::: mut joo! päätin sitten selitellä mietteitänikin pidemmin näköjään.