Aihe vapaa Se tunne ku ihmiset viettää uv

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
En vietä melkein koskaan uv kaverien kanssa. Joskus joo mutta harvemmin. Yleensä lähinnä perheen ja perhetuttujen yms kanssa eikä kyllä haittaa yhtään. Mieluummin oon vaikka perheen kans viettämäs uv ku jossai kännäämäs kaverien kaa. Itse asias viime uv:n olin osittain yksin ja sit osittain perheen kans mut ei se yksin oleminen ollu nii kamalaa myöskään
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Mulla taas meni uudenvuoden suunnitelmat päin mäntyä koska kaveri on vieläkin ''kadonnut'' ja nyt ei voi mennä sen ja muutaman muun kanssa juhlimaan, ettei homma mene plörinäksi. Nyt sitten vaan oon kotona perheen kanssa ja saatan jopa ampua muutaman raketin.
 

Zero

Uusi
Liittynyt
9.10.2021
Viestejä
48
Reaktioarvo
31
Vaihteeksi olisi kiva viettää uusi vuosi muuallakin kuin kotona.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ite vietän uuttavuotta aina perheen kanssa ja tänään mentiin mummilaan niin siellä oli muitakin sukulaisia. Ei mua kyl silleen haittais sitä viettää kavereidenkaan kanssa, mutta yleensä kavereitten kanssa vietetyt uudetvuodet tuntuu olevan semmosta kunnon kännäämistä ja ku ollaan alaikäsii eikä juoda niin en nää mitään syytä, miks viettää kavereiden kaa ja ku mun kaveritki haluu vaan viettää perheen kanssa.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
En vietä melkein koskaan uv kaverien kanssa. Joskus joo mutta harvemmin. Yleensä lähinnä perheen ja perhetuttujen yms kanssa eikä kyllä haittaa yhtään. Mieluummin oon vaikka perheen kans viettämäs uv ku jossai kännäämäs kaverien kaa. Itse asias viime uv:n olin osittain yksin ja sit osittain perheen kans mut ei se yksin oleminen ollu nii kamalaa myöskään
Tää
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Ite tällä hetkellä istun kotona ja selaan mm. Discordia, samalla kuunellen jotain Euroviisu-radiota.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
en mie oikeestaan oo ikinä uutta vuotta mitenkään kunnolla viettäny ja sen viettäminen on vähentyny vaan vuosien myötä.
pentuna käytiin aina kattoo raketteja keskustassa, ostettiin herkkuu sekä naapureitten kaa valattiin tinaa (vielä kun se oli juttu) ja muuten vaan istuttiin nuotiolla. nykysin en ees muista uutta vuotta :D vasta siinä vaiheessa, kun huomaan snäppi ms täynnä sitä.
 
Ylös Pohja