Syvälliset Tiedättekö sen tunteen

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Kun kaikki muut ihmiset pääsee elämässään eteenpäin ja heistä pidetään. Kun katson jostain vanhan ystävän somesta että mitä hänelle kuuluu niin tietysti on valmistuttu lääkiksestä puhtain paperein, on hyvä työpaikka ja koulusta satelee vaan kymppejä. Kun mä ihan oikeasti yritän ja teen. Ja omasta mielestä ihan hyvinkin. Silti mulla ei oo mitään mitä julkaisisin jossain instagramissa saavutuksena. Pahin on varmaan se, kun entisellä ystävällä oli samanlaisia tavotteita kun mulla ja tavoteltiin niitä yhdessä. Meidän tiet sitten lähti eri suuntiin ja molemmilla piti nimen omaan olla suora reitti unelmiin. Just sain häneltä viestin mitä kaikkea on saanut aikaiseksi ja miten häntä arvostetaan. Se tuntu niin oudolta. Uskon että oon saanut paljon aikaiseksi ja ennen kaikkea olen tehnyt paljon työtä. Silti vaikka teen jotain mitä kukaan ei ole ennen tehnyt niin sillä ei ole merkitystä.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Feel u. Siis oon nyt ratkonu identiteettikriisii ym. mukavaa, mutta silti tuntuu etten oo saanu mitään aikaan koko elämäs
 
Ylös Pohja