Urheilu Vaikuttaako se ees hirveesti jos käy salilla

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Kerran 2-3 viikos

treenaan kyl kotonaki mut ilman painoja
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Vähän on parempi kuin ei ollenkaan!! Ja kuten sanoit, liikut myös kotona. On hyvä tehdä erilaisia kuntoiluja. Kaikki kuntoilu vaikuttaa kehon ja mielen hyvinvointiin. Ja edistää unen laatua!
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Vähän on parempi kuin ei ollenkaan!! Ja kuten sanoit, liikut myös kotona. On hyvä tehdä erilaisia kuntoiluja. Kaikki kuntoilu vaikuttaa kehon ja mielen hyvinvointiin. Ja edistää unen laatua!
Nii mut saaks noilla reenimäärillä tuloksia näkymää mitenkää
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Nii mut saaks noilla reenimäärillä tuloksia näkymää mitenkää
Pidä ruokailu ja riittävä liikunta tasaisena niin kyllä tuloksia tulee, älä odota liian nopeasti. Siihen menee oma aikansa. Älä myöskään rasita itseäsi puhki. Liika liikunta väsyttää ja haittaa treenaamista. Muista nukkua hyvin niin jaksat paremmin :) Muista että lihakset tarvitsee kunnon lepoa palautumiseen. Jos et treenaa, pidä ruokavalio hyvänä. Herkkuja saa napostella myös kun siltä tuntuu:wink:
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Nii mut saaks noilla reenimäärillä tuloksia näkymää mitenkää
Ihan varmasti saa. Juoksin pallon perässä monta vuotta pari kertaa viikossa ja kyllä siinä yleiskunto koheni. Salilla jos käy, niin kunto varmaan nousee nopeammin
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Nii mut saaks noilla reenimäärillä tuloksia näkymää mitenkää
Tuloksia voi saada vaikka ei edes kävisi kuntosalilla ja käyttäisi painoja. Eli riippuu tosiaan ruokavaliostasi ja siitä kuinka paljon treenaate kotona. Mä olin ennen pandemiaa tosi fit ja näkyvät lihakset enkä koskaan käynyt kuntosalilla.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Ihmisissä on sen suhteen yksilöllisiä eroja, kuinka helposti esim. lihaksia kehittyy. Kuulemma lyhyet ihmiset saavat näkyviä lihaksia keskimäärin helpommin kuin pitkät.
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Tuloksia voi saada vaikka ei edes kävisi kuntosalilla ja käyttäisi painoja. Eli riippuu tosiaan ruokavaliostasi ja siitä kuinka paljon treenaate kotona. Mä olin ennen pandemiaa tosi fit ja näkyvät lihakset enkä koskaan käynyt kuntosalilla.
Okei kiitos
 
Ylös Pohja