qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Really???? Mä en KESTÄ unia enää :D en yksinkertaisesti kestä. Unien takia koen mitä ihmeellisimpiä tunteita ja asioita voi vittuuuuu psykoosit niin lujaa tulilla. Siis oikeesti näin nightmare-ish unta että olin jossain hengenvaarassa tai jotain ja jossai kadul oli ruumiita ja yritin vaa paeta tai jtn random? Emt samal ainakin hessu ja varmaan muitakin oli siin ja sit vaa literally se skenaario oli jotenki sellanen et meillä oli (ehkä?) Juttua mutta olin vitu päättämätön ja panikoin jotain omaani ja sit hessu vaan oli sillee oke ei sitte ja sit me kai "erottiin" (vaikka ei varmaan varsinaisesti oltu yhdessä mut kuitenkin) ja ööö joo?????????? Tosiaan???????? Hahahahaha ei vois enää hämmentävämpää olla ja ton lisäks ehkä siis kaikista hämmentävin asia tos unes oli et jossain kohtaa koin randomisti sellasen vahvahkon tunteen että oon jossain määrin jätkä mut näytän tytöltä (niin kuin oikeasti näytänkin) mut et identifioidun jokseenkin jätkäks ja sit olin vaa sillee "??????????" Ja oon vieläki yhtenä kysymysmerkkinä koska se tunne oli niin hämmentävä, vahva ja jotenkin merkittävän tuntunen. Vaikka luulin etten identifioidu jätkäks koskaan ollenkaan mutta en oo nyt varma koska mul on edelleen vitu random tunne siit mut? En tiedä. Tää kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta jotain ehk kertoo se et ku googlasin ambonec, mikä tarkottaa siis male, female and neither at the same time, tai jotain tollast ni miks se resonoi iha vitusti iha vaa siks ku toi hämmennyksen taso on just toi meitsillä. Siis tavallaan se tuntuu jotenkin tolta. Tavallaan tuntuu et olis niiku both mut kuitenkaan ei kumpikaan????????? Save me?? Enkä mä ymmärrä kuin se voi olla mahollista tuntee noin tai sitten sekotan tän tunteen johonkin muuhun en tiiä. Siis miks toi on niin tutun kuulosta koska oikeesti, se miten tavallaan voisin kuvailla sukupuoltani on nimenomaan: well yes, but actually no. Sillee kinda yes but then again no. Help :D mut sitä mä en ymmärrä mistä toi tunne tulee että olisin myös jätkä koska niiku eh miten? Tai sit se tunne johtuu jostain muusta ja oon vaa sillee "yes i'm female but actually no" :D et en oo varma ees et onks se molemmat vai onkse vaa naine. Mut joka tapauksessa mul on just sellanen olo et oon at least jotain sukupuolta mut samalla en. Yes but no. No but yes. mut onko kyse vaan maskuliinisuudesta (koska sitä mä ehdottomasti olen jossain määrin, kuten myös feminiininen jossain määrin varmasti) vai onko se oikeasti niin että "tunnen olevani jossain määrin mies" vai "tunnen olevani jossain määrin maskuliininen" koska maskuliinisuushan ei tarkota välttämättä sukupuolta vaan esim ulkonäköä tai jotain henkistä tunnetta siitä Mut onks mun tapauksessa kyse mistä siis??? En vaan ymmärrä miten sukupuoli toimii. Yritän oikeest kuunnella itteeni ja miettiä rehellisesti miltä must tuntuu mut ei niiku mitää järkee mun tuntemuksis? Mä luulen et mun ymmärrys sukupuolesta on muutenki iha vitun vajavainen koska niin se on ollu aina, jo pikkulapsena must tuntuu et mä en koskaan ymmärtänyt sukupuolta ja aina oon ollu vaa sillee "oon tyttö koska mulle sanotaan niin" :D ei mul oo hajuukaaa mikä mun oma identiteetti on mut tuskin cis. Joku täs ei tunnu oikeelta. Sukupuoli tuntuu olevan muille niin yksinkertasta ja sit oon mä joka on vaa sillee "help :)"
Ja vittu kaikki ton unen takia paitsi on mul ollu samankaltanen tunne hereilläkin ollessa mutta en oo vaan tajunnu tarkottaakse mitää. Ku oon just miettiny sitä et probably i just feel masculine but not male. Vittu jaahas. Mutta ei siis pelkästään tää sukupuolijuttu oo nyt ongelma vaan literally huudan kosk toi uni oli kaikin tavoin psykoositasoa ja en oo pitkään aikaan tuntenu näin ihmeellisiä fiiliksiä. Siis must oikeesti vaan tuntuu et mun aivot on viritetty ihan eri tavalla ku muiden et tunnen tunteita sellasel taval mitä muut ei. Jotenki koen kaiken aivan erityyppisesti kuin muut. Se tuntuu pelottavalt. Oonko ees ihminen vai miks oon näi outo.
Juu ei todellakaan vittu kinostelis vetää itsetuntokriisejä vielki ku just pääsin nukkumalla vähän eroon edellisistä mitä koin yöllä. Okei mutta emt, mun pää on vaa ihan erilainen ja outo, en näköjään oo ollenkaan samal taajuudel muiden kans koska mun ajatukset ja tunteet on ihan weird af mut.... Hey mikäs siin vittu :) en vittu myöskään jaksa sitä et kukaan mun kaveri ei kyseenalaista sukupuoltaan ja mä oon oikeesti vittu ainut joka on ihan hukassa. Mul on muutenki melkeen joka päivä depersonalisaatio fiiliksiä ni en tiiä onko se vittu ees normaalia. Juu kiitos taas tästäkin. En ees kehtaa melkee tehä tätä kesuu mut toisaalta jos kukaa ees lukee tätä ni joka tapauksessa mun maine meni jo kymmenen vuotta sitten ni ihan sama enää
Ja vittu kaikki ton unen takia paitsi on mul ollu samankaltanen tunne hereilläkin ollessa mutta en oo vaan tajunnu tarkottaakse mitää. Ku oon just miettiny sitä et probably i just feel masculine but not male. Vittu jaahas. Mutta ei siis pelkästään tää sukupuolijuttu oo nyt ongelma vaan literally huudan kosk toi uni oli kaikin tavoin psykoositasoa ja en oo pitkään aikaan tuntenu näin ihmeellisiä fiiliksiä. Siis must oikeesti vaan tuntuu et mun aivot on viritetty ihan eri tavalla ku muiden et tunnen tunteita sellasel taval mitä muut ei. Jotenki koen kaiken aivan erityyppisesti kuin muut. Se tuntuu pelottavalt. Oonko ees ihminen vai miks oon näi outo.
Juu ei todellakaan vittu kinostelis vetää itsetuntokriisejä vielki ku just pääsin nukkumalla vähän eroon edellisistä mitä koin yöllä. Okei mutta emt, mun pää on vaa ihan erilainen ja outo, en näköjään oo ollenkaan samal taajuudel muiden kans koska mun ajatukset ja tunteet on ihan weird af mut.... Hey mikäs siin vittu :) en vittu myöskään jaksa sitä et kukaan mun kaveri ei kyseenalaista sukupuoltaan ja mä oon oikeesti vittu ainut joka on ihan hukassa. Mul on muutenki melkeen joka päivä depersonalisaatio fiiliksiä ni en tiiä onko se vittu ees normaalia. Juu kiitos taas tästäkin. En ees kehtaa melkee tehä tätä kesuu mut toisaalta jos kukaa ees lukee tätä ni joka tapauksessa mun maine meni jo kymmenen vuotta sitten ni ihan sama enää