fuck liikennesäännöt

Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
vittu ihan oikeesti menee hermot kun yritän opetella jotain tiemerkintöjä, tää on ihan vitun perseestä ja mun autokoulun opetuskirja on paska josta ei ymmärrä yhtään mitään vittu mä vihaan tätä
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Liikennesäännöt ovat raskaita. Kerran menin netissä ylen jollekin uudistuneet liikennesäännöt artikkeliin ja ensimmäisen lauseen kohdalla käännyin 90 astetta ja lähdin hippulat vinkuen kalppimaan ja päätin etten koskaan istahda rattiin…
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Liikennesäännöt ovat raskaita. Kerran menin netissä ylen jollekin uudistuneet liikennesäännöt artikkeliin ja ensimmäisen lauseen kohdalla käännyin 90 astetta ja lähdin hippulat vinkuen kalppimaan ja päätin etten koskaan istahda rattiin…
joo voispa itekkin olla istahtamatta rattiin mutta ei, kun löysin unelma-alan niin eikö sit jokaseen työpaikkaan vaadita autoa :--)
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
"Sen lisäksi mitä 34 §:n 2 momentissa säädetään, on ajoneuvon kuljettaminen sekä pysäyttäminen ja pysäköinti sulkualueella kielletty."
aa ok no anna mä kaivaan nopee lakikirjan ja luen sieltä erittäin selkosuomella kirjotettuna mitä ei pidä tehdä sen sijaan että te vaan voisitte kertoa tässä sen
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
hyvä että joku samaistuu!! olispa mulla edes puolet niistä luontasista kyvyistä mitä ihmiset tarvii ajamiseen niin olis hieman helpompaa edes
Nyt on kyllä vakka kantensa valinnut..
Mutta kannattaisi oikeasti hankkia akateeminen koulutus, mikä ei vaadi muuta kuin oikeanlaisen hymähtelyn oppimista, kun näkee plebeijiä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
joo voispa itekkin olla istahtamatta rattiin mutta ei, kun löysin unelma-alan niin eikö sit jokaseen työpaikkaan vaadita autoa :--)
Ymmärrän ja tuo on kyllä erittäin tympeä tilanne, jos on unelma-ala löytynyt ja siihen oikein vaaditaan ajokorttia :(
Niin perseestä…
Muistanko oikein että jotain metsäalaa opiskelit?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Aika perseestä varmastikki D: Ite en ees halunnu mopokorttiakaa suorittaa ku en jaksanu opetella mittää liikennesääntöjä ku nii monimutkasia ovat valamiiksi lol
Mutta autonajokortti on kyllä varmaan pakko jossaki vaiheessa hankkia ku täällä yli 30km päässä kaupungista asun ja bussiaikataulut ei aina sovi omiin aikatauluihin:'D Haen varmaan sit poikkeusluvalla sitä ajokorttia
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
ei vittusaatana ajoin tänään simulaattorilla ja en osaa peruuttaa mihin perseeseen mun pitää sitä rattia kääntää että se kääntyy oikeeseen suuntaan en mymmärrä vittu kuolen keskiviikkona
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
ei vittusaatana ajoin tänään simulaattorilla ja en osaa peruuttaa mihin perseeseen mun pitää sitä rattia kääntää että se kääntyy oikeeseen suuntaan en mymmärrä vittu kuolen keskiviikkona
Ootko kertaakaan ajanu oikealla autolla? Ne simulaattorit ei nimittäin oo ollenkaan samanlaisia, ne on saatanan keksintö eikä niiden takia kannata pelätä ajamista.

t. ajoin simulaattorissa joka ikisen peuran yli
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Ootko kertaakaan ajanu oikealla autolla? Ne simulaattorit ei nimittäin oo ollenkaan samanlaisia, ne on saatanan keksintö eikä niiden takia kannata pelätä ajamista.

t. ajoin simulaattorissa joka ikisen peuran yli
En vielä muuta ku vähän jollai random mökkitiellä äidin kanssa... mut keskiviikkona ajan oikeella autolla
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Tsemppii! Itteeki jännitti eka kerta ihan sikana, mut ajo-opettaja oli tosi mukava ja ymmärs sen. Koita ottaa rauhalisesti ja muut autoilijat kyl tajuu et eessä on oppilas kun näkee kolmiotarran ja on ihan ymmärtäväisii!
 
Ylös Pohja