Aihe vapaa En tiiä saatana

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
No hittooooo mä en tiedä

Ootas nyt

Ei kai se mitään haittais vaikka laittaisin kun ei siin edes näy mun naamaa? Mietin vain uskallanko. Hmmmmmmm. Ja mä nyt en usko että sä jaat sitä eteenpäinkään. Joten en tiiä onko siinä mitään riskejä. Naamakuvaa en uskaltaisi laittaakaan mutta toi nyt on vain tollanen. Hahhah. Hmm mä oon kahden vaiheilla. Also, en tiedä tukeeko varasijan säännöt tämmöistä 🤣

Vastapalkkioksi en tarvitsisi varmaankaan mitään 😂
Please! Kiitoksen nyt ainakin... ja kehut! Tiedän, että olet kaunis!
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,148
Reaktioarvo
1,179
Mutta olithan lähettänyt jo aikaisemminkin...? Eroaako tämä niistä jotenkin?
Olet sinä kyllä nolo, limainen setä. Miltä tuntuu taivutella toista vuosikausia, vaan että saa itse jonkun viiden sekunnin tyydytyksen? Eikö soi hälytyskellot kertaakaan, kun joutuu vonkaamaan, että toinen ei välttämättä täysin halua ja saattaa katua? No eipä tietenkään.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,317
Reaktioarvo
8,592
Olet sinä kyllä nolo, limainen setä. Miltä tuntuu taivutella toista vuosikausia, vaan että saa itse jonkun viiden sekunnin tyydytyksen? Eikö soi hälytyskellot kertaakaan, kun joutuu vonkaamaan, että toinen ei välttämättä täysin halua ja saattaa katua? No eipä tietenkään.
"Viiden sekunnin"
Mitä hän tarkoitti tällä?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
En nyt osaa yhtään kirjoittaa ja tavallaan ei tekisikään mieli avautua tunteista mutta pakko mun kaiketi on koska jonotin sekasin chattiin sijalle 4 asti ja sit jänistin, niin en voinut sielläkään sitten lopulta kirjottaa. Vaan siksi koska jänistin lol. Joten kirjotanpa sitten tässä koska pakko johonkin kirjottaa idc. Oon ollu koko illan itkuinen ja päivällä olin enemmänkin ärtynyt. En nyt koko ajan oo voinut huonosti mutta aika lailla koko päivän. Samalla tavalla kun silloin aikaisemminkin. Selkeästi joku stressireaktio ja jotenkin vaan oksettaa koko ajan. No, ehkä tää menee ohi samalla tavalla kun sillon aiemminkin mutta jotenkin nyt vaan itkettää koko ajan ihan sikana. Tietty itse oon noihin kaikkiin suostunut ja tälleen, redditissäkin, mutta se ei lopulta tainnut olla hyväks mulle. Tai siis, en mä olis näin itkuinen (taas) jos se ei ois jollain tapaa menny ihon alle liikaa. Tätä mä just oon koko ajan tarkottanu sillä että kun mä oon herkkä ja mä oon sex-repulsed ja mä en halua seksiä ja kaikkea ja jos niinkun.... En tiiä ees. En voi yhtään hyvin tällä hetkellä. Itkettää koko ajan. Tuntuu että aivot ei edes toimi ja no en kyllä saisi jäädä vellomaan näihin tunteisiin mutta kun niin. Tai siis. Mä en tiedä olisko tää yhtä paha jos tää ois tapahtunut vaan esim yhen ihmisen kaa (vaikka sekin varmaan oli jo paha) mutta kun tää on tapahtunut niin monen ihmisen kaa niin jotenkin must tuntuu et ... En tiiä. Tää on hirveetä. Oksettaa niin paljon ja ahdistaa. En tajua miten oon pystynyt edes ekaa kertaa lähettää kuvan. Siis se ensimmäinen kerta. En tajua miten vitussa pystyin. Tää tuntuu nyt joltain sellaselta tapahtumien ketjulta vähän niin kuin mua ois ns. Hyväkskäyttäny monta eri ihmistä toisensa jälkeen tai tuntuu vaan että oon ihan hajalla, ja tarkoitan siis jokaista niistä. Ja tarkotan kuvia JA sanoja. Siis ne kuvat ja se sexting yleisestikin. Mua ahdistaa ja oksettaa niin etten löydä taas sanoja. En ymmärrä miten voin olla niin hajalla tollasesta? Tai ymmärtäisin kyllä muuten. Mutta kun oon itse antanut suostumuksen ja + oon jopa ihan kiihottunutkin siitä mutta silti koko ajan on ollu se ällötys. Tosin tää on kyllä sama mitä muutoinkin varmaan on, vaikka ihastustenkin kohdalla pelkästään. Tai siis se että oon niiku periaatteessa kiihottunut mutta tälleen jälkeenpäin nyt ainakin mulla on niin hirvee olo koko asiasta että en voi taas sanoin kuvailla. Kai se johtuu siitä kun oon niin sex-repulsed. Ja mä syytän itteeni koska tiedän ite olevani repulsed ja silti teen noin. Miks sä teet niin, miks sä palaat sinne vaikka tiedät että sä oot repulsed.

Vaikka toisaalta kyllä just eilen sanoin itelleni että yritä ajatella kuitenkin (kaikesta) niin, ettei mikään oo sun syy. Niin mä yritän ajatella koska se helpottaa mua. Mutta oon kyllä idiootti tai ihan pikkasen vihaan itteeni tällä hetkellä. Kosk oon fr niin ällö.

Pahimpia asioita on kans se että sanotaan että "i feel like you will enjoy sex" ja kaikkee tollasta kun oon just selittänyt sitä että mä en VITTU HALUA KOSKAAN SEKSIÄ. IHAN VITUN SAMA vaikka se mieli muuttuiski joskus, kukaan ei voi vittu siihen alkaa selittämään jotain että joojoo you will enjoy it. Yks niist reddit tyypeistä. Kirjaimellisesti mitä vittua koska mä oon tällä hetkellä edelleenkin sitä mieltä että mä en tuu koskaan harrastamaan seksiä oikeasti niinku hyi elämä???????? Niin sillon se on niin. Turha jonkun Reddit äijän on siinä vaiheessa olla mulle silleen "i feel like you will enjoy it, i dont think youre asexual". Niinku PIDÄ SE PÄÄS KIINNI KYSYINKÖ MÄ VITTU EDES SULTA? tilanne on ATM se että MÄ EN HARRASTA SEKSIÄ IKINÄ. jos tilanne muuttuu niin se tulee vastaan sitte tulevaisuudessa. Tän hetken tilanne on se että minä en pane ikinä. Samalla tavalla kun tän hetken tilanne on myös se että minä olen lapseton ikuisesti. Jos tilanne muuttuu mitä SITTEN, mutta nyt se on tuo. Oon sitä mieltä nyt. Ettekö voi vaan hyväksyä sen että ajattelen ja koen niin ja mieli ei ole ainakaan vielä muuttunut?

Mikä siinä on että muut ihmiset ei voi hyväksyä sitä joku sanoo että minä EN HALUA SEKSIÄ IKINÄ.


mikä siinä on vaikeaa?


Voisit vain kirjaimellisesti antaa toiselle tilaa tuntea niin ja thats it.

Mutta ei.


Kun pitää alkaa tunkea omia fantasioitaan ja olla silleen vau sun rinnat näyttää siltä et ne sopis johonki pinching mitä sit onkaa fr ja onks Kukaa koskaa tehny sun rinnoille niin ja yms?

No mitäpä vittu lottoot ku just äsken kerroin sulle että en ole varma harrastanko seksiä koskaan tulevaisuudessa. Mitä sä yhtäkkiä luulet että oon jo joskus aiemmin tehnyt niin :D luulin että se tuli selväksi mutta ookoo.

Vittu kun naurattaa ja itkettää ja oksettaa samaan aikaan 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
Minä: ikävä eunkwangia
Minä: vau vittu mikä yllätys ei kai sulla sentään ikävä sitä ole, MIKSI OLISI. miksi tarvisit just tällä hetkellä siltä halia enpä arvaakaan syytä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
Olin kävelyllä aikaisemmin ja olin vaa sillee vau where the hell is my safetyyyyyyyyyyyy where is my safe placeeeeeeeeeeeee

(Tarkoittaen eunkwangin jne syliä, tietenkin)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
Oot vaa sillee niiku oh i feel violated tarviin turvaa

Jep tämähän oli jo silloin aikaisemminkin

Muistan kyllä kuinka tulin ulos huoneestani ja seisoin jonkin aikaa siinä paikallaan ja kuvittelin masatoshin halaavan mua koska turvattomuus oli sitä luokkaa että oli pakko vain kuvitella niin elävästi kun pystyin koska tuntui että se oli jonkinlainen coping-mekanismi lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
Tämä oli siis sen yhden reddit miehen kanssa keskustelemisen jälkeen tai oli siinä varmaan muitakin kuin se yksi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
Niin enpä varmaan oo ees lievästi vähän traumatisoitunut tästä kaikesta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
Toisaalta en kyllä sinänsä syytä itseäni tai no emt vihaan itseäni mutta toisaalta parhaani olen tehnyt mutta oi luoja että vihaan itseäni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
Näin, täällä taas avaudutaan kun mihinkään muuhun en kykene mutta en viitsisi jäädä kovin pitkäksi aikaa tähän kirjoittamaan kuitenkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
Kai nyt voin sanoa että oon traumatisoitunut jonkun hiton reddit äijän kullin näkemisestä (vaikka itse sen auki uhkarohkeasti klikkasin, tyhmyyttäni) koska en kai alunperin edes halunnut nähdä sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
Mutta en kehdannut sanoa ei ja siksi se lähetti sen ja vaikka en alunperin halunnut sitä nähdä niin jouduin sen näkemään ja nyt oon vaa sillee vau jännä juttu taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
Onko mua ikinä aidosti kiinnostanut vittu keidenkään henkilöiden kullit

POISLUKIEN IHASTUKSENI

Ei vissiin ainakaan alunperin mutta sitten jotenkin oudosti sekin tyyppi sai mut jotenkin.... Kiihottumaan vaikka en tajua miten vitussa mutta se on koko ajan ollut niin ristiriitaista ja nyt vain mietin että miksi vitussa tää kaikki tapahtuu


Haluaisin vain luovuttaa tai siis jotenkin kun en tajua enää mistään mitään ja tunnen niin paljon syyllisyyttä että oon tehnyt seksuaalisia asioita joita en oo ees halunnukaan.


Ja alotanko vittu siitä tissien kourimisesta (ja haarovälin) baarissa silloin iät ja ajat sitten

En alota mutta sen vaan sanon että tuntuu että mut on monta kertaa elämässäni vedetty asioihin mukaan mitä en oo alunperinkään itse halunnut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
Vittu ja se ocd:n määrä mikä tulee siitäkin kun mietin että ONKO OK ETTÄ OON TEHNYT SEKSUAALISIA ASIOITA


niin, ja sut on TAIVUTETTU tekemään seksuaalisia asioita ja sua on kourittu baarissa ilman lupaa. Niin mitä seksuaalisia asioita sä oot siinä ainakaan tehny. Se kouriminen ei ollu mun syytä mutta jotkut asiat oon tehny ite mutta en ikinä varmaa ite ois tehny mitään alotetta sellaseen eli oon lähtenyt siihe siks kun on pyydetty mutta tuntuu kyllä että en voi uhriutua silti oon ite kuitenkin suostunut.

Mutta siis se ocd:n määrä vain.

Koska mulle tulee noita ocd-oireita seksuaalisuudesta koska koen että seksuaalisuus ikään kuin tahraa kaiken ja haluaisin kai että mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan mutta tää on suoraan ocd:tä vain

Oireet vaa räjähtää käsiin

En kuitenkaan voi sille mitään mitä on tapahtunut (tällä neutralisoin sen).

Kaiken kaikkiaan

Oon todella herkkä

Ja se kertoo kaiken tarpeellisen siitä miltä must tuntuu ja on tuntunut jo aiemminkin ei tää tänään vasta alkanu.

Mutta oikeasti. En voi sille mitään mitä on tapahtunut. Mikään ei oo mun vika. (<-Ocd-helpotusta)

Nojoo

Se siitä kuitenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
44,799
Reaktioarvo
2,924
Arvaa näinkö vielä jotain seksuaalisuuteen liittyvää unta. Mikäköhän se olikaan. Jotain että jollain random tyypillä oli joku fetissi johonkin mitä mä periaatteessa jotenkin niinkun toteutin tai... Jotain? No vittu nii ylläri. Ja siis se vaa ku heräsin niin olin niiiiiiiiiiin ahdistunut kun jotenkin tulin siitä unesta tähän maailmaan ja niiku hhhh
 
Ylös Pohja