Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
I swear he's the most handsome man i ever seen i swear i swear

Hui is probably the second most handsome man i ever seen 😭😭

Fuck 😭😭😭😭😭😭😭😭 i'll just die
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Hmm

Se on vitun confusing


Olla sex ambivalent eli:
- definitely enjoys sex (i mean okay, never had it but seems like i crave)
- definitely repulsed by sex (niinku oikeesti eww)



Fucking hell

A mess

I'm definitely a mess or so it seems lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Oh wow okay


"Jokaisen täytyy osansa näytellä"

😭😭😭😭😭 Vittu KUOLEN
ja muutenki
Väne
Vitun väne kans vaikka siitäkin on niin vitusti jo aikaa.

Mut muistot.

Ja nyt kuuntelen oasista joten ei vittu.

Lmaooooooooo Liam okay but who cares

Mut seriously

Tää tilanne tällä hetkellä tappaa mua varsinkin sekin että aloin yhtäkkiä kaipaa huita ja yutoo niin paljon että meinasin tukehtuu vittu siihen tunteeseen. Ja tietysti kwang koko ajan mut niin.

Niinku vittu ei kiitos.

Vittu en suostu rakastaa noit kolmee tällä tavalla en vittu suostu.

En selvii hengissä tästä ikinä. Jos vieläkin tuntuu siltä etten selvii hengissä niin ei tää vittu mitään pientä kyllä oo ollu. Jokainen noista kolmesta tappaa mua. Vittu. En kestä enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ja taeil.

Vittu kunpa en ois ikinä saanu tietää mitään noista kolmesta vitun yhtyeestä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
NONIIN JUST SAATANA.


ABSOLUTELY I'M DYING.

oon nyt tullu tiettyihin lopputuloksiin tässä.

Katsottuani videjä.

Sanotaanko näin että eniten HIRVEETÄ TUSKAA aiheutti eunkwang, sitten hui, sitten yuto ja sitten tae. Niin se vaan on. Ja ei siinä mitään vittu. Ja vaikka tae aiheuttikin VÄHITEN tuskaa niin sekin oli aivan vitun absolute fucking pain. Niinku sillee et tuntu etten kestä kattoo sen lärvii edes koska about kuolen tähän oloon jne. Mut silti se ei aiheuttanu samanlaista hyperventilointi/paniikkikohtausta kuin yuto, hui ja kwang. Mut joka tapauksessa jokainen noista neljästä saa mut näköjään haluumaan kuolemaa tai jotain hahahs. Niinpä niin. Ei siitä pääse yhtään mihinkään. Näköjään.




Ja okei okei myös seksuaaliselt kannalt idk, i gotta say kwang is the sexiest cause i want him the most mut kyl mä noit muitaki haluun. Mut lievemmin. It's still sexual desire but less.




Joo mut kill me pls mä en enää kestä

Okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk viddu

I do wanna fuck taeil tho

I mean i got that desire for sure mut kosk sex ambivalence niin se on tosi complicated mut joo. :]

:]]]]]]]]



Ok what i hate the most in life:
- romance
- sexuality


For sure.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
K Lets just say that i'm hypersexual and hyperromantic bye i don't care anymore listen i don't CARE. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ihan sama vittu niin se nyt vaan on :DDD

Ja naurattaa se kwangin "someone who only looks at me" lmaoooooooooo sry baby i don't know if i could do that


Ei siis sillä että me yhdessä koskaan tultais olemaankaan :) time to kill myself right? Ei nyt ihan mutta eiköhän se piste tuu jossai vaiheessa ku sekoon enkä enää pysty tähä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ok ihan hirveitä asioita tapahtuu nytten näin nimittäin unta ja tästä en pääse vittu eteenpäin ikinä.

Siinä unessa oli:
- eunkwang
- huening kai

En tiiä ainakin noi ja vittu kuolin niin paljon koska MOLEMMAT. ei siinä mitään mutta kun molemmat vaa murhas mut söpöydellään

Eiku ihan oikeesti, teen vieläkin vittu kuolemaa.

Ei naurata muuten yhtään.

En tiedä kumpi hajotti mua enemmän, varmaan kwang mutta oli kyllä ihan VITUN tasaista silti.

Siis en osaa selittää tai muista kaikkea mutta jossain kohtaa kwang ainakin suuteli jotain tyttöä siinä. And basically i was so fucking heartbroken. Mut sitten. Kai tuli siihen. Ja se jotenkin ömm yritti sanoo jotain lohduttavaa mulle??? Ja se vaikutti silt et se ois pitäny must ja sit olin vaa sillee ei saatana mitä mä ees voin tehä ku tunteet molempia kohtaa on aivan helvetillisiä. Mut sit kuiteski mä olin vähän sillee et ei en mä pystyn mä oon liian kiinni eunkwangis mut siis ihan oikeesti molemmat hajotti mua, pystyn vielki tuntee sen kuinka hajal olin siis ihan totta tunteet oli niin intensiivisii. Katoin vaa kaita ja kuin vitun söpö se oli en niiku kestä vittu enää. Mut sitten. En tiedä mitä tapahtu. Koska luulin et se tosissaan piti musta. (Mut sit myös eunkwang oli aiemmin vaikuttanu täysin silt et se pitää must mut sit se kuitenkin pääty suutelee jotain muijaa) mut sit myös kai pääty ilmeisestikin suutelee jotain toista. Tai jotain vastaavaa en muista suuteliko ne vai oli muute vaa sillee kinda romantically.

Niin molemmat oli siis ihan TÄYSIN silleen et se vaikutti niin selvält et niil ois ollu molemmilla tunteita mua kohtaa. Ihan siis jotenki oli niiku meneillään asioita mut sit molemmat pääty suutelee jotain toista. Honestly i have no idea what the hell happened

Okei mut en tiedä jos se meininki oli joka tapauksessa vähän polya koska jos mulla oli muutenki juttua niiden molempien kanssa samaan aikaan (tai en tiedä kuinka vakavaa se kummankaan kanssa oli tai mitä häh mutta siitä koht enemmän) niin ei kai siinä mitään. Mut jotenki vissiin tulkitsin ainaski sen kwang casen silleen tai jotenki ainakin se tuntu must silt et oki nyt se on rakastunut tohon tyttöön eikä enää ees muista mua. Joten kuviot oli vähintäänkin sekavat

Sitte tosiaa en tiiä missä vaiheessa tää oli, mutta jossain kohtaa muistelisin et mä ja kai oltais jotenki.... Ööm? Mitä siin tapahtukaa. Suunniteltu et pantais tai siis siin oli joku tämmönen case ehk??? Emt. Mut sit ei vissii pantu missää vaihees kuitenkaan mut joo interesting.

Hmm sit kain kohal se oli vieläpä niin et sil tais olla se juttu jonku jätkän kaa joten mietin et onkse homo mutta siis joo :DDDD en kyl tiiä ehkäpä se oli bi siinä unessa mut literally mikä vitun uni???????????????

Saanko kysyä??

Niinku siis tällä tavalla kerrottuna huvittava jne, mutta siinä kohtaa kun siinä unessa olin niin se oli oikeest sydäntä raastavaa koska mun tunteet molempia kohtaan oli niin vittu.... Siis katosta läpi for real. Niinku ei mitään vitun järkee siis mä oikeesti melkein itkin kun heräsin ja mietin varsinkin kwangii. Siis oikeesti. Lähes itku tuli siin vaihees. Iha vitu järkkyy.

Ja se oli vaa niin söpö siinä ei luoja.

Ja tän takii mietin nyt hyukaa ei vittu luulin et oisin ollu edes lähestulkoon yli siit mut MITÄ VIELÄ.



ei vittu siis hirtän itteni 😭😭😭😭😭😭

No en mutta VITTU

huvittavinta on se että eunkwang on mua 8 vuotta vanhempi 😌 ja hyuka mua 4 vuotta nuorempi 😌😂😂😂😂😂😂😂😂 literally i-

Ok 😩😩😩😩😩😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ei siis en mä pääse kummastakaan yli ikinä. Kai keissisr tulee ihan oikeesti helmikuussa vuosi..

Mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Tuntuu et oon aliarvioinu kain viehätysvoimaa lol koska oikeesti kelasin et oon basically yli tai jotain

Ei kannattais olla noin itsevarma............ Vittu...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Mä oikeest kuolen

Koska:
- eunkwangie
- huening
- hui
- Timppa
- taeil
- yutoda

Ei siitä sen enempää.

Ei se ole mikään ihme että tekee mieli viiltää ihoaan.

Fr.

Eunkwang: 6kk
Huening: helmikuussa vuos
Hui: maaliskuussa vuos
Timppa: 2 vuotta
Taeil: maaliskuussa vuos
Yutoda: maaliskuussa vuos

HAHHAH. let me laugh oikeesti. Mitä tosta voi enää sanoa. 6 kuukauttakin on jotenki aika pitkä aika mut se on noista VÄHITEN. jos ei tässä ajassa oo päästy yli... Niin pääseekö sitä koskaan?

Uh tekee mieli kuunnella snap:]

*Laughs nervously*
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Mua naurattaa niin vittuna kosk mun miesmaku on kyseenalainen

Hahahahahahah ei siis oikeesti, mul on paras miesmaku, kaikki noi vitu komeit pls

Mut huvittaa koska eilen luin just jotai ikäero juttui ja sit jotku oli sillee "8 vuotta on huge age gap" ja olin sillee LMAOOOOOOOOOOOHHHHHLDLDMFLFLF

siis juu, oon samaa mieltä et 8 vuotta on paljon sinänsä varsinki jos vähän tarkemmin miettii. Ei se mikään paha asia ole tietenkään, mut tottahan mä nyt tunnen itteni paljon enemmän ns. Lapseksi eunkwangiin verrattuna. Oonhan mä nyt oikeesti tai ainakin ite tunnen itteni aika nuoreks siihen verrattuna vaikka ei se mikään vanha ole mut siis u know

Mut jos 8 vuotta on HUGE age gap (siis tää on suora lainaus joltai ku joku oli sillee "it is certainly a huge age gap") nii entä sit timppa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


Seriously why WHY AM I CURSED LIKE THIS

ja sit huening joka on mua 4 vuotta nuorempi okei lmao i

Ja yuto saman ikänen ku mä

Joten

Ei voi vetää mitään johtopäätöksiä my age preference is all over the place hellz yeah




Mut siis Honestly, jokainen noista olis niiku sinänsä ikänsä puolesta ihan fine, missään ei oo mitään rikollista eikä pahaa eikä väärää eikä mitään. (Ellei se sit aiheuttais jtn ongelmia tai jtn koska eihän sitä koskaan tiiä mut niiku lähtökohtaisesti ei mtn ongelmaa ja love is love jne)

Mut eipä sillä välii koska ketään en tuu koskaan saamaan hahah

Siis jos saisin jonkun ni en haluu sitä

Jos haluun jonkun ni en saa sitä

Niin se vaan mulla menee.

Keissit on keissejä ei voi mitään mut ei tarvi ihmetellä miks oon ahdistunut lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
WTF

i don't think i like these vibes........


Okay remember tarot readings are not necessarily true...... Remember..... Don't get too positive now................ You should always think about the most negative outcome......... And not believe in everything........



BUT IT'S WEIRD MAN right bc

Okay

Se aiempi reading.... Niin siinähän oli se et basically kysy mikä vaan kysymys (except no life and death questions mut en tiiä, julkkisrakastumis kysymyksistä ei mainittu mitään joten kai se sitten oli fine :D) ja siihen tulee suora vastaus

Well, HONESTLY... Olin vaa sillee "will i date eunkwang" niiku iha suoraan vaa. Ja sit vastaus: "it's a strong yes" ja olin sillee "???????????????????? Are you shitting my dick?" :D joo en muista mitä muuta siinä oli mutta kyllä totta tosiaan jos sitä on uskominen niin jepjep.... Ilmeisesti i will date eunkwang xD

No, sitten, ihan huvikseen katoin äsken jonku toisen readingin. Joku "who will come towards you in love?"

Ja toden totta :D
Ainakin asiat mitä muistan siitä:
  • That person is a jokester
  • Such a good hearted person
  • "I'm Sensing a difference in cultural background"
  • "Libra energy is significant" (idk what that means, he's a sagittarius but like?? Idk?? Koska oon ymmärtänyt että toi ei välttämättä tarkota sen tyypin horoskooppia vaa voi tarkoittaa ehk myös sitä että se voi tapahtua sinä aikana niinku ööö libra on.... Lokakuun tienoilla??)
  • they will PURSUE you ja sitten jotain että jos sä oot yleensä oblivious sille et joku on ihastunu suhun ni tän kohalla ei oo niin kosk they will make it crystal clear

öömmmh jooh en muista enempää siitä. Mutta toi mietityttää ihan sikana i mean aloin hyperventiloida ihan helvetisti ku luin varsinkin ton cultural background ja kaikki noi. Siis vittu. Se hyperventilointi oli vaa iha automaattinen reaktio mille en ees voinu mitää :D iha automaatio. Ei vittu. Hämmentävää.



en sit tod tiiä. Mut iha vitun outoo.




Etenkin kun mietitään myös sitä aikasempaa readingiä. + Sitä mitä tapahtui ENNEN kun varsinaisesti rakastuin kwangiin. I sensed stuff lol

niin basically tässä on nyt actually kolme asiaa jotka osottais sinne suuntaan. Ensinnäkin se mitä mulle tapahtui, what i sensed before i actually fell for him, toiseks se eka reading ja kolmanneks tää toinen reading. Ainakin nämä. Niin ahdistaa kyllä :Ddddd voi viddujen viddu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Siis kai nyt sattumallakin jotku rajat on???? :D

Niin ja neljäs asia... Se akmu biisi keissi. Vaikka en kyllä yhäkään tiedä mitä siitä pitäis ajatella mut niin :D outo sattuma sekin oli kyl. "Sattuma" :D

Srsly it felt like fucking magic or sumn idk i'm ded
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Just felt so weird cause i fucking listened to that song and was like damn i love eunkwang i miss eunkwang.

And then a couple of hours later he just sings that song.........................

Seriously. It's not even funny anymore, i'm crying. D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Oh i hate signs.


Sitä paitsi ei merkit oo aiemminkaan pitäny paikkaansa, but then again.... Ne merkit ei kyllä koskaan ollu yhtä vahvoja kun nämä :Dd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Oikeesti:
That person is a jokester
Such a good hearted person
"I'm Sensing a difference in cultural background"



R u fucking kidding me


+ "Will i date eunkwang"
"Yes"




Pffft OF COURSE hahaha i don't believe any of this crap
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Nope................. It's not........ This aint it............... I'm not here...................

Mä tiedän että en voi oikeasti luottaa sata prosenttia tämmösiin mutta mua alkaa silti jo pelottaa ja naurattaa nää miten hyvin kaikki täsmää....... :Ddddd for reals

En uskalla enää kattoo yhtäkään readingii mut toi ööööö kolmas?????? Vai monesko toi oli minkä äsken katoin niin idk it was like who will be your next boyfriend or something like that

Sit siin oli basically se mainitsi 7, 7 ja jotain tämmöstä ja olin vaa sillee loooooooooooooool 7.7. noice.

Sit+ se sano jtn et ceo energy ja no siis idk he's cubes director so idk if that's like... Yeah.

Mä TIIÄN et tää ei välttämättä tarkota mitään mut on vaa niin huvittavaa kuinka moni asia täsmää lmaooooo

Sit se tyyppi heitteli jotai kirjaimii siihe ja se oli sillee there could also be some initials there ja toden totta ek sielt löyty lmaooooooo

Also she talked about him being a singer or related to music somehow

Also she said something about korea (but also europe, denmark, germany at least?) En muista olikse se et mistä se tyyppi on vai missä tapais sen...? vai miten mut jooh interesting lmao.

Yup and also she said "could be long distance for some of you" lmao ofc

And alsoooooo i don't remember much more

Ainii hahahahahahahah yks kortti oli "i love your energy" ja literally alko soimaa heti päässä "i love your energy, i love it that you're there for me, everything is meant to be, baby you were sent to me" 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 hahahahahhahhhhhsjss sopi vaa niin hyvin meikäläisen henkilökohtaisiin keisseihin että ihan nauratti 😭😭😭😭😭😭😭

Ugh mitäs muuta siinä olikaan........ Idk :D




I'm telling you it's just a little bit creepy how all of that literally paints a picture of him like that.

Niinku siis ei ehkä jokainen asia resonoi mitä nois on sanottu mut silti hassua kuinka niin moni asia vaan sopii



Honestly jos kokoaa yhteen kaikista noista noit asioita mitkä ainakin resonoi niin:
- 7.7. (srsly how 😭😭 idk it surprised me a bit)
- ek (lmao)
- music/singer
- ceo energy???
- long distance ja sit se i'm Sensing a difference in cultural background lmao
- korea mainittu
- a jokester
- such a good hearted person
- "i love your energy" lmao
- ainii sit sekin että tos toisessakin tuli muistaakseni se että they will pursue you tai niiku tähän tyyliin ilmeisesti että se niinku enemmän yrittäis hurmata mut eikä toisinpäin idk lmaoooooooooo joten toi sama on tullu kaks kertaa hah


Idk i don't remember mut siis joo :D

Siis kun toinen puoli must on sillee "vittu tää ei oo edes hauskaa enää niiku oikeesti.... This is not funny anymore :D"

Ja sit toinen puoli on sillee "pls that doesnt mean anything lmao"

Niin ja se vitun "strong yes" lmao ok

Mut siis joo noista huolimatta pahin keissi on edelleenkin i think se mitä mulle kauan sitten tapahtui ja sehän tässä kaikista eniten tosiaan huolestuttaakin koska ei mun mielestä tollasta vaan tapahdu, tai ei ainakaan mulle oo koskaan tapahtunut lmao mut iha mite vaa xd

Nyt oikeesti boys and girls this is scary..............




Niiku en voi unohtaa ku katoin sitä roskista ja must tuntui oudolta ja olin sillee "......... You know you should like that person, you should fall for him, like i know he's not really one of your crushes but he's the one"


Ja jooh and now we here??????????


Huom en muistanu tota kohtaa sillon heinäkuussa mutta silti olin silleen k then, NOW i have found the one





Hmm hmm.



You know at this point i'm not even trying to guess anything i'm just pretty sure that the way this happened wasnt a coincidence but like okay whatever.




Like i really don't fucking think this is a coincidence.. en puhu nyt näist tarot hommist tai mistään mut that other stuff what i experienced and how it happened, well it aint a coincidence.

Kosk literally silloin jo.... Se tunne siitä että en koskaan oo ollu tällä tavalla varma......... Enkä ollu edes varsinaisesti rakastunu siihen vielä silloin... Ja kuinka oudolta se tuntui.... + Se että samanlainen keissi kävi btob:n kohdalla.... Do i really need to say more?

And now were here???????????

Niinku täysin sattumalt tai siis yuton takii rakastun siihen and i swear this is not even-


Siis........... Girl what????????? 😵 Like, you do realize that it could have easily just.......... Not happened? Jos se ois ollu sattumaa ja bullshittiä? Right? It could have easily just not happened. Ja sit sillee kymmenen vuoden päästä ollu sillee oh kappas sitä btob juttua ja seo eunkwang juttua ei sit koskaan tapahtunukaan well iguess it was just not valid.

Mut tää kuinka se tapahtui ja etenkin se että siitä tuli kuin tulikin öö... Love of my life??? Jaa..... Niiku... Aint it funny... And then just everything fucking happened pls 😩😂 except we havent met yet but oh boy


Siis jos se oikeesti käy toteen et me tullaan seurustelee ni mitä vittua mä oikeesti............... Siis i will freak out kosk onpa pikkasen creepyä miten tollasta voi tapahtua



Silleen seriously god is that you or sumn


Niiku ngl i literally talked to god that day i think i remember something like that

Just asking like god is it really like this???????? :D

Hmhmhmmgmgmmmmmmmmmmmksnsksndnfmffm

I

But also i

Damn it.






I PRETEND IT DO NOT MATTER

i physically can't see

🤔


*Bites lip and screams inside*

K and also tää soi mun päässä:



Oh fucking whole of the Moon ja lokakuu 2020 toi biisi on niin tärkee lmao XD

I mean se oli ennen tota keissii i think mut lokakuussa 2020 silti



Baby i'm not even here



Yes of course
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Jos oisin sillon tienny että at this point linkkaan ton biisun omaan spämmikesuuni ja mietiskelen eunkwangii ja muistelen sitä aikaa ja kaikki meni just näin.....

Niin oisin ollu sillee oho vau mitä helvettiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Kaikista pahin on se kun kuuntelen when were old ja en niiku enää edes voi sietää sitä biisiä kun se liittyy niin kiinteesti kwangiin ja mua ahdistaa ihan totta xD

Huoh once upon a time it might have been a song for a

Vitun a keissit

Njoo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ei ei vittu hahah whole of the moon niin tos vidin lopussa toi kuulostaa vähän made a wayltä 😭😭😭😭😭😭😭

"And were standing here only because you made a way"





Iha tos lopus

Ainakin mulle heti tuli mieleen


I DON'T THINK i like it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Siis toi pimputus tossa ei viddu

Noniin tänkö takia made a way kuulosti niin tutulta or idkkkk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
RÄÄÄÄÄÄH

maybe that's why

Ei stna

It really sounds like that

Istg

ISTG DON'T
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
No ei........... Nyt nimittäin soi päässä mielenkiintoinen cocktail made a waytä, whole of the moonia ja cookie thumperia

Laaja musamaku


Ja OUTO musamaku
 
Ylös Pohja