Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Lmao btw kun suuntautuminen tuli puheeks niin mietin miks ihmiset on sillee "shut up we are not half gay half straight we are bi"

Bc idk i am? Miks en olis half gay half straight, ofc mä oon 😅 sitähän se kirjaimellisesti on. Tai niiku at least läpällä. Cause i have the straight side and then i have the gay side? So why not xd

Emt must tuntuu et mua se jopa auttaa käsittelemään asiaa jotenki järkevämmin koska yleensä oon vaa sillee lmao i'm all over the place mut tietyllä tapaa toi ajattelutapa tuo "järkee" siihen. Sillee theres the gay side and then theres the straight side 🤔 makes sense

It's nice to be both 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

But bitch anyway i hate sexuality and feelings and life and the universe (ei se pentagonin fandom name)

🙄🙄🙄🙄🙄🙄

🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Huoh rakastan somebodys me ja se on kamala biisi

You will always be in my life
Even if i'm not in your life

Huoh bitches do be killing me lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Oikeasti vihaan sitä että tykkään changsubiestaaaa :D jotenki niin rasittavaa tai sillee joku woozi kans tai niiku öö okei miks??????

Mut honestly etenkin tässä biisissä sub kuulostaa jotenkin niin 😩😩😭😭😭 aaaaaa

Noi kaks oikeesti mitä vittua 😭😭😭

Jooh

Toi on kyllä tavallaan yks pahimmista btob biiseistä mutta sitten taas toisaalta kaikki on omalla tavallaan. Tai ainakin erittäin moni on sellanen että niihin liittyy kuitenkin sellasia muistoja että huhhels.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Huutis changsub ja eunkwang, you're both KILLING ME lmao 😭 honestly they are.... I can't....

Mitää vittuaaaaaaa

I kinda want to listen to other btob songs rn but idk it's difficulttt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
MITÄ VITTUA:DDDDDD en tiiä ees miks mutta nauran niin helvetisti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Noi neljä miestä on kyllä jotain niin järkyttävää

Juu

Mutta siis

En tiiä mistä tää sekoominen ees alkoi taas mutta kuuntelin daisy + jotain en muista

Ja sitten kuuntelin tän ja tärisin:

Ja sitten kuuntelin tän ja it kinda turned me into a freaking mess:

Ja nyt oon vaa sillee "????????"

Mut also edelleen se "What the hell we gon do now" meme pätee ja niin helvetisti

Oikeesti en kestä tätä aistien ja tunteiden ylikuormitusta koska rakkaus tai nää tunteet itsessään on jo vitun trippi mut sit ku oon ulkona atm ni nää kaikki random tuoksuaistimukset tääl on jo liikaa 😭😭😭😭😭 oikeesti, it's a fucking trip.

Please save me oikeest en voi yhtään hyvin xD

Miten voi jo pelkkä tämmönen tunteiden ja aistien ylikuormitus aiheuttaa tämmösen "en pysty tähän" olon

Huoh

Aaaa ei vittu mua ahdistaa niin voimakkaasti atm :DDDDD huudannnn



Noi neljä miestä niinku anteeks mitä vittua don't fucking attack me..... Stop that.........

Jälleen kerran olin taas sillee vitut mä changsubiesta tykkään mut sit toi daisyn kuunteleminen (siis se vidi mis on pentagon ja btob) sai mut taas olee sillee EI VITTU RAKASTAN

niiku mitä helvettiä

It's not good......

Must muuten vähän tuntuu jännästi siltä että pentagonista hui on se joka tapahtu intensiivisesti tosi nopee ja sit yuto oli se jost tuli intensiivinen tapaus hitaammin, MUTTA btob:n suhteen.... Eunkwang oli ofc se joka oli suht intense alusta asti, mut changsubie on silleen vaarallinen koska vähän kuten yuto niin se näköjään ajan kanssa tulee intensiivisemmäks caseks ja MUA PELOTTAA

NIIKU mitä helvettiä

Ah oikeest mua oksettaa..... It's definitely a trip 😭😭😭😭😭😭 save me

Oksettaa kyllä senki takii et tääl on kuuma tai jotain emt voin huonosti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Äh mitä vittua oikeesti

Ok honestly pahimmat on eunkwangie ja changsubie ja yuto ja hui

Atm ainaki

Mut myös tzuyu ja emt hhhhhhh

Mut niiku tunteet on iha liia vahvoi en kestä

Siis joku mua häiritsee nyt ihan törkeesti huoh

Mut en tiiä

Also voisin lisätä ton yhen biisin ehkä jollekin listalle....... Se kinda liittyy yutoon mut toisaalta ehk muihinkin mut? Hitto en tiiä mihin sen laittaisin D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Joooooo mitä vittua

+ Miks aattelen kaiken niin negatiivisesti tarkotan et niiku miks se tuntuu pahalta asialta että esim viime aikoina oon ollu niin sexual vaikka yleensä oon enemmänkin asexual. Mitä pahaa siinä on huoh

Jostain syystä oon vaa silti niin repulsed välillä. Siis silloinkin kun oon tosi sexual niin saatan silloinkin olla repulsed, mikä on outoo koska mul on se desire mut samaan aikaan oon repulsed. Mut sit taas joskus en oo repulsed vaa ihan sillee fine sen kaa, luulisin? Mut aika usein oon suht repulsed/disgusted. Toi ei oo samalla tavalla ongelma niinä kausina kun oon ace koska silloinhan mul ei oo mitään halua edes olemassakaan. Nii voin rauhassa ollakin repulsed. Mut sit jos oon samaa aikaa repulsed mut silti i have that desire ni voi vittu D:::::: mitä tääl oikeesti tapahtuu lmao.

Taas yksi syy miks en edes VOI olla parisuhteessa. Honestly do you think i could do that? Vittu must ei olis siihen vaikka kuinka haluisin. Tai emt ehk mut..... Everything about me is so complicated pls-

Mut niiku honestly mikä seksuaalisuudessa on negatiivista? Ihan fine se on mutta miks mä vaa oon niin disgusted ja siis.... En vaan voi sietää itteeni ku oon viime aikoina ollu tämmönen

Mut onneks vaikuttaa silt et se alkaa vähän rauhottumaan, i'm not that horny anymore i thinkkkkk

Tai sitten nyt kun sanon näin ni koht oon taas sillee ei vittu oon sittenkin horny edelleen 😭😭😭😭 en tiiä atm vaa vaikuttaa silt et se ois rauhottunu? Idk.

Tai niiku edelleen saatan olla sillee "omg why are you so hot" mut ei siit tuu sellast actual desire sillee niiku yleensä. Se on vaa sellane lievä tunne 🙄

Niiku oikeest at this point I'M SO ASHAMED vaikka en ymmärrä miks

Oon niiku iha sillee "NOPE i never felt anything towards anyone, it was someone else not me, i don't feel sexual desire nope nope nope nope"

Niiku aivan jäätävän ahistavaa i'm honestly so disappointed in myself 🙃😂

Huoh..

Dude calm down and admit that you're a hoe sometimes ok? 😐 Geez. Ei ole niin kamalaa.

So what if i want his dick lmaoooooo


Sksksk

honestly don't even ask cuz i don't know anything these days............ HUUTIS

mutta nyt se biisi..... Ehkä voisin tosiaan laittaa sen vaikka yuton listalle....... Tai siis niin, se random lista joka liittyy ainakin sekä huihin että yutoon että jinhoon että kinoon.

I mean i could 😭

+ Voisin kuunnella erään toisen biisin joka sopii tähän tilanteeseen mutta toisaalta pelottaa kyllä

Ei vittu ok kyl mä uskallan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Venaa

I know what i'm gonna listen to 😭

Pentagonin eräs biisu jota en kuuntele kovin usein eli ei mikään daisy tai do or not

Vaan nostalgia 🙃

Ei vittu huudannnn

Hetkonen mitä helvettiä

What is my mind doing tho

Huomaa et nukuin liian vähän ja huonosti :D koska oon ihan sekasin

Mut enkö muutenki oo aina tämmönen joten idk

Hyiiiiiiiiiiiiiiiiii en kestä näitä muistoja

Apua

Kaikki tää tuntuu edelleenkin iha vaa fever dreamilt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Ei vittu oon totaalises paniikis

Niiku panic mode: on

Siihen on todella monta syytä

Mut varmaan yks syy on tämä: mä kirjaimellisesti tunnen vittu kuinka mun päässä ei liiku mitään niiku ei yhtään VITTU MITÄÄN oon aivan saatanan kujalla ja tunnen sen niin selvästi kuinka changsub alkaa nyt tuhoomaan mua yhtäkkiä entistä enemmän

Tää on taas niin vitun selvä case
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Vihaan: cs ja ek 🥺🥺🥺🥺🥺🥺


Sksksksksksk

Also rakastan tota biisii ihan LAITTOMAN PALJON

TÖRKEETÄ 😭😭😭😭😭 itken ja saan hermoromahuksen ja nauran :D

Ei nyt tost biisist tulee mieleen changsub vaikka se on eunkwangin listalla mitä VITTUA NYT TAAS

MITÄ MITÄ MITÄ VITTUA NYT TAAS

Lmaooooooooo

I'm not sorry
This is all me 🤧🤧😭😭😭


Tää vitun biisi saa mut NIIN VITUSTI LIIKAA in my feelings

Äsken puhuin ihan eri biisistä tbh mut siis tääkin

En kestä enää tätä mä just tarkotan

Yliherkkyys se on jännä juttu

Infp problems i think

I mean i'm infp mut en tiiä onkse muka oikeesti sillee et kaikki infp:t on tämmösiä

At least i'm an unstable, emotional, sensitive, screaming mess 🤔🤔🤔🤔

Voi luoja joskus haluisin nähä (läpäl) et mikä mun aivois on vikana for real

Mut se on kyl huvittavaa jos suurimpana osana päivistä (ainakin viime aikoina) oon niin sekasin että en kertakaikkiaan pysty olee paikallaan ja sit vaan huutistelen ja about oikeesti saan aivan vitun epätodellisia oloja siitä kun mietin tätä koko hommaa ja tuntuu että kaikki on jotain saatanan
.... Nii, fever dream? Tai jotain vastaavaa


Huoh

Nyt kuuntelen btob ja oikeesti näis vois olla pelkästään cs ja ek koska when i hear their voices imma be like: 😭😭😭😭😍🤯🥵

HELP ME

Honestly i'm done

Täytyy kyllä edelleenkin sanoa että jotenkin hyunsik ja eunkwang kuulostaa hiukan samalta? Joskus hämäännyn siitä fr it's weird

Anyway

These two are so attractive pls hOW

"Bitch where" 😂😂😂😂😂

Siis ei hyunsik lmao

En ainakaan viel oo siihen rakastunu thank you god

Mut cs ja ek...... I'm die......

I DON'T KNOW WHAT TO DO ANYMORE

Cute babies 😢

Näin muuten taas kerran niin häiritsevää unta että se vainoo mua edelleenkin niiku...... Where the hell am i

What time is it, what year, which planet

Who am i
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
SAIRASTA

Also jos siin unes oli zico niin kysyn vaan että mitä vittua

En edes oo aatellu sitä mutta siinä unessa I FELT SOMETHING

en mä muuten oo sitä ajatellu kai?


Okay................ Sure......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Please i'm drowning

Kieltämättä killing me on biisi joka kuvaa mun tunteita suht hyvin

:]
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Tää vidi vainoo mua täl hetkel tho:

Ja en tiiä miks mut erityisesti se ku changsub laulaa over youta se on jotenkin ollu niin tärkee biisi mulle yläasteella oon kuunnellu sen varmaa satoja kertoja sillon ja eih D: en kestä my changsubiee is just so cute

Please let me live

He just wont let me live, right?

Disgusting lmao i hate yall 😭❤️

Those two babies pls why do u exist

Why did u ruin me tho
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
What the

just kill me already

Just stab me already:DDDDDDDDD it's the same as this so why don't you just actually stab me

Lmaoooo jk 😩😩😩

Mut oikeesti noi kaks

Can i even live
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
MIKS

MIKSI

M I K S I

EI VITTU EN VOI USKOA TÄTÄ

hermoromahdus lmao mutta oikeasti EN VOI USKOA TÄTÄ MITÄ HELVETTIÄ

so this really happened huh?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
All i'm saying is that this is very rude of you two...... Huoh.....

Sure but

WHO AM I

or do i even exist.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Mut fr äske mul oli puhelin sillai auki pöydäl ja siin oli joku random kuva tzuyust ja sit kelasin et oon taas uhkarohkee ku äitiki ois saattanu vaik nähä. (Tai siis sen kyl pitäs tietää??? että tykkään tytöistä?? mut ehkä se on unohtanut sen jo koska jotenkin vaikuttaa silt mut emt)

Sit rupesin miettii tarkemmin tätä et kui nössö oon niiku for real xD

Siis oon jotenki sellane et voin sanoo et oon ihan fine ei mitää, en häpee ollenkaan sitä et tykkään tytöistä. Koska ainakin välil must tuntuu et oon silleen joo lol en mä häpee sitä et tykkään tytöistä???? MUTTA heti jos joku oikeesti ottaa asian puheeks tai vaikka just joku sattuis näkee mun puhelimest tollee tms. Niin sit oon heti sillee "😶😶😶😶😶" niiku honestly oon iha sillee vitut mä häpeen mitään mut heti ku tulee tositilanne ni oon vitu nössö 😂🙃 itekseni pystyn olee ihan sillee hell yea i'm boss bitch lmao yall can suck my dick idgaf mut heti ku tulee tositilanne mis pitäs puhuu kellekään mitää vaik just jostai tytöst esim tzuyust ni oon sillee "😶😬"

Että juupa juu vittu

On kyl sairaalloista tää mun epävarmuus (: mut en kyl sinänsä ihmettele
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
NO NOT THIS

mun irl ihastus......... Nyt yhtäkkiä mietin tykkäänkö siitä vai en 😭 luulin että en todellakaan mut... Hitto
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Mitäh se tunne ku et voi kuunnella sun henkilökohtasii comfort biisejä edes ilman että rakastut uudelleen noeliin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Kuuntelin äsken myös: be me

Ja sekin iskee lujaaaa

Voiiii viddu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Nyt on kriisi koska yhtäkkiä peniel?
Since when have i liked him????????

??????? What
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
HUOH

thinking about my silverlight 24/7😩😩😩😩😩

Oikeasti kohta kuukausi siitä kun tämä tapahtui 😩😭 en voi uskoa sitä D: ollu niin sekavaa koko tää aika

Ja vielä se kun se tapahtui niin keskellä sitä kaikkea muuta sotkua??? Hui + yuto ja kaikki se... Niin on vaa nii shokeeraavaa että yhtäkkiä rakastut niin vitun täysillä johonkin uuteen. Ei se kyllä vieläkään tunnu uudelta, oon edelleen vähän sitä mieltä että se tuntui samantien siltä niinku oisin tykännyt siitä aina. Niiku oikeesti about ensi hetkestä lähtien... Huoh ei vittu 😭😭😭😭 kuinka vitun sekasin voi olla yhdestä ihmisestä?????????? Geez. And i miss him and i love him and i want him and i need him and i can't be without him ja nään vittu unta siitä edelleenkin, just viime yönä ainakin jotain random unta näin siitä ja oh goddd it was cute. Sitten herään aamulla sellaseen tyhjyyden tunteeseen ja pelkoon ja ahdistukseen yms. Tai ainakin tänä aamuna. Ahdisti sikana ja heti järkyttävä ikävä sitä jo ku sängystä nousee ni samantien :D

En vaan voi uskoa että kohta kuukausi. 7.8. tulee täyteen D: aaa. Itkettää se kuinka paljon rakastan sitä ei vittu. Must tuntuu et yks vidi new men eralt tuhos mut koska honestly he looked so fine. More than fine 😭 sillee.... You have no right to murder me like this???????? Ei sillä etten basically aina sais sellasii "asdfghjkl" kohtauksia oli era mikä tahansa he always looks fine lmaoooo

Save me 😭😭😭😭 oon niin in love etten tiedä mitä tehdä

Mähän sanoin sillon alussa et tää on törkeen paha keissi 😭 nyt sitä on kestänyt jo melkein kuukaus

What is life

I'm so damn lost like- 😭

Please touch me i can't be without ya 😭

Honestly tää on täysin next level obsession

It's not healthy mut en tuu varmaan ikinä olee yli siitä

Niiku ikinä

Ja mitä väliä onkse healthy vai ei, koska en kuitenkaan tälle mitään voi eikä se oo mun vika. Niin oli se kuinka epäterveellistä tahansa olla näin rakastunu johonkin ihmiseen niin voi voi minkäs sille mahtaa:D

Ah kaikki on kyllä niin hiton hyvin taas

Seriously en tiiä oonko koskaa ollu näin peloissani in my entire life.

Pelkään aivan järkyttävän paljon elämää ilman sitä.

Whats the point? Oon niinku rehellinen täl hetkel tän asian suhteen: mikä vittu on pointti? Elämässä? Ilman? Sitä? Ihmistä?

That's how i feel 🥺🙃

It makes you wonder 🙃

Mutta jos jotain positiivista tästä päivästä pitää sanoa niin oon tänää aatellu itsestäni et oon tosi kaunis. I guess yleensä aattelen kuitenkin et oon ruma niin tää on ihan mukavaa vaihtelua. Ja siis se ei ollu mikää pakotettu positiivinen ajatus vaan aidosti on tuntunu tänää siltä et oon oikeesti kaunis. Hah tosin en tiiä johtuko se muuten siitä et meikkasin, tajusin just et se voi ollaki syy siihe. Tarkottaako tää sitä et ilman meikkiä näytän perseeltä ja meikin kanssa super nätiltä :D ehkä sitten niin hahs. Paitsi että katoin jotain kuvia mis mul ei ollu meikkiä niin näytin kyl niissäki mielestäni kauniilta joten ei se ehkä siitä ihan johdu kuitenkaan 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Oikeesti mitä????? 😭 Eunkwang voitko lopettaa mun tuhoomisen

Heräsin jokin aika sitten ja ..... When i'm saying that i have missed him since the second i woke up and got out of bed 😭😭😭😭😭😭😭 näköjään tää on nyt aamuisin pahinta jostain syystä? Ei tää näin kamalaa ollu illalla. Nyt oon jotenki aivan VITUN herkillä yhtäkkiä

Jokainen biisi osuu niinku veitsi mun sydämeen :D jokainen vitun biisi

Ja nyt koska katoin yhen tietyn vidin niin yhestä vanhasta biisistä tuli myös eunkwang biisi vaikka aiemmin se ei kai liittynyt siihen ollenkaa????? Ja se on ihan hullua koska se biisi on oikeesti sellanen vanha mitä oon kuunnellut varmaan jo joskus vittu 2017

En voi hyvin en yhtään

En voi hengittää basically

Tai voin mutta...... Jooh D:

Tuntuu vaan että jotenkin tukehdun ja jotain mun sisällä murskaantuu atm tää sattuu niin syvälle lmao

En tiiä tiesinkö edes että ikävä voi tuntua tältä

...... Huolestuttavaa mutta kun mä sanon että varmaan edes mun isoisäni kuolema ei tuntunut yhtä pahalta kuin tämä keissi........ Olihan se kamalaa kyllä mutta niin on muuten tämäkin ja tuntuu että... Oon menettänyt kaiken järkeni jotenki tän ikävän kanssa

Ofc i miss my grandpa tho mut en ajattele sitä niin usein enää ainakaan

Mut tää eunkien ikävöiminen tuntuu vähän siltä niinku must puuttuis oikeesti jotain, se ajatus siitä ihmisestä on jotenkin niinku sellanen varjo joka on koko ajan läsnä olin mä missä vaan ja sit se ei vaan kuitenkaan koskaan oo mun kanssa oikeesti. Tosin must tuntuu et sillon ku näin mun kavereita täs yks päivä niin sain yllättävän hyvin sen pois mielestä, hetkeks aikaa. Paitsi kyllä mä sillonkin sitä ajattelin ja jopa puhuin siitä (vaan vähän) niien kaa. Sillee tyyliin "joo eilen illalla olin vitu murtunu koska oli hirvee ikävä sitä" en mitään ihmeempää puhunu siit mut nii. Mut joo.

Ei vittu. Nyt on sellanen biisi joka on aivan täydellinen tähän hetkeen. Aivan. Vitun. Täydellinen.

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much i need you right now
When you're gone the pieces of my heart are missing you

Ja niin edelleen 😭

Tää biisi on kuin veitsi suoraan mun sydämeen, jälleen kerran.

Not this.

Oh fucking hell i am not even here

 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,361
Reaktioarvo
2,921
Jaa. Daylight ei oo enää näköjään yhtään Timppa biisi........... Miten vitussa. Voi. Olla. Näin.

I regret my whole fucking life
 
Ylös Pohja