Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Lopeta koska muistan niin hyvin ton kun katoin tota vidii ekaa tai ekoja kertoja ja sit vaa niiku just toi loppu 😭😭😭😭 DON'T TOUCH ME. siis jotenkin se jĂ€i mieleen kai jollain tavalla en tiiĂ€ ja nyt ymmĂ€rrĂ€n ehk miks made a way kuulosti niin tutulta about heti

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Siis vittu muistan sen tunnelman oikeest kuolen......................

Oon tÀysin nyt siellÀ ajassa kun nÀin ton vidin ekaa kertaa ei vittu..................... Oon vittu siellÀ todellakin

TÀtÀ ei oo ees tapahtunut sen jÀlkeen vaa oon nyt siel

Mut niiku eihhhhhh mÀ-

Se oli niin-

MĂ€ 😭 APUA

i'm still thinking this whole fucking kesu is like the most infp thing ever

I'm the most infp person and this whole kesu is the most infp thing ever

Especially lmao because "infps feel deep emotions relating to music" tai jtn hahahahahahhshsss you don't say

Tell me something new

But srsly why am i so damn invested in music.... Damn it.

I'm passionate

Not making it but listening

Tai no siis i'm a passionate writer but like i don't make music even though those could be like lyrics or poems or whatever they are but yea i just write kkkkkkkkk

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Also like now that i'm talkin about mbti

Tell me why i'm the most infp person and he's the most esfj person ever lmaoo

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Noniin noniin.

Vihaan unia intohimoisesti kinda.

NĂ€in unta ainakin:
- eunkwang
- yuto
- Arto

Ja jokaista niitÀ kohtaan tunsin sen luokan tunteita siinÀ unessa ettÀ vittu oksat pois. Nyt en saa ketÀÀ noista mielestÀni.

Oli taas nii vitu ihanaa olla yutodan lÀhel siin ni haluun takas sinne enkÀ olla vittu valveilla. Valveilla olo on lÀhinnÀ kidutusta.

Unissa sentÀÀn helpottaa kun joskus saa olla tiettyjen tyyppien lÀhellÀ ja se tuntuu AIDOLTA vittu.

Mutta kwang 😭

Äh

Rakas. Haluun halata. And i want him to kiss the top of my head. I want him to keep me safe in his arms. I don't wanna be away from him like this

On ikÀvÀ kyllÀ yutonki lÀhelle varsinkin ton unen takii. Mut ei ny ehk ihan samal taval. Mut silti vitusti kinda

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
SIIS MIKSEI yuto & hui & kwang lopu jo EN KESTÄ ENÄÄ TÄTÄ KIPUA

Lopettakaa jo nyt vittu mun piinaaminen

TĂ€tĂ€ on kestĂ€nyt jo ihan tarpeeks kauan. Kwang on piinannu mua nyt 6 kuukautta ja noi kaks vielĂ€ siitĂ€kin kauemmin. ÄlkÀÀ jaksako vittu enÀÀ.

Like. Idk. I'm basically down on my knees begging that this suffering ends but no. Everyday it's just pain and pain and more pain. MikÀÀn ei vittu auta. And if yall really think that i'm even watching a lot of yuto and hui content nowadays ure fucking wrong. Def not watching a lot. And yet they keep appearing in my dreams and torture me.

Ja ihan sama mitÀ tapahtuu niin etenkin ne hui-unet (kyl varmasti yuto-unetkin) tulee kiduttaa mua loppuelÀmÀni.

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Se yks pÀivÀ kun katoin jonku triple h mv:n ja aattelin mun tulevaisuutta ilman huita ja se tuntu niin hirveeltÀ etten voi sanoin kuvailla. Seki pÀivÀ .. tulee kiduttaa mua loppuelÀmÀni.

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Nii-i. What if i never get over you.

And i won't.

Olisinpa vaan korkeintaan yhteen rakastunu kerrallaan. Vittu mÀ pyydÀn.

En enÀÀ kestÀ.

Sil ei oo ees mitÀÀn vÀliÀ mitÀ yritÀn. Ne tunteet on ja pysyy aina.

En kestÀ enÀÀ. MÀ en jaksais yhÀ ja vielÀkin itkee samaa asiaa.

Kaikista pahinta ehkÀ on vielÀpÀ se ettÀ ihmiset saa mut tuntee oloni syylliseks ku en oo onnistunu pÀÀsee yli, et mun pitÀis yrittÀÀ enemmÀn ja enemmÀn ja enemmÀn ja et kaikki on aina mun omaa syytÀ ja teen kaiken aina vÀÀrin.

En enÀÀ jaksa elÀÀ.

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Aika kuunnella yhtÀ biisii joka oli tÀrkeÀ mulle vuonna 2015. It's about self-harm so basically liippaa lÀheltÀ vaikka tÀÀ itse asia nyt ei niinkÀÀn oo siitÀ vaan muuten vaan pahasta olosta. Niin tai no siis toi syyllisyys tho. SyyllisyydenhÀn takia myös vÀlillÀ satutan itteeni joten. Mutta nyt en oo satuttanu itteeni ehk muutamaan pÀivÀÀn joten :] jipii.

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Mm. JÀnnÀ asia tÀmÀkin. Toisaalta mitÀ vitun vÀliÀ sillÀ vaikka kaikki oliski mun syytÀ. Who cares anymore. Sitte on. Sit oon tehny kaiken vÀÀrin ja so fucking what? En mÀ ainakaan enÀÀ mistÀÀn vÀlitÀ

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Jep. Nyt on itketty niin paljon ettei oikein itketÀ enÀÀ. Lopputuloksena pÀÀkipu at least mutta ei voi mitÀÀn.

Jotenki tuntuu pahalta kosk viel vÀhÀn aikaa sitten mulla oli suht normaali olo, mutta sitten kun katoin sen yhen kwang vidin missÀ oli myös hui (mutta en muistanut ku vasta ku nÀin sen) niin sit alko nÀÀ traumat nousee taas pintaan ja eihÀn siitÀ ollu sit enÀÀ paluuta vaan itkuun sen oli taas kerran pÀÀtyttÀvÀ. VielÀkÀÀn ei oo mikÀÀn hyvÀ olo mutta en ainakaan itke enÀÀ. VielÀ. :D kohta varmaan taas, who knows

Ugh pÀÀssĂ€ soi tenth avenue northin biisit 😭😭😭😭😭😭😭 en kestĂ€ enÀÀ. Niin moni biisi on niin spessu niilt. Ja siis kuuntelin worn Ă€sken niin vittu ku itkin ku muistelin sitĂ€..... Niin, kai se oli 9.7. ja muutenki around that time. Toisaalta i kinda smiled a bit because kwang. Se oli vaa nii hulluu aikaa ku rakastuin siihen mut olin edelleen rikki erĂ€iden takii (ja vielki) ja sit toisaalta myös kwang oli sellanen joka satutti mua koska enhĂ€n mĂ€ tiennyt ettĂ€ tuunko saamaan sitĂ€kÀÀn joten ofc se on instant heartbreak. It felt like he's the one but bruh i still don't know. If i was wrong lmao.

Joten. That was such a weird time kosk samal oot sillee onnellinen kosk sust tuntuu silt niiku se ois se ja niiku tavallaan uskot siihen et he's the one mut sit kuitenkin oot silleen entÀs jos ei ookaan ja se on silti nÀin vahva rakkaus.

Öö joo en tiiĂ€ mun pÀÀs vaa pyörii.

No niiku siis... Honestly.......

Jos joskus tulee joku toinen ku kwang tai kukaan noista. Joku jota en ees tiedÀ vielÀ. Niin jos se on the one ja enemmÀn ku kukaan koskaan (tuskin bro) niin en kyl silti pÀÀse yli noista ikinÀ. Koska jos ajatellaan et jos vaikka kwang ois se ja jos tulisin olee sen kaa ni olisinhan mÀ varmaan onnellinen siitÀ mutta pÀÀsisinkö mÀ silti yli erÀistÀ? En varmaankaan. En oo nytkÀÀn yli niistÀ. Niin oisha se mahtavaa jos kaikki aikasemmat sydÀnsurut pyyhkiytyis pois sillÀ ettÀ löytÀÀ sen oikean mutta kun ei ne kyyneleet nÀköjÀÀn vielÀkÀÀn lopu vaikka eunkwangie onkin love of my life ja silleen.

Tai niiku et onhan se nyt eri asia ku kukaan muu. Mut ei sit kuitenkaa noi muut oo niin kaukana myöskÀÀn siit i think.

EmmÀ tiiÀ kosk itken yhÀ huita, itken yhÀ yutoo, itken yhÀ taee

Idk

I swear nÀÀ neljÀ on varmaan elÀmÀni pahimmat heartbreakit:

Tai no siis, noit kolmee oon itkeny aivan TOLKUTTOMAN PALJON mutta taee en yhtÀ paljon mutta sitÀkin silti paljonnnnnnnnnnnn. Joten se silti on ollu tosi paha heartbreak mut aavistuksen helpompi ehkÀ kun noi kolme. Mut kuitenkin. Tosi paha silti sekin.

Sitten noh, Timppa? Oonhan mÀ nyt sitÀkin itkeny mutta en mÀ tiiÀ ja muutenki kelasin et se on loml ja tavallaan se on yhÀ siellÀ top sijoilla ja nii

Ja villu?????? On sitÀkin tullu itkettyy ja myös se on varmaankin siellÀ aika lailla top sijoilla koska silloin kun rakastuin siihen niin oikeest olin siitÀki sillee ei vittu jÀrkyttÀvin rakastuminen mitÀ oon ikinÀ kokenut.

Samoin tÔnu, törkeen paha. Ei mitÀÀ vitun rajaa.

Eli siis ainakin eunkwangie, tae, hui, yuto, timppa, villu ja tÔnu.

Muita? đŸ€” Ei nyt tĂ€hĂ€n hĂ€tÀÀn tuu mieleen. Niin no siis, Arto ja Santtu periaatteessa, mutta niin. Ja hobi tietysti loml tasoo oli/on. No ihan sama nevermind pahoi keissei on ollu niin monta ettĂ€ ei niitĂ€ edes voi listata. YritĂ€ tĂ€ssĂ€ nyt sitten johonkin jĂ€rkkÀÀn nĂ€itĂ€ laittaa vittu. Ei onnistu vissiin. Aika helposti tulee fiilis et mikĂ€ VITTU mua vaivaa.

Mut tÀmmönen mÀ oon ollu aina. Karista lÀhtien ihan "sairaat" keissit ollu aina.

Ja yli puolet kaikista varmaan julkkiksia
Ja lisÀksi sitten L, L, L, L, M, I, B, V, T, K, T, S ainakin.

Lmaooo toi LLLL :D

Ja huom ÀllistÀ KAKS on ollu sellasia jotka nÀin vaa ihan siis muutamia kertoja tai kerran, joten tosi vÀhÀn mitÀÀn interaction tai mitÀÀn sellasta. Sitten yks L oli samassa laajemmassa kaveriporukassa ja yks L oli sellane jota nÀin suht usein "harrastukses" mut ei tunnettu kovin hyvin mutta jotain puhuttiin vÀlillÀ. Kertoo taas ihan vittu tarpeeks siitÀ kuinka paska ihminen oon lmao.

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Hehe

En missÀÀn nimessÀ usko ettÀ tuun ikinÀ pÀÀsemÀÀn yli ainakaan tietyistÀ ihmisistÀ

Eunkwangista en varmasti koskaan, todennÀköisesti en yutosta enkÀ huista, ja en vÀlttÀmÀttÀ muistakaan.

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Niin siis

Tuntuu siltÀ ettÀ pitÀis tappaa ittensÀ koska on niin vitun noloa rakastua julkkiksiin.

I'm not even kidding. Se judgaus mitÀ ulkopuolelta tulee vaikuttaa muhun todella nÀin voimakkaasti. EttÀ sen takia tuntuu ettÀ pitÀÀ alkaa suunnittelee itsemurhaa koska en ikinÀ voi kelvata sellasena ku oon. En ikinÀ. En ikinÀ tuu olee hyvÀ.

Miten tÀmmösenki kans sit elÀt.

Huoh. Oispa lisÀÀ hyviÀ biisejÀ jotka kÀsittelee aihetta "sun ei tarvi sopia muottiin ollakses just hyvÀ"

Huoh

I think i need songs.

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Hm.

Idk tekee mieli kuunnella jtn against me tai jotain vastaavaa punkkii lmao

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
MikÀ siinÀ nyt taas on ettÀ ei pysty keskittymÀÀn mihinkÀÀn xDD

Aaaaaaa

Eunkwanggggggggg

Siis miks mÀ aattelen vielÀkin sitÀ siis eihÀn tÀst pÀÀse eroon vaikka vittu pÀÀllÀÀn seisois

Vaikka oisin vÀhÀn aikaa silleen ettÀ en aattele sitÀ niin paljon, sillee niiku hetken aikaa, mut sit kuitenkin lopulta aina se vaa sneakkaa mun mieleen??????? MistÀ se johtuu??????????? Ei mitÀÀn logiikkaa tÀs rakkaudes kyllÀ???????????

Ei logiikan hiventÀkÀÀn

Aghhhhhhh ja kuuntelen niin vitu tĂ€rkeetĂ€ biisiĂ€ tĂ€l hetkel apua đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­â€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïž

Nonniin

+ Oon AIVAN ULAPALLA jÀlleen

_aivan ulapalla_

Ei helvetti xd

Siis miten edes voi olla nÀin ULAPALLA

Ja vittu kun se on söpö.

Ja ÄRSYTTÄVÄ XD

niiiiiiiiin Ă€rsyttĂ€vĂ€ JA SÖPÖ 😭 Pffffttttt okay

SÖPÖIN
KULTA
tyhmĂ€ â€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžđŸ˜‚đŸ˜

Rakas

MUN đŸ˜­â€ïž

Ei saatana

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Ja nyt kerro mulle minkĂ€ takia nÀÀn JOKA YÖ unta siitĂ€

TÀÀ alkaa olla jo huvittavaa

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
EmmÀ oikeesti ymmÀrrÀ miten mÀ oon nÀin tolkuttoman rakastunu siihen

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967

MinĂ€ marraskuussa... First just thinking about stuff and listening to music. Ja sitten, muistat mitĂ€ ajattelit eunkwangista silloin ku olit kĂ€velemĂ€s sen kentĂ€n poikki, u know, that he's my future husband etc 😳😳

Hehehe it's accurate 😭😭😭

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
En kyl vielkÀÀ ymmÀrrÀ miten tollee voi kÀydÀ..

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
LETS face it niiku 2019 oli viimenen normaali vuosi sen jÀlkeen kaikki on alkanut menee hulluks enkÀ puhu mistÀÀn koronasta vaan ihan nÀistÀ meikÀlÀisen seteistÀ.. lols ensin psychic premonition vuonna 2020 sit lopulta vuonna 2022 hommat menee lopullisesti sekaisin lmao

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Hei ei tollast voi kokea jos ei edes tiedÀ miltÀ se nÀyttÀÀ. Ei se ollu niiku kukaa. I only knew his voice. Nothing else. Se oli tÀys stranger siinÀ vaiheessa.

Ja nyt kun muistelen niin en oo ihan varma mut oisko tosiaa ollu jopa nii et jo ennen kun kuuntelin sitÀ biisii niin ku katoin sen nimee ja sen biisun nimee ja sitÀ kantta ja nÀin ni tuntu jo silloin silt vÀhÀsen et se on kuiteski se. Tosin en oo varma et kuuntelinko snipetin sillon spotifyst vai hÀ. Et voi olla et kuulin sen ÀÀnen siin vaihees mut en tiiÀ. Et joo tais mul kummiski jo siinÀki vaiheessa olla jo sellanen outo tunne ja sit myöhemmin ehkÀ vahvempana tai jotakin??????

MitĂ€ vittua 😭
Hauskaa lukee nytten nÀit ja olla silleen hah oon alkanu pikkuhiljaa muistaa asioit koska nykyÀÀnhÀn mÀ muistan aivan kirkkaasti sen kohan kun katoin sitÀ kantta jo siellÀ luokassa, niiku siis aiva selkeesti. Tossa kohtaa oon viel vÀhÀn haparoiden muistellu niitÀ asioita enkÀ oo kaikkee muistanu nii kirkkaasti. Tos kohtaa en muistanu vissii viel sitÀkÀÀn kohtaa ku kÀvelin kotii ja katoin sitÀ sydÀnkuvioo siin maassa D::

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Hauskaa lukee nytten nÀit ja olla silleen hah oon alkanu pikkuhiljaa muistaa asioit koska nykyÀÀnhÀn mÀ muistan aivan kirkkaasti sen kohan kun katoin sitÀ kantta jo siellÀ luokassa, niiku siis aiva selkeesti. Tossa kohtaa oon viel vÀhÀn haparoiden muistellu niitÀ asioita enkÀ oo kaikkee muistanu nii kirkkaasti. Tos kohtaa en muistanu vissii viel sitÀkÀÀn kohtaa ku kÀvelin kotii ja katoin sitÀ sydÀnkuvioo siin maassa D::
Ja kuuntelin tyylii kato mitĂ€ sĂ€ teiiiiit đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
Vittu tÀÀ tuntuu iha jÀrkyttÀvÀlt

Koko toi kato mitÀ sÀ teit on niiku biisinÀ jo nykyÀÀn iha henkilökohtainen hyökkÀys koska se on niin merkittÀvÀ oikeest ton takii ah kuolen noniin

qualitymonkey

ViestejÀ
68,146
Reaktioarvo
2,967
No huhhuh changsub almost kicking eunkwang off the throne 😳😳😳😳😳😳 ei nyt ihan mutta vĂ€lillĂ€ se kyllĂ€ osaa jĂ€rkyttÀÀ mua tĂ€llĂ€ tavalla huoh

Oooooof

Difficult not to fall but then again, eunkwang makes me fall more 🙄🙄

Ylös Pohja