Jep. Nyt on itketty niin paljon ettei oikein itketÀ enÀÀ. Lopputuloksena pÀÀkipu at least mutta ei voi mitÀÀn.
Jotenki tuntuu pahalta kosk viel vÀhÀn aikaa sitten mulla oli suht normaali olo, mutta sitten kun katoin sen yhen kwang vidin missÀ oli myös hui (mutta en muistanut ku vasta ku nÀin sen) niin sit alko nÀÀ traumat nousee taas pintaan ja eihÀn siitÀ ollu sit enÀÀ paluuta vaan itkuun sen oli taas kerran pÀÀtyttÀvÀ. VielÀkÀÀn ei oo mikÀÀn hyvÀ olo mutta en ainakaan itke enÀÀ. VielÀ. :D kohta varmaan taas, who knows
Ugh pÀÀssĂ€ soi tenth avenue northin biisit đđđđđđđ en kestĂ€ enÀÀ. Niin moni biisi on niin spessu niilt. Ja siis kuuntelin worn Ă€sken niin vittu ku itkin ku muistelin sitĂ€..... Niin, kai se oli 9.7. ja muutenki around that time. Toisaalta i kinda smiled a bit because kwang. Se oli vaa nii hulluu aikaa ku rakastuin siihen mut olin edelleen rikki erĂ€iden takii (ja vielki) ja sit toisaalta myös kwang oli sellanen joka satutti mua koska enhĂ€n mĂ€ tiennyt ettĂ€ tuunko saamaan sitĂ€kÀÀn joten ofc se on instant heartbreak. It felt like he's the one but bruh i still don't know. If i was wrong lmao.
Joten. That was such a weird time kosk samal oot sillee onnellinen kosk sust tuntuu silt niiku se ois se ja niiku tavallaan uskot siihen et he's the one mut sit kuitenkin oot silleen entÀs jos ei ookaan ja se on silti nÀin vahva rakkaus.
Ăö joo en tiiĂ€ mun pÀÀs vaa pyörii.
No niiku siis... Honestly.......
Jos joskus tulee joku toinen ku kwang tai kukaan noista. Joku jota en ees tiedÀ vielÀ. Niin jos se on the one ja enemmÀn ku kukaan koskaan (tuskin bro) niin en kyl silti pÀÀse yli noista ikinÀ. Koska jos ajatellaan et jos vaikka kwang ois se ja jos tulisin olee sen kaa ni olisinhan mÀ varmaan onnellinen siitÀ mutta pÀÀsisinkö mÀ silti yli erÀistÀ? En varmaankaan. En oo nytkÀÀn yli niistÀ. Niin oisha se mahtavaa jos kaikki aikasemmat sydÀnsurut pyyhkiytyis pois sillÀ ettÀ löytÀÀ sen oikean mutta kun ei ne kyyneleet nÀköjÀÀn vielÀkÀÀn lopu vaikka eunkwangie onkin love of my life ja silleen.
Tai niiku et onhan se nyt eri asia ku kukaan muu. Mut ei sit kuitenkaa noi muut oo niin kaukana myöskÀÀn siit i think.
EmmÀ tiiÀ kosk itken yhÀ huita, itken yhÀ yutoo, itken yhÀ taee
Idk
I swear nÀÀ neljÀ on varmaan elÀmÀni pahimmat heartbreakit:
Tai no siis, noit kolmee oon itkeny aivan TOLKUTTOMAN PALJON mutta taee en yhtÀ paljon mutta sitÀkin silti paljonnnnnnnnnnnn. Joten se silti on ollu tosi paha heartbreak mut aavistuksen helpompi ehkÀ kun noi kolme. Mut kuitenkin. Tosi paha silti sekin.
Sitten noh, Timppa? Oonhan mÀ nyt sitÀkin itkeny mutta en mÀ tiiÀ ja muutenki kelasin et se on loml ja tavallaan se on yhÀ siellÀ top sijoilla ja nii
Ja villu?????? On sitÀkin tullu itkettyy ja myös se on varmaankin siellÀ aika lailla top sijoilla koska silloin kun rakastuin siihen niin oikeest olin siitÀki sillee ei vittu jÀrkyttÀvin rakastuminen mitÀ oon ikinÀ kokenut.
Samoin tÔnu, törkeen paha. Ei mitÀÀ vitun rajaa.
Eli siis ainakin eunkwangie, tae, hui, yuto, timppa, villu ja tÔnu.
Muita? đ€ Ei nyt tĂ€hĂ€n hĂ€tÀÀn tuu mieleen. Niin no siis, Arto ja Santtu periaatteessa, mutta niin. Ja hobi tietysti loml tasoo oli/on. No ihan sama nevermind pahoi keissei on ollu niin monta ettĂ€ ei niitĂ€ edes voi listata. YritĂ€ tĂ€ssĂ€ nyt sitten johonkin jĂ€rkkÀÀn nĂ€itĂ€ laittaa vittu. Ei onnistu vissiin. Aika helposti tulee fiilis et mikĂ€ VITTU mua vaivaa.
Mut tÀmmönen mÀ oon ollu aina. Karista lÀhtien ihan "sairaat" keissit ollu aina.
Ja yli puolet kaikista varmaan julkkiksia
Ja lisÀksi sitten L, L, L, L, M, I, B, V, T, K, T, S ainakin.
Lmaooo toi LLLL :D
Ja huom ÀllistÀ KAKS on ollu sellasia jotka nÀin vaa ihan siis muutamia kertoja tai kerran, joten tosi vÀhÀn mitÀÀn interaction tai mitÀÀn sellasta. Sitten yks L oli samassa laajemmassa kaveriporukassa ja yks L oli sellane jota nÀin suht usein "harrastukses" mut ei tunnettu kovin hyvin mutta jotain puhuttiin vÀlillÀ. Kertoo taas ihan vittu tarpeeks siitÀ kuinka paska ihminen oon lmao.