Haluun jo huvipuistoon hurjimpiin laitteisiin

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Reaktioarvo
137
En tiiä et meenkö tänä kesänä vallitsevan tilanteen takia, en luultavasti. En tiiä aukeeko huvipuistot edes kesäksi lainkaan.

Girlofpunk

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,595
itsekkin tekis mieli, saa nähä onko ees auki mikään jos tilanne ei oo muuttunut parempaan suuntaan ja ehkä vaan hyvä jos ovat sitten kiinni

aitosuomalainen

Asiantuntija
Reaktioarvo
588
Etenkin taigaan ja ukkoon.
Parasta on se et pitää taigassa ja ukossa koko matkan käsiä ylhäällä ihan suorassa :3

Se vauhti ai että :3
Itse taas pelkään hirveästi niitä hurjia laitteita huvipuistoissa. En tiedä mistä johtuu, varmaan se kieputus on mulle vaan yksinkertaisesti liikaa ja korkeanpaikan kammo voi olla myös yksi syy miksi en pidä huvipuistoista. Toki menen esim. perheen kanssa jonnekin, mutta silloin menen niihin en niin pelottaviin XD

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
nuorena rakastin niitä ja kävin niin monta kertaa peräkkäin ku vaan jaksoi ja pystyi, nykyään pelkään niitä enkä usko että uskaltaisin enää mennä. rakettissa meinasin kusta alleni pelosta toissavuonna XD kamalaa

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Reaktioarvo
557
Pysyköön kaikki huvipuistot kiinni kun ette osaa pitää turvavälejä

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
Rakastan hurjia laitteita, omat lempparit on ukko ja Kingi. Taiga oli mulla kiva, mutta näin vanhempana alkaa tulla huono olo, ja just taiga aiheutti sen, toisin kun ukko ja kingi. Top spiniin en voi mennä enään ollenkaan. En ymmärrä miten nautin siitä joskus nuorempana kun nyt se vaan sattuu niin paljon että tuntuu kidutukselta.

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
nuorena rakastin niitä ja kävin niin monta kertaa peräkkäin ku vaan jaksoi ja pystyi, nykyään pelkään niitä enkä usko että uskaltaisin enää mennä. rakettissa meinasin kusta alleni pelosta toissavuonna XD kamalaa
Raketti on oikeasti kamalin. Vaikka olen aina tykännyt hurjista laitteista niin en ole sietänyt sitä koskaan. Aina iskee paniikki, ja yleensä en suostu menemään, mutta äiti aina "pakottaa" kun on sen lemppari.

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
Raketti on itelle ihan helppo, se ylöslähtö ei jännitä lainkaan :3
Se tunne kun lähtee ylös ja kaikki sisäelimet jää maahan ja tuntuu kun koko keho olisi mennyt mullin mallin. Siinä ei mun mielestä ole mitään hauskaa. Se on vaan epämukava kokemus ja siksi panikoin. Mutta esim Kingi jossa tullaan nopeasti alas, ei aiheuta samanlaista tunnetta kehossa vaan oikeasti ottaa kivasti mahasta ja jännitys on sellainen kiva.

almanakka

Asiantuntija
Reaktioarvo
400
Jospa sitä ehtisi vielä käymään huvipuistoissa ennen kuin ei enää siedä hurjia laitteita. Ukkoon en viimeksi uskaltautunut menemään, mutta ensi kerralla sinne voisi vain kävellä suoraan lipunmyynniltä sen kummempia miettimättä.

Taigakin kuulostaa kivalta, koska tykkään tosi paljon kaikista "kevyistä" ja "sulavista" mutta nopeista laitteista, jotka eivät rynkytä ja riuhdo. Särkänniemen Trombi oli ainakin sellainen, hyi. X taas oli yksi parhaista, ehkä jopa paras.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Mää rakastan hurjia laitteita, vaikken ookkaa käyny muualla huvipuistoissa ku Powerparkissa xD
Mutta siis Junker, Cobra, Thunderbird, Pegasus ja Typhoon on lovee 😍 (Vaikka noh itsestä ne ei tunnu silleen järkyttävän hurjilta mut ehkä oon käyny niissä liian monta kertaa)
Vapaapudotus on ainut missä tullee semmonen jäätävä paniikin ja ahistuksensekanen tunne ku joutuu istuu siellä 75 metrin korkeudessa ja sit ku siellä on joku laite joka piipittää sillee hitaasti pip—pip—pip ja sit yhtäkkiä syöksyy alas nii se vaa lisää sitä :') Mut just siks se onki ihan sairaan siisti

Mandalay

kadoksissa
Reaktioarvo
747
Oon varmaan poikkeustapaus kun oon aina inhonnut mitään mikä menee pääalaspäin. Kävin kiepissä joskus ja meinasin oksentaa. Vuoristoradoista tosin muuten tykkään, mutta en niistäkään niin paljoa, että olisin vaivautunut 10 vuoteen edes käymään huvipuistossa

Xanor

Asiantuntija
Reaktioarvo
886
Rakastan Särkänniemen Tornadoa. Mun mielestä varmaan Suomen huvipuistojen hurjimpia laitteita. Kävin siinä jo kuus vuotiaana, kun mun lapsenvahdit pakotti :biggrin: Tais olla elämäni pelottavin päivä olla vanhempien tyttöjen kanssa huvipuistossa

Xanor

Asiantuntija
Reaktioarvo
886
Rakastan Särkänniemen Tornadoa. Mun mielestä varmaan Suomen huvipuistojen hurjimpia laitteita. Kävin siinä jo kuus vuotiaana, kun mun lapsenvahdit pakotti :biggrin: Tais olla elämäni pelottavin päivä olla vanhempien tyttöjen kanssa huvipuistossa
en kyl tiiä miten ihmees ees pääsin Tornaadoon ku eiks sinne oo jotkut pituusrajat. No, mut siellä mä olin ja itkin varmaan kun sain jalat maahan

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Reaktioarvo
137
Mun mielest mikää Suomen huvipuistojen laite ei oo hurja (ainakaan mulle) : D haluun ulkomaille just kaikkien hurjimpiin. Tornados oon käyny monta kertaa eikä se tunnu enää hurjalta ):

Cieli

Weteraani
Reaktioarvo
384
Huvipuistot on kivoja paikkoja, tosin nyt vanhempana ei niitä hurjimpia laitteita enää kestä. Enkä ole niihin pää alaspäin laitteisiin mennyt. Viimeksi kävin 2019 Tykkimäessä ja tässä laitteessa:
39-7035755f219171640eb.jpg
Harmi, että huvipuistoissa käyminen on kallista. Hinnat nousseet rajusti viime vuosina.

Ylös Pohja