Inhoatteko jotain varaania?

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Demissä oli joskus samanlainen keskustelu, niin tein tällaisen tännekin. Eikä tarvitse nimetä inhokkia. :D

Itsellä ei ole siis ketään inhokkia..
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Odotin niin sitä, että joku täällä olis maininnut mun nimeni. :D

Ite en täällä ainakaan suoranaisesti vihaa ketään.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
En vihaa ketään, mutta joissain harvoissa saattaa olla jotain pieniä juttuja jotka vähän ärsyttää.
kyl joku/jotkut varmaa joskus ärsyttää, mut en tietääkseni inhoa ketään D:
Ihanaa että edes muutama muukin myöntää ärsyyntyvänsä välillä! Tuli aluksi ihan sellainen olo, että olen kauhea kärttyinen noita-akka kun kaikki muut kommentoi ettei mikään ärsytä...
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Ihanaa että edes muutama muukin myöntää ärsyyntyvänsä välillä! Tuli aluksi ihan sellainen olo, että olen kauhea kärttyinen noita-akka kun kaikki muut kommentoi ettei mikään ärsytä...
mietin ihan samaa 😂 mä oisin itsestäni huolissani, jos en joskus ärsyyntyis D: siis ei sillä, et jossain ihmisessä, joka ei ärsyynny ois jotain vikaa vaan siis nimenomaan minussa olis
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
välillä on vain parempi jättää ne asiat omaan tietoonsa.
mutta ketään en vihaa, ärsyttäviä puolia voi löytyä mutta kukaan ei ole täydellinen.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
pari henkilöä saa minut yleensä ärsyyntymään viesteillään, mutta nimeltä en tietenkään ala ketään mainitsemaan ja kukin tavallaan.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Pari ihmistä on ignoorattu, koska en vaan jaksa sitä sontaa mitä ne tänne suoltaa.

Mut en mä niitäkään inhoa, vähän ehkä säälittää että miten ne jaksaa.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En mäkään ketään inhoa, mutta on se kyllä ihan ymmärrettävää, jos kokee muissa olevan ärsyttäviä piirteitä, eikä se tee kenestäkään noita-akkaa.(:D) Ja kyllä muakin on varmaan välillä ärsyttänyt jonkun varaanin käyttäytyminen, mutta ne on lähinnä yksittäistapauksia, eikä kenenkään tietyn varaanin viestejä.
 
Ylös Pohja