Skeletor
Tsemp-tsämp
- Reaktioarvo
- 8,670
"Tietokoneet yleistyi lopullisesti joskus vuoden 2009 paikkeilla"2009 aloitin koulun ja silloin ekaluokkalaisilla ei ollut puhelimia. Se on totuus, ei kummallinen käsitys. Pitää varmaan tarkentaa että siellä missä minä kävin koulua, kuten myös eräs toinen tällä foorumilla. Voi olla että ne sitten oikeasti piti ne jossain kotona joka ei ole puhelimen idea. Tavallisia puhelimia alkoi olla suunnilleen jokaisella jossain kohtaa 2.luokkaa ja viimeistään 3.luokalla. Älypuhelimen näin ensimmäistä kertaa vasta tuosta vuodesta 2009 noin 3 vuoden päästä, ja muistan ihmetelleeni uutta kapistusta ja sen sisäistä tietokonetta ja sitä miten joku toimii kosketuksesta. :D Vasta kun 6.luokalla vuonna 2014-2015 olin niin oli lähes jokaisella sellainen, yläasteella seuraavana vuonna puuttui vain kahdelta minun tietojeni mukaan. Silloin 5. ja 6. luokalla oli älypuhelimen lisäksi lähes kaikilla myös sellainen ihmeellinen pyjamahaalari asu. :D
Tuossa vuonna 2014 tai jo 2013 alkoi oikeasti näkymäänkin älypuhelimia.
Tietokoneetkin yleistyi lopullisesti joskus vuoden 2009 paikkeilla kun eläminen ilman niitä tehtiin hankalaksi. Ei siis sillä että kaikilla vieläkään olisi, lähinnä vanhoilla ihmisillä ei ole.
MITÄ HELVETTIÄ