Aihe vapaa Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Koska en mä ois voinu kertoo tosta jätkästä ku äiti ei muutenkaan tiedä et mul on snäooi ku se ei tykkää et mul ois ku ei luota mun somen käyttöön ja ku tps kolme vuot sit.jäin kii nudejen lähettelystä
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Ja jos nyt lyhyesti kerron asiasta niin siis ruoesin yubos tos pari päivää sit juttelee yhen 18 v jätkän kaa joka asuu musta tunnin vai kahen tunnin ajomatkan pääs ja noh sit ollaan myös snäpis juteltu ja se sit lähti illal ajelee et kävi kauoas ja sit oli iisalmes ajelemas niin sit ku me molemmat haluttiin nähä toisemme ja päästä panee niin se sit tuli tänne missä mä asun ja sit ku kello oli jos siin vaihees ku kohta nähtäis sen jätkän kaa niin sanoin äitiööe et voinko mennä koiran käyttää ja noh sit pääsisinki ja sit se jätkä tuli tänne mis mä asun ja sit pysähty autol yhelle läheiselle bussi pysäkolle missä mä just käytän koiraa ja noh sit kummaölakaan meistä ei kortsua ollu niin eo sit pantukkaan ja yritettiin sitä mun koiraa ottaa autoon mit se ei haluu eikä sitä nyt väkisinkään voi repiä sinne niin sit laitpin sen yhteen tolppaan kii ja menin tän jätkän aiutoon ja siis oltiin siinä bussi pysäkil ainaki tumti siel autos ekä olin siin vänkärin paikalla.
hyvä et huolehdit ehkäisystä
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
No, yhen mun tutun piti tulla tänään yöks, mutta koska eilen illalla hän yhtäkkii kerto tulevansa myöhempään (tolloin koin hänen ehdottaman ajan olevan liian myöhä), pitkään suunnittelemamme ilta jäi toteuttamatta. :( Harmittaa todella paljon tuo, koska en älynnyt, etä uudenvuoden juhlinta aloitetaan yleensä vasta myöhempään. Mä kun oon kotoa oppinut jotenkin, että se aloitetaan päivällä. :D

Ja koska tän mun tutun ois pitänyt tulla junalla mun luo, ja hänelle sopiva juna tuppaa olee vähän väliä myöhässä, niin aattelin lopulta tän päivän kelin takia, että tää olisikin huono päivä tapaamiselle.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mua vituttaa se et to aito ajo mua päin ku ylitin suojatietä siis ihan kunnolla ajo päin et pyörähdin konepellin kautta maahan ja kun menin päivystykseen ja jouduin sillon olee koko koulupäivän tarkkailussa ja särki päätä ja selkää vaikka särkylääkkeit sain kaks ja ton jälkeenkin joka päivä särkeny päästä ja selkää
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Mua vituttaa se et to aito ajo mua päin ku ylitin suojatietä siis ihan kunnolla ajo päin et pyörähdin konepellin kautta maahan ja kun menin päivystykseen ja jouduin sillon olee koko koulupäivän tarkkailussa ja särki päätä ja selkää vaikka särkylääkkeit sain kaks ja ton jälkeenkin joka päivä särkeny päästä ja selkää
Hyvä ettei käyny pahemmin
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Vituttaa opinnäytetyön kirjoittaminen. Vituttaa myös erään ihmisen kummallinen käytös. Miten joku voi olla samaan aikaan ihana ja ihan tosi, tosi perseestä?
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
hyvin pieni asia, mutta vituttaa silti. oon täl viikol käyny legit joka päivä ulkoilemassa. nyt kun en oo tänää viel ehtiny käydä ulkona, nii vanhemmat valittaa kuinka mä en ikinä tee mitään, enkä ikinä käy ulkona. jumalauta herätkää, tänään on vielä ihan hyvin aikaa käydä ulkona, ja oon muutenki käyny täl viikol joka päivä, nii ei se maailma siihen kaadu jos en yhtenä päivänä käy ulkona.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Vituttaa päänsärky, joka johtuu siitä, että unohdin herätyskellon päälle tänään ja heräsin siksi seitsemältä viiden tunnin yöunien jälkeen. Kerrankin olisin saanut nukkua, mutta ei enää tuon paskamaisen yllätysherätyksen jälkeen onnistunut.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Ää, eikä! Saitsä konetta myöhemmin toimimaan? D:
Joo, sain. Ainakin jotenkin.

Käytettiin se huollossa, ja sen jälkeen se näytti toimivan - mutta sit se hajos uudestaan (vissiin samalla tavalla)... Sitten iskä tutki sitä, ja sai sen taas toimimaan ainakin suurimmaksi osaksi. Tänään me kuitenkin vietiin se uudestaan sinne huoltoliikkeeseen tutkittavaksi, koska siinä edelleen oli vähän ongelmia. Toivottavasti löytävät syyn sen temppuiluun. D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
hyvin pieni asia, mutta vituttaa silti. oon täl viikol käyny legit joka päivä ulkoilemassa. nyt kun en oo tänää viel ehtiny käydä ulkona, nii vanhemmat valittaa kuinka mä en ikinä tee mitään, enkä ikinä käy ulkona. jumalauta herätkää, tänään on vielä ihan hyvin aikaa käydä ulkona, ja oon muutenki käyny täl viikol joka päivä, nii ei se maailma siihen kaadu jos en yhtenä päivänä käy ulkona.
No huhhuh D: ihmeellistä käytöstä imo!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Meikäläistä rupes äsken vituttamaan allonormatiivisuus. Tai no en tiedä voiko sitä sanoa allonormatiivisuudeks vai mikä se oikee sana on se mut siis. Kuitenkin tää millainen maailma on eli se että kaikkien oletetaan tuntevan samalla tavalla ihmisiä kohtaan. Miksei voida ymmärtää kuinka kaikki kokee eri tavalla asiat. Miksei voida ymmärtää että on aseksuaalei ja greyseksuaalei, aromanttisia ja frayromanttisia ja muita vastaavia. Huoh! Ärsyttää kun missään ei oo lähes yhtään mitään ace representaatiota eikä aro representaatiota. Aina kaikissa leffoissa ja sarjoissa vaan pannaan ja pannaan ja pannaan lisää + rakastutaan eikä ne rakastumisen kohteet ees koskaan oo mitään muita kun sellasia jotka tuntee ja joiden välille voi kehittyä romanssi! Miksei välillä vois käydä niin että joku leffan hahmo ihastuu johonkin jota ei edes tunne ja niiden välille ei sit esim kehitykään mitään koska shocking: sellasia ihmisiä on oikeessa elämässä t. Meitsi. Miksei voi olla tarinoita tämmösistä ihmisistä ja jotka on sit sinkkuja aina vaan taikka sitten täysin aromanttisia ihmisiä jotka ei ihastu kehenkään koskaa? Come on D: kaipaan ace ja grey ace representaatioo ja frayro ja aro representaatioo thanks. Jotenkaa ei tämmösenä ikuisena sinkkuneitsyenä jaksa tämmöstä että jokainen leffa on aina sitä samaa. Siis onhan se tavallaan ihan viihdyttävää. Mutta. Välillä ois ehkä ihan hauska nähdä muitakin mahollisuuksia kun tuntuu silleen vähän yksinäiseltä maybe?? Hmm hmm pistää ehkä vähän miettimään

Toinen asia mikä alkoi vituttaa on seksuaalinen ahdistelu. Varsinkin kun luin tosta Demi Lovaton joskus 2018 tapahtuneesta "hauskasta pilasta" joka oli basically seksuaalist ahisteluu. Siis kuulin tost vasta nyt muistaakseni ekaa kertaa ku tuli googlatessa vastaan. Ni jotenki nyt ei ihan kivaa oo lukee tämmösiä et ahisteluu pidetään hauskana ku se tapahtuu miehelle. Jos se sen bodyguard ois ollu nainen ni toi ei ois ollu ok ni anteeks miks se tässä tapauksessa sit on ku kohde on mies?? Siis jos Demi on iteki kohdannu ahdistelua ni outoa että sen mielestä toi on fine. Koska must taas tuntuu tosi hurjalt et joku voi tehdä noin. Pitäis ihmisten tajuta et seksuaalinen kosketus ei ikinä pitäs olla okei jos siihen ei oo ensin lupaa. Tolleen yllättäen ei voi ketään mennä kourimaan oli kyse sit miehestä naisesta tai kenestäkään. Huhhei. Miks seksuaalinen ahdistelu on vieläkin tämmönen asia mitä ei oteta ihan tosissaan.... Ite ainakin ahdistelua kokeneena jos mulle ois käyny tollanen vastaava tilanne niin voin kertoa että olis noussu todennäköisesti epämiellyttävä olo vaikka kuinka yrittäis ajatella että no tää on vaa hauska pila mut.... Enpä tiedä tuntuisko se niin hauskalta. Kyllä mulle todennäköisesti epämiellyttävä olo siitä nousis. Nii turha olla silleen "se on eri asia ku kyseessä on mies", ei, ahdistelu ei muutu siitä miksikään oli kyseessä mies tai nainen. Perkele.

Kolmas ehkä pienempi asia nii vituttaa ihastukset mut joo, perus :D esim jisoo D: aaaaaaaa come on.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Nyt vituttaa taas opinnäytetyön kirjoittaminen ja keskittymiskyvyn puuttuminen. Olisi pitänyt suosiolla mennä koululle tekemään tätä, tästä ei tule mitään kotona. Noh, huomenna sitten.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Joo, sain. Ainakin jotenkin.

Käytettiin se huollossa, ja sen jälkeen se näytti toimivan - mutta sit se hajos uudestaan (vissiin samalla tavalla)... Sitten iskä tutki sitä, ja sai sen taas toimimaan ainakin suurimmaksi osaksi. Tänään me kuitenkin vietiin se uudestaan sinne huoltoliikkeeseen tutkittavaksi, koska siinä edelleen oli vähän ongelmia. Toivottavasti löytävät syyn sen temppuiluun. D:
Höh, aika ikävää. :( Mun kaverilla puhelin temppuili koko ajan, vaikka se useasti huollossa käytettiin. Muistaakseni hän taisi ostaa uuden tai vaihtaa vanhaan puhelimeensa (?).
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Vituttaa mies. Melkein 30-vuotias, noilla kommunikaatiotaidoilla menisi 15-vuotiaasta.
 
Viimeksi muokattu:

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Kaaduin melkein kuukausi sitten (16.1) suojatielle ja vieläkin jalka kipuilee ja varsinkin rasituksessa tulee kipeäksi ja araksi. Olin niin hyvällä alulla joogaamisen ja liikkumisen suhteen tän vuoden puolella ennen kuin kävi toi ja nyt oon aivan surkeassa kunnossa. Jos vaikkapa kävelen 5 km lenkin, oon alle puolessavälissä jo jalkakipuinen ja seuraavat 5 päivää jalka aristaa enemmän kuin aiemmin --> en voi edes peruskuntoa ylläpitää kunnolla
Toiseksi vituttaa se että oon kaikissa koulutehtävissä kamalasti jäljessä ja stressaa aina kun pitää yrittää saada asioita tehtyä
Vituttaa myös että otin YHDEN e-pillerin myöhässä ja menkat päätti alkaa hetimmiten runsaampina kuin yleensä :):):)
JA SE ETTÄ AINA NE LANGAT MITÄ TARVISIN ON LOPPU KUN MEEN KAUPPAAN miten voi olla mahdollista ettei citymarketista löydy puhtaanvalkoista 7 veljestä -lankaa, vaan paljon ohuempaa argh
 
Ylös Pohja