Pukeutuminen Pukeutuminen

Liittynyt
22.4.2021
Viestejä
2
Reaktioarvo
3
hey, kertokaas minkälainen tyylitaju teil o kun tarviin inspiraatio vaatekaapin uudistukseen plus ois kiva saada jotain uusia tyylejä mun tietoon.
Ite meinaan oon rokannu noin vähän yli vuoden sellaste off the duty tyyliä ja kaikkee mitä voisitte nähä Kendall Jennerin pääl i mean myös pinterest asut.
1619101153852.png 1619101225595.png 1619101272507.png 1619101342467.png
eipä muuta kun kertomaan...
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
ei mitään erityistä. kesällä käytän nahkakenkiä tai lenkkareita, mekkoja ja hameita myös, toppeja, neuleita, isoja huppareita, pitkiä paitoja, tyköistuvia paitoja, nahkatakkeja, tiukkoja farkkuja tai leveälahkeisia (rakastan), kädessä yleensä pieni nahkalaukku jossa on söpö ampiainen tai viininpunainen haglöfsin reppu. vaihtelee tosi paljon fiiliksestä, joskus näytän pummilta, joskus asialliselta aikuiselta ja joskus vähän rennolta mutta en roskiksesta nousseelta. en shoppaile juuri ikinä, joskus, monet vaatteet oon kuitenki saanu käytettynä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
En koe edustavani mitään tiettyä tarkkaa tyyliä, mutta usein minua kutsutaan hevariksi ja gootiksi. Ehkä black metal -tyyli on kaikista kuvaavin, mutta ilman mitään corpse painteja. :D

Useimmiten päälläni näkee revityt pillifarkut, bändipaidan, nahkatakin ja platform-maiharit. Asusteina niittivyö, paksu choker ja korvikset. Myös oversize (bändi)huppareita ja farkkutakkia tulee käytettyä silloin tällöin, riippuu fiiliksestä. Ai niin, kaikki tietty mustana. :D Punaista käytän silloin tällöin aksenttivärinä.

Tumma meikki kuuluu myös olennaisena osana tyyliini, ennen kaikkea eyeliner.

Useimmiten asuni ovat tämän tyyppisiä:
1619105956326.png 1619105021494.png
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Mun on ihan mahdoton kuvata mun tyyliä täydellisesti varsinkin kun se on aika vaihteleva ja sekalainen mutta tämmönen spurgu tyyli on kai aika ominaista mulle: https://images.app.goo.gl/nedTBTFzEavcPqw3A
Vaikka ei se kyllä ehk ihan noin stylish ees oo, vielä enemmän spurgumpi ja vanhat risaset vaatteet niin AVOT :D yhdistelen vaatteita myös niin kummallisesti että ihmiset aina kattoo oudosti mua mutjoo. En oikeest ees osaa selittää ku käytnnös mun tyyli on se et heitän päälle vaa iha mitä vaa riippumat siit sopiiks ne yhtee (muide mielest) ja mitään trendivaatteit en yleensä hanki. Osa mun vaatteist on vähän massaa et kai mä joskus pukeudun normaalistiki mut yleensä näytän varmaan aika oudolta. Äiti ainaski sano joskus et mun tyyli on sellane outo et se näyttää lapselliselt jotenki. En oikee muuten osaa sitä kuvailla.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
En osaa sanoa mikä mun pukeutumistyyli on. Käytän lähinnä mustia vaatteita ja lisään ehkä jotain violettia ja punaista sekaan. Mulla on aina rajaukset ja maiharit.

Tosi vaikea kuvailla mun pukeutumista muilla sanoilla kuin _tylsä_ ja _persoonaton_ :D:
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Yhdistelen 60-lukua ja glam rokkia. Käytän esim. leveitä/bootcut farkkuja, röyhelö- ja kauluspaitoja, huiveja ja 70-luvun nahkatakkia josta on muodostunu mulle jonkinlainen tavaramerkki. Olis tarkotus myös hankkia 70s platformkengät ja saada valmiiks toi samettipuku (näyttäisin Brian Connollyltä ne päällä xD), ja tietty hankkia lisää retrovaatteita. Teen vaatteita ite eli käytän paljon sellasia vaatteita joita ei oo kenelläkään muulla
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
En edusta tiettyä tyyliä. Mutta oloni on itsevarmimmillaan kun mulla on isot lökäpökät ja napa-paita, päällä joku pomber mallinen takki. Välillä pukeudun siistimpää versioon ja välillä taas vähän räjähtäneempään. Siistimmässä versiossa on suorat mutta pari kokoa liian isot housut, tai miesten puvun housut ja napapaidan päällä saattaa olla jakku.
Talvisin en tosi kykene käyttämään napa-paitoja ja mulla onkin sitten värikkäitä neuleita ja pitkiä villatakkeja. Housut on yhä lökät koska tiukoissa mulla on epämukava olo. Toisinaan saatan käyttää joustavia tiukkoja housuja ja yleensä silloin tosi värikkäät yhdistettynä isoon neuleeseen. Pidän värikkäistä kuvioista muutenkin! Mulla on aika paljon esim afrikkalaisista kankaista tehtyjä, ja niistä mun lemppari kangas on kente.

Jos tyyli ikoni pitäisi sanoa, niin Gwen Stefani, varsinkin no doubt aikoina.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mulla on enimmäkseen sellainen tylsä perustyyli, joka noudattaa pitkälti kaavaa farkut/kangashousut + t-paita + neule + tennarit tms. Arvostan mukavuutta ja käytännöllisyyttä. Väreistä pidän eniten mm. mustasta, harmaasta ja ruskeasta, eli harvemmin pukeudun mihinkään kovin räikeään. Vaatekappaleista tykkään esim. flanellipaidoista, collegepaidoista, poolokauluksista, printti-t-paidoista, liehulahkeisista housuista, sellaisista mauttomista kukallisista (miesten) kauluspaidoista, suurista neuleista jne.
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
1619191089253.png 1619191128407.png 1619191384674.png 1619191554825.png
Rakastan 50-luvun naisellista muotia ja se näkyy mun tyylissä :) Kellomekot ja -hameet ja puhvihihaset kauluspaidat on mun perusvaatteita, joiden kans mulla on tietysti muhkeet alushameet. Asusteina mulla on yleensä helmikoruja, pieniä klipsilukollisia laukkuja ja matalakorkoiset avokkaat. Hiukset kiharran tosi usein ja mulla on lähes aina hiusrusetti ponihännän juuressa tai rusettihiuspanta jos pidän hiuksia auki. Toisinaan käytän myös pieniä huiveja, käsineitä ja hattuja. Viime vuonna sain silmälasit niin tottakai valitsin 50-luvun tyyliset kilpikonnakuvioiset kissalasit :D Vaatteissa tykkään sellasesta pastellisesta, romanttisesta ja tyttömäisestä naisellisuudesta (jos nykyään saa noin vahvasti määritellä, kun sukupuolineutraaliudesta on puhuttu nyt enemmän)
 
Ylös Pohja