Aihe vapaa Top Model-päiväkirja ei aukea

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kirjotin vuosia sitten Top Model-päiväkirjaa ja pidin sitä aika pitkään ihan auki. Eilen kuitenkin laitoin sen kiinni, mutta nyt haluisinki tarkistaa sieltä yhen jutun.

Mut se ei aukee. Koodi on oikein ja jos laittaisin sen väärin niin se valittais, mutta silti kirja ei aukee, eikä musiikkia sen avaamisesta kuulu. Yritin jopa käyttää sitä koodia, jolla ton koodin sais vaihdettua, mutta sekään ei auttanut. Ja patteritkaan ei voi olla lopussa, koska kun painan näppäimiä niin niistä kyllä kuuluu musiikki.

Onks tää nyt sit rikki ja onko mitään enää tehtävissä?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ikävää kun kuitenkin varmasti sellasia muistoja ja muuta mitä ois kiva lukea vuosien jälkeen D: miekin varmaan rikkosin sen että saisin kirjan auki, mutta toki ymmärrän jos et haluu tehä niin kun siinä on se nauha D: en valitettavasti osaa auttaa enempää :/
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
ikävää kun kuitenkin varmasti sellasia muistoja ja muuta mitä ois kiva lukea vuosien jälkeen D: miekin varmaan rikkosin sen että saisin kirjan auki, mutta toki ymmärrän jos et haluu tehä niin kun siinä on se nauha D: en valitettavasti osaa auttaa enempää :/
No, onneks luin sen alusta loppuun ennen ku suljin sen ja siinä lukossa on semmonen vähän niinku nauha, jonka saa pahimmassa tapauksessa katkastuu, mutta silti ärsyttävää. Ja sit ku jos sen nauhan leikkaan niin sit se päiväkirja on pilalla, eikä sitä saa enää oikein lukkoon. En ainakaan mielelläni heti sitä oo rikkomassa, koska ei se asia ollut niin tärkee. Halusin vaan kirjottaa samallaisen osion mun uuteen päiväkirjaan, kun olin keksinyt siihen kaikkii lempivärii, lempieläintä, unelma-ammattia yms.
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Muistelisin, että mulle on käyny samalla lailla. :/
Yritin vaikka mitä, ja sitte lopulta rikoin sen nauhan, mutta sanoisin sulle ettei sitä kannata vielä rikkoo vaan yrität vaikka myöhemminkin vielä.
 
Ylös Pohja