Kauneus Haluisin värjätä hiukseni

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Mietin vaan että millä värillä, ja että kokonaan vai vaikka raitoja, latvat tai että jättää niska siilin värjäämättä yms.

Oon miettinyt että punainen tai liila ois ihan kivoja vaikka, täl hetkellä ruskeet
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Hmm... ite en oo koskaan hiuksiani värjännyt, paitsi että mulla on joskus ollut jonkinlaista punaista pikavärjäystä raitoina mun hiuksissa noin 9-vuotiaana. Ei ne siis kestänyt kuin pari päivää. :D

Mut joo, latvoissa olis varmaankin se hyvä puoli, ettei tarttis aina käydä värjäännyttämässä tyvikasvua.

Ja mun mielestä punainen sopis hyvin raitoina, latvoina ja muutenkin yhdessä ruskean kanssa. Toki myös pelkkä punainen hiusväri on mukavannäköinen. Itsekin joskus harkitsin hiukseni punaisiksi värjäämistä. :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Jos mietityttää niin kannattaa aloittaa vaikka latvojen värjäämisellä, sitten ainakin näkee tuntuuko väri omalta ja voi myöhemmin vetää koko hiukset sen väriseksi. Koko hiusten värjäämisessä tulee aina mukana se värjäämiskierre juurikasvun kanssa, eli jos paljon alkaa omasta väristä poikkeamaan niin kannattaa miettiä tätä ennen päätöksen tekemistä.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Kesäksi vaaleampi väri! Oon aina ollut punapää, mutta yksi kesä vedin hiukset tumman liilaksi ja hiukset keräsi kuumuutta niin että kärsin autingonpistoksista konsanaan!
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Kesäksi vaaleampi väri! Oon aina ollut punapää, mutta yksi kesä vedin hiukset tumman liilaksi ja hiukset keräsi kuumuutta niin että kärsin autingonpistoksista konsanaan!
Rn tiiä onko parempi yhtään, mutta oon harkinnut vetää blondiksi myös, et jos pitäis sitä yllä kesän ja sit syksyl vetää vaikka punasiks
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Rn tiiä onko parempi yhtään, mutta oon harkinnut vetää blondiksi myös, et jos pitäis sitä yllä kesän ja sit syksyl vetää vaikka punasiks
Joo miksipä ei, mutta en suosittele jos joudut kamalasti ottaa värinpoistoja ja vaalennuksia. Kerran vedin myös blondiksi kesällä ja hiukset meni ihan kamalan kuntoon värinpoistoista, eikä kuuma aurinko ainakaan parantunut asiaa 🤣
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Joo miksipä ei, mutta en suosittele jos joudut kamalasti ottaa värinpoistoja ja vaalennuksia. Kerran vedin myös blondiksi kesällä ja hiukset meni ihan kamalan kuntoon värinpoistoista, eikä kuuma aurinko ainakaan parantunut asiaa 🤣
Hitto ku ois viime syksynä/talvella tajunnu värjää ja testaa miltä näyttää :*○○○
 
Ylös Pohja