Elokuvat & Sarjat Katotteko Salkkareita?

Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
Mie katon, mutta koko sarja on kyllä menny huonompaan suuntaan, jos vertaa siihen mitä aiemmin oli. On niin kiva kattoo Tubesta vanhoja jaksoja, joissa oli vielä oikeita näyttelijöitä jotka osaa oikeesti eläytyy niihin tilanteisiin kunnolla. Nykyään vaan jotenkin tulee niin feikki vaikutelma, kun kaikki tuntuu väkisin väännetyltä. Mutta katon niitä silti, kun esim. se Sabrinan tilanne kiinnostaa ja tuo Miran ja Violan tilanne on aika paha, kun se hiton oksettava Matti kiristää Miraa ja... No, tietäjät tietää. Oon koukussa siihen, vaikkei enää läheskään yhtä hyvä olekaan :D Harmittaa kans hieman kun en saanu kattoo Salkkareita nuorempana, alotin niiden kattomisen muistaakseni vasta 2017. Oisin halunnu kattoo paljon aiemminkin, sillon kun ne oli vielä oikeesti hyviä, mutta olin sen verran nuori ettei vanhemmat antanu. Ja oikeestaan ymmärrän hyvin miksei hyö antanu siihen lupaa, koska Salkkareissa tapahtu kaikkee paljon hurjempaa mitä en lapsena pystyny ymmärtämään millään tasolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522

Tuu tonne puhumaan salkkareista, muuten tosta kesusta tulee kohta vaan mun yksinpuhelua :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Sori mutta huutista vanhemmille jotka ei anna kattoo Salkkareit. En oo koskaan ymmärtänyt tätä. T. Katoin sillon kun aaroeero hautas paulan elävältä ja olin ehkä.... 10v jos sitäkään? Ei lapsuus ois mitään ilman salkkareista traumatisoitumista.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Sori mutta huutista vanhemmille jotka ei anna kattoo Salkkareit. En oo koskaan ymmärtänyt tätä. T. Katoin sillon kun aaroeero hautas paulan elävältä ja olin ehkä.... 10v jos sitäkään? Ei lapsuus ois mitään ilman salkkareista traumatisoitumista.
Haha sama :DD leikittiin kavereiden kanssa joskus kakkosella salkkareita ja olihan siellä aika sairaat setit välillä, mutta se vaan kuului jotenkin....asiaan silloin. Ja sekin kun salsuista julkastiin se joku mökkikauhujakso ja tuijoteltiin sitä ihan kauhuissamme yökylässä peiton alta enkä nukkunut varmaan viikkoon. Paska sarja se tosin on enkä enää katso, mutta kultaiset muistot kuitenkin jäi :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Haha sama :DD leikittiin kavereiden kanssa joskus kakkosella salkkareita ja olihan siellä aika sairaat setit välillä, mutta se vaan kuului jotenkin....asiaan silloin. Ja sekin kun salsuista julkastiin se joku mökkikauhujakso ja tuijoteltiin sitä ihan kauhuissamme yökylässä peiton alta enkä nukkunut varmaan viikkoon. Paska sarja se tosin on enkä enää katso, mutta kultaiset muistot kuitenkin jäi :D
Tuuliranta vai? :D joo siis samaa mieltä et se kuuluu asiaan XD liian pumpulissa kasvatettuja jotkut lapset, samoin en ymmärrä sitä kiroilun kauhistelua niiku mikä ero siinä on että lapsi kuulee kiroilua vs et se kuulee sitä kuitenkin aikuisena. Ihan ku kiroilu traumatisois lapsen.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Tuuliranta vai? :D joo siis samaa mieltä et se kuuluu asiaan XD liian pumpulissa kasvatettuja jotkut lapset, samoin en ymmärrä sitä kiroilun kauhistelua niiku mikä ero siinä on että lapsi kuulee kiroilua vs et se kuulee sitä kuitenkin aikuisena. Ihan ku kiroilu traumatisois lapsen.
Just se :D joo ihmetyttää välillä kun omatkin nuoremmat sukulaiset on ihan ylisuojeltuja verrattuna siihen mitä itse sen ikäisenä D: ja joo tuo kiroilu myös, kuulin yhtä paljon kiroilua jo koulussa ja muualla netissä ja kaikilta kavereiden isoveljiltä ja muilta, joten ei salkkarit siihen mitään enää vaikuttanut ja osasin kyllä olla kiroilematta muiden kuin kavereiden seurassa ja osaan vieläkin :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Just se :D joo ihmetyttää välillä kun omatkin nuoremmat sukulaiset on ihan ylisuojeltuja verrattuna siihen mitä itse sen ikäisenä D: ja joo tuo kiroilu myös, kuulin yhtä paljon kiroilua jo koulussa ja muualla netissä ja kaikilta kavereiden isoveljiltä ja muilta, joten ei salkkarit siihen mitään enää vaikuttanut ja osasin kyllä olla kiroilematta muiden kuin kavereiden seurassa ja osaan vieläkin :D
No tämäpä tämä! :D itselleni kiroilu oli vain kotoisan kuuloista kun isältä varmaan olen tämän merimieskiroilun oppinut + oon tuntenut pikkuipanasta lähtien paljon nuoria jotka on kiroillut eikä se mua koskaa haitannut varsinaisesti. Kieltämättä huvittaa kun yksi kaveri alkoi heti varomaan kiroilemasta kun kaveriporukasta yhdellä on vauva :DDD en kestä oikeasti.
 
Ylös Pohja