Riisitassu
Jokapaikanhöylä
- Reaktioarvo
- 1,255
Ketkä ne sit poisti?ei kaikkia
Ketkä ne sit poisti?ei kaikkia
siellä on ainakin noin 20 varaania en tiedä ehkä ne kaikki ketkä oli erimieltäKetkä ne sit poisti?
Huutistasiellä on ainakin noin 20 varaania en tiedä ehkä ne kaikki ketkä oli erimieltä
Snif snifVoi, minun Michael Jackson - popcorn - gif ei näy :<
Minä en ainakaan lentänyt pihalle, vielä...Ketkä ne sit poisti?
et lentäny koska et antanut eilen mitään varsinkaan väärää mielipidettä, mistä johtuen Riisitassu lensi pihalleMinä en ainakaan lentänyt pihalle, vielä...
Varsin ristiriitaisia tarinoita ja tulkintoja asioista vähän siellä sun täällä D:
Mitä mahdetaan tässä tilanteessa tarkoitetaan "väärällä mielipiteellä"? D:et lentäny koska et antanut eilen mitään varsinkaan väärää mielipidettä, mistä johtuen Riisitassu lensi pihalle
Kaikkea vastaan sanomista varmaanMitä mahdetaan tässä tilanteessa tarkoitetaan "väärällä mielipiteellä"? D:
Missasin koko keskustelun niin ei ihme etten livauttanut mitään väliin.
Vastaansanomista mihin? Varasijan käyttämiseen? Mitä noita viestejä tuolla discordissa lueskelin, niin joissain kohdin oli aika jyrkkää mielipidettä asioista. Kuten tuossa @Minkelii jo kyseenalaistikin. Lentääkö poppoo mahdollisesti tulevaisuudessa pihalle vain varasijan käyttämisen takia..?Kaikkea vastaan sanomista varmaan
Ei uskoPakko nyt kyllä sanoa että vähän kyllä pelottaa tässä kärhämässä se, että voikohan sieltä discord serveriltä lentää pihalle ihan vain siksi koska olen varasijan käyttäjä, vaikken edes puhuisi yhtään mitään koko varasijasta...
Saattaa olla mutta rivijäseniä on täällä että en uskoVastaansanomista mihin? Varasijan käyttämiseen? Mitä noita viestejä tuolla discordissa lueskelin, niin joissain kohdin oli aika jyrkkää mielipidettä asioista. Kuten tuossa @Minkelii jo kyseenalaistikin. Lentääkö poppoo mahdollisesti tulevaisuudessa pihalle vain varasijan käyttämisen takia..?
en minäkään haluaisi, ois ihan järjenvastaista touhua D:Ei usko
Minkä takia tässä nyt ylipäätään "soditaan"? D:en minäkään haluaisi, ois ihan järjenvastaista touhua D:
en siis tarkoittanut yhtään pahalla ketään enkä mitään kohtaan, mutta tää koko draama on vaan niin sekavaa ja tuntuu oudolta etten oikein käsitä koko juttua kunnolla...
Sitä mäkin ihmettelen D:Minkä takia tässä nyt ylipäätään "soditaan"? D:
No se vastaus löytyy edellisistä viesteistä tässä ketjustaMinkä takia tässä nyt ylipäätään "soditaan"? D:
Oikeastaan siitä että dömillä ja skelellä on sukset ristissä skelen menneisyydessä tekemien juttujen takiaMinkä takia tässä nyt ylipäätään "soditaan"? D:
Myös koska epäilevät skeletorin liittyvän tähän palataanMinkä takia tässä nyt ylipäätään "soditaan"? D:
Mitä tässä nyt tarkoitetaan "väärällä mielipiteellä"? Sitä, ettei varasijaa tarvitse mollata yhden käyttäjän takia?et lentäny koska et antanut eilen mitään varsinkaan väärää mielipidettä, mistä johtuen Riisitassu lensi pihalle
Lyhyesti (tästäkin asiasta voi varmaan olla monta mieltä): Skeletor on haukkunut dömiä, dömittäjiä ja kyseistä discordserveriä. Nyt discordissa on alettu haukkua varasijaa Skeletorin takia. Itse kirjoitin tänne keskusteluun viestin #234 ja seuraavana päivänä mut poistettiin discordista.Minä en ainakaan lentänyt pihalle, vielä...
Varsin ristiriitaisia tarinoita ja tulkintoja asioista vähän siellä sun täällä D:
Ei nyt ole tarkoitus olla tyly, mutta tuo kuulostaa hiukan turhalta syyltä moiseen dramatiikkaan ja sanataisteluun? Tyhmäähän se on haukkua mutta eikö olisi viisaampaa jättää ne omaan arvoonsa ja antaa olla. Sitähän noin 50% lastenohjelmistakin ohjeistaa tekemään D:Lyhyesti (tästäkin asiasta voi varmaan olla monta mieltä): Skeletor on haukkunut dömiä, dömittäjiä ja kyseistä discordserveriä. Nyt discordissa on alettu haukkua varasijaa Skeletorin takia. Itse kirjoitin tänne keskusteluun viestin #234 ja seuraavana päivänä mut poistettiin discordista.
Samaa mieltä!Ei nyt ole tarkoitus olla tyly, mutta tuo kuulostaa hiukan turhalta syyltä moiseen dramatiikkaan ja sanataisteluun? Tyhmäähän se on haukkua mutta eikö olisi viisaampaa jättää ne omaan arvoonsa ja antaa olla. Sitähän noin 50% lastenohjelmistakin ohjeistaa tekemään D:
"skeletor vihaa kebua joidenkin huhupuheiden/trollausten takia.Lyhyesti (tästäkin asiasta voi varmaan olla monta mieltä): Skeletor on haukkunut dömiä, dömittäjiä ja kyseistä discordserveriä. Nyt discordissa on alettu haukkua varasijaa Skeletorin takia. Itse kirjoitin tänne keskusteluun viestin #234 ja seuraavana päivänä mut poistettiin discordista.
siihen että sinut poistettiin en ota kantaa mutta nämä on niitä rajuja toimia mistä varoitinLyhyesti (tästäkin asiasta voi varmaan olla monta mieltä): Skeletor on haukkunut dömiä, dömittäjiä ja kyseistä discordserveriä. Nyt discordissa on alettu haukkua varasijaa Skeletorin takia. Itse kirjoitin tänne keskusteluun viestin #234 ja seuraavana päivänä mut poistettiin discordista.
Oliks tässä joku viesti, jota en nähnyt?ylläpito toivottavasti poistaa tämmöiset kaikki keskusteluun kuulumattomat viestit kaikilta osapuolilta @varasija @varasija.dev @pelottavapontso @Kerberos @Peruukkiteline
mitään draamaa ei ole eikä tulekaanOliks tässä joku viesti, jota en nähnyt?
Draaman kaareen tuli aukko, vaadin rahani takaisin!