Seksuaalisuus & sukupuoli Elokuvien suutelukohtaukset

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Kun katon jotain leffaa jossa vastakkaiset sukupuolet suutelee nii ei tunnu miltään paitsi jos katon vanhempien kanssa ja kohtaus kestää yli 5 sekunttia nii alkaa nolottaa…

mut sit jos kaks miestä tai naista suutelee nii on heti ihan sairaana perhosia vatsassa ja syke nousee nje… tää on jotenkin jännä tuntemus niin ajattelin kysyä miltä tuntuu teistä kattoo elokuvien suutelukohtauksia ja vaikuttaako sukupuoli niihin?
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No, mulla sukupuoli ei kyl vaikuta siihen. Kun kattoo jonkun toisen kaa niin niitä on välillä vähän inhottava kattoo, mutta ei kuitenkaan ihan hirveen paha. Jos oon niinku "ihastunut"(eli siis eläytynyt päähenkilön tunteisiin niin et ikään ku oisin itekki ihastunut :D) niihin hahmoihin niin sitte tulee öööö... Olin sanomassa, et perhosia vatsaan, mut eihän se ees tunnu siltä. En osaa oikein selittää. :D
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
No ei muuten mut onhan se ihanaa jos jossain elokuvassa jotku mies ja nainen suutelee.😊
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ei vaikuta sukupuoli sinänsä mitenkään, mut jos on samaa sukupuolta olevia pareja niin aattelen ehkä "nonni hieno homma, ku tässäkin on muitakin tyyppejä kuin vaan heteroita!" D: ja sit ehk saatan aatella, että "VIHDOIN!!" tai jotain, jos sitä suukkoa on katsojanakin odotellut tapahtuvaksi jo ikuisuuden.

mutta hmm, riippuu eniten siitä, että miten se kohtaus on toteutettu. jos se on tehty ns. hyvällä maulla eli näyttää luonnolliselta niin mikäs siinä. ei herätä silloin oikeen mitään tuntemuksia, se itse suudelma siis. suutelukohtaukset voi suht helposti näyttää tosi luonnottomilta ja korneilta, niin niistä tulee vähän cringe olo 🤣 mut harvemmin onneksi sellaisia näkee.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
ja sit ehk saatan aatella, että "VIHDOIN!!" tai jotain, jos sitä suukkoa on katsojanakin odotellut tapahtuvaksi jo ikuisuuden.
Joo ja mä saatan olla että "No tottakai" tms ku monesti etukäteen aika selkeetä:D
Ja vanhempien kanssa vähän awkward mut myöten yleensä ihsn okei joskus jopa ärsyttää jos ne on liian ennalta arvattavia:D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Hmm, itsehän skippaan kaikki suutelu/seksikohtaukset, jotka kestävät yli 5 sekuntia (-_-) Epämukavia.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Oon vaan aina miettinyt kiihottuuko ne näyttelijät oikeasti joskus niistä seksi tai suutelukohtauksista. Tykkään kyllä katsoa kun samaa sukupuolta olevat suutelee, mutta aika harvoin tulee sellaisia elokuvia vastaan, varsinkin jos katsoo vaikka vuosikymmeniä sitten julkaistuja sarjoja tai leffoja.
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Oon vaan aina miettinyt kiihottuuko ne näyttelijät oikeasti joskus niistä seksi tai suutelukohtauksista. Tykkään kyllä katsoa kun samaa sukupuolta olevat suutelee, mutta aika harvoin tulee sellaisia elokuvia vastaan, varsinkin jos katsoo vaikka vuosikymmeniä sitten julkaistuja sarjoja tai leffoja.
Tätä minäkin oon miettinyt…
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
On kiusallista, varsinki jo ne kestää ikuisuuden :D vanhempien kans ainaki alkaa nolostuttaa, ja sit aina jos jossai leffas vaikka on semmonen kohtaus nii tyylii iskä alkaa puhuu jostain ihan muusta :D
 
Ylös Pohja