Aihe vapaa Esittele itsesi

pääskylintu

kvaak kvaak
Liittynyt
2.12.2021
Viestejä
52
Reaktioarvo
46
moih.. oon tällanen kohta 13 vuotta elämää ihmetellyt lapsi, jota sukupuoli hämmentää ja välillä kaikki muukin. uudellamaalla elelen, alun perin kotoilen kontulasta. mä kyseenalaistan monia asioita ja seksuaalisuuttani, nimittäin mietin olenko aseksuaali. romanttinen suuntautuminen on vahvasti bi. mä rakastan niin lukea kuin kirjoittaa, ja mä rakastan myös tutkia asioita kuten karttoja ja alkuaineita. mulla on luultavasti mielenterveysongelmia ja synestesiaa. oon myös miettinyt neurodivergencyn mahdollisuutta, mutta en ole päässyt mihinkään tulokseen siitä ja lopulta antanut asian sitten olla. mä opin sujuvasti kieliä ja puhun hyvää englantia ja suomea. mun harrastuksia on kirjoittaminen, lukeminen, kivien keräily ja kaiken muunkin keräily. partiossa olen tarpojissa, mutta harkitsen vahvasti lopettamista.

ja joo, mulla on täällä aikaisempi käyttäjä, mutta mut saatetaan tunnistaa, ja oon vainoharhainen.jos tositosipaljon kiinnostaa kerron sulle yv ::D
 

pääskylintu

kvaak kvaak
Liittynyt
2.12.2021
Viestejä
52
Reaktioarvo
46
moih.. oon tällanen kohta 13 vuotta elämää ihmetellyt lapsi, jota sukupuoli hämmentää ja välillä kaikki muukin. uudellamaalla elelen, alun perin kotoilen kontulasta. mä kyseenalaistan monia asioita ja seksuaalisuuttani, nimittäin mietin olenko aseksuaali. romanttinen suuntautuminen on vahvasti bi. mä rakastan niin lukea kuin kirjoittaa, ja mä rakastan myös tutkia asioita kuten karttoja ja alkuaineita. mulla on luultavasti mielenterveysongelmia ja synestesiaa. oon myös miettinyt neurodivergencyn mahdollisuutta, mutta en ole päässyt mihinkään tulokseen siitä ja lopulta antanut asian sitten olla. mä opin sujuvasti kieliä ja puhun hyvää englantia ja suomea. mun harrastuksia on kirjoittaminen, lukeminen, kivien keräily ja kaiken muunkin keräily. partiossa olen tarpojissa, mutta harkitsen vahvasti lopettamista.

ja joo, mulla on täällä aikaisempi käyttäjä, mutta mut saatetaan tunnistaa, ja oon vainoharhainen.jos tositosipaljon kiinnostaa kerron sulle yv ::D
hei, ja mua saa kutsua pääskyksi tai Valiksi. Val on mun oikeen elämän lempinimi niin eli jos sä tunnistat tän nimen ja mut niin.. moi? xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,489
Reaktioarvo
2,892
moih.. oon tällanen kohta 13 vuotta elämää ihmetellyt lapsi, jota sukupuoli hämmentää ja välillä kaikki muukin. uudellamaalla elelen, alun perin kotoilen kontulasta. mä kyseenalaistan monia asioita ja seksuaalisuuttani, nimittäin mietin olenko aseksuaali. romanttinen suuntautuminen on vahvasti bi. mä rakastan niin lukea kuin kirjoittaa, ja mä rakastan myös tutkia asioita kuten karttoja ja alkuaineita. mulla on luultavasti mielenterveysongelmia ja synestesiaa. oon myös miettinyt neurodivergencyn mahdollisuutta, mutta en ole päässyt mihinkään tulokseen siitä ja lopulta antanut asian sitten olla. mä opin sujuvasti kieliä ja puhun hyvää englantia ja suomea. mun harrastuksia on kirjoittaminen, lukeminen, kivien keräily ja kaiken muunkin keräily. partiossa olen tarpojissa, mutta harkitsen vahvasti lopettamista.

ja joo, mulla on täällä aikaisempi käyttäjä, mutta mut saatetaan tunnistaa, ja oon vainoharhainen.jos tositosipaljon kiinnostaa kerron sulle yv ::D
Tervetuloa varasijan sukupuolihämmentyneiden kerhoon! Sori, oli aivan pakko. Meitä on vissiin täällä muutama :D
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Moi! Mä oon 18-vuotias tyttö ja syntyny vuonna 2003. Asustelen Etelä-Suomessa, maaseudulla ja tykkään muutenkin luonnosta super paljon :) Tykkään myös mun ihastuksesta, johon oon ollu tykästyny jo aika kauan <3 Oon luonteeltani tällanen aika iloinen ja tykkään positiivisista ihmisistä. Alunperin tulin tänne demistä, mut en oo mikään aktiivinen käyttäjä :D
 
Liittynyt
28.5.2022
Viestejä
10
Reaktioarvo
7
Olen entinen demittäjä ja mutkien kautta päätin viimeinkin rekisteröityä tänne. D:
 
Liittynyt
15.11.2022
Viestejä
19
Reaktioarvo
16
No hei! Olen jo kulahtanut ikivanha demittäjä takavuosilta, ja tulin tänne stalkkaamaan teitä. ಠ_ಠ Mutta en pahantahtoisesti. Tykkään nostalgisoida demimäistä tunnelmaa!
 
Liittynyt
23.10.2022
Viestejä
93
Reaktioarvo
49
hähää joo itekki oon siirtyny tänne demistä ku se lopetettiin mut aika myöhässä siirryin toki
-07/14
-bi
-harrastan pianonsoittoa ja balettia, vapaa-ajalla tykkään olla tekemättä mitään järkevää
-mielentervyesongelmista kärsivä
-monimutkanen ja vaihteleva mieli
-rakastan kissoja yli kaiken (ihan sairas kissakuume iskeny hiljaittain)
-kuuntelen metallia ja muuta hassunhauskaa

hitto täähän on jo vanha keskustelu
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
Oon yläasteikänen tyyppä ja tykkään jutella ihmisille. Eläimet on lähellä sydäntä ja lemppari kouluaineet on matikka, ruotsi, hissa ja ussa 🥰
 

maakuuli

Harjoittelija
Liittynyt
22.12.2022
Viestejä
2
Reaktioarvo
1
03/19 en koskaan käyttänyt demiä aktiivisemmin mutta tulin tänne nostalgisoimaan foorumikulttuuria :>
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
248
Reaktioarvo
161
Entinen demittäjä ilmoittautuu. Mulla oli tännekin nimimerkki joskus 2021, mutta en ollut sillä mitenkään hirveän aktiivinen. Oon nyt vanhempainvapaalla kotona. Yliopisto-opinnot mulla on kesken, jatkan niitä todennäköisesti vasta syksyllä 2024. Lapsen lisäksi mulla on koira ja haaveilen kirjailijan sekä poliitikon urista.
 
Liittynyt
26.1.2024
Viestejä
14
Reaktioarvo
2
oon nainen.
kuuntelen suomalaista, korealaista ja japanilaista musaa.
olin demissäkin mut demi lopetti.
mun iso unelma on käydä matkustamassa japanissa tokiossa.
muuttamassa jossainvaiheessa pääkaupunkiseudulle.
pelaan steamissa, ps4kin on.
tykkään suklaasta ja sushista.
sushi on suokkini ruuista.
tossa joitakin tietoja musta.
 
Ylös Pohja