- Reaktioarvo
- 348
vittu ihan oikeesti menee hermot kun yritän opetella jotain tiemerkintöjä, tää on ihan vitun perseestä ja mun autokoulun opetuskirja on paska josta ei ymmärrä yhtään mitään vittu mä vihaan tätä
no en autoilisi jos alani työpaikoista 99% ei vaatisi korttia.Autoilu ei ole heikkolahjaisten hommaa. Huomaa siitäkin että suurin osa kuolonkolareissa on amiksia.
Tämä isosti.no en autoilisi jos alani työpaikoista 99% ei vaatisi korttia.
Uudelle alalle sitten, jos on noin ranccaa.no en autoilisi jos alani työpaikoista 99% ei vaatisi korttia.
hyvä että joku samaistuu!! olispa mulla edes puolet niistä luontasista kyvyistä mitä ihmiset tarvii ajamiseen niin olis hieman helpompaa edesTämä isosti.
mee pois jos ei oo edes mitään hauskoja juttuja en jaksa nytUudelle alalle sitten, jos on noin ranccaa.
joo voispa itekkin olla istahtamatta rattiin mutta ei, kun löysin unelma-alan niin eikö sit jokaseen työpaikkaan vaadita autoa :--)Liikennesäännöt ovat raskaita. Kerran menin netissä ylen jollekin uudistuneet liikennesäännöt artikkeliin ja ensimmäisen lauseen kohdalla käännyin 90 astetta ja lähdin hippulat vinkuen kalppimaan ja päätin etten koskaan istahda rattiin…
Nyt on kyllä vakka kantensa valinnut..hyvä että joku samaistuu!! olispa mulla edes puolet niistä luontasista kyvyistä mitä ihmiset tarvii ajamiseen niin olis hieman helpompaa edes
Ymmärrän ja tuo on kyllä erittäin tympeä tilanne, jos on unelma-ala löytynyt ja siihen oikein vaaditaan ajokorttia :(joo voispa itekkin olla istahtamatta rattiin mutta ei, kun löysin unelma-alan niin eikö sit jokaseen työpaikkaan vaadita autoa :--)
se varmasti olisikin tosi henkisen ja taloudellisen rikkauden takaavaa työtäNyt on kyllä vakka kantensa valinnut..
Mutta kannattaisi oikeasti hankkia akateeminen koulutus, mikä ei vaadi muuta kuin oikeanlaisen hymähtelyn oppimista, kun näkee plebeijiä.
jooYmmärrän ja tuo on kyllä erittäin tympeä tilanne, jos on unelma-ala löytynyt ja siihen oikein vaaditaan ajokorttia :(
Niin perseestä…
Muistanko oikein että jotain metsäalaa opiskelit?
Ootko kertaakaan ajanu oikealla autolla? Ne simulaattorit ei nimittäin oo ollenkaan samanlaisia, ne on saatanan keksintö eikä niiden takia kannata pelätä ajamista.ei vittusaatana ajoin tänään simulaattorilla ja en osaa peruuttaa mihin perseeseen mun pitää sitä rattia kääntää että se kääntyy oikeeseen suuntaan en mymmärrä vittu kuolen keskiviikkona
En vielä muuta ku vähän jollai random mökkitiellä äidin kanssa... mut keskiviikkona ajan oikeella autollaOotko kertaakaan ajanu oikealla autolla? Ne simulaattorit ei nimittäin oo ollenkaan samanlaisia, ne on saatanan keksintö eikä niiden takia kannata pelätä ajamista.
t. ajoin simulaattorissa joka ikisen peuran yli
hyvä! ja hyvä että ope on mukava, muuten ois varmaan aika kärsimystäaaaa MÄ SELVISIN sain yöllä tyylii paniikkikohtauksia mutta selvisin ja ope oli tosi mukava ja aaaa